World SBK Paddockkaarten gevraagd

Superturismo

Die hard MF'er
Donateur
21 jan 2005
602
385
ZH
Het is een beetje dubbel aangezien ik de vraag ook al in het Pirelli-dag topic heb gesteld, maar wellicht dat mensen dat niet lezen en dit wel.

Heeft iemand toevallig nog 1 of 2 paddockkaarten over voor het WK Superbike dit weekend op Assen?

Ik neem ze graag over (tegen betaling uiteraard).

Bij voorbaat dank. :t
 
Volgens mij zit dat dit jaar bij het entree bewijs in 🤷🏻‍♂️ Incl toegang tot de paddock dacht ik. Of heb ik t mis 🙊
 
Hi Superturismo, gezien World SBK in Assen niet zo populair is als de MotoGP in Assen, hebben wij nu nog het voordeel van vrije zit/staanplaatsen en gratis paddock toegang. Dit zit dus in de reguliere ticketprijs.

Dus als je inmiddels een ticket hebt gekocht en deze is opgestuurd gaat alles goed. Als je nog een ticket moet kopen kan dit bij de verkoopkantoren op het TT Circuit. Prijsstelling staat op de website van TT Circuit onder de noemer World Superbike.

Veel plezier! Het zou mooi weer moeten worden.
 
Dank heren voor de reacties. Ik heb zelf een dergelijke kaart gekregen bij het boeken van de Pirelli circuit Dag van maandag, maar begreep dat niet iedereen die deze dag ook geboekt heeft die kaart wilde gaan gebruiken. Wij hebben zelf nog twee mensen die mee willen om te kijken, dus mogelijk hadden hier mensen nog een kaartje over (tegen betaling uiteraard).
 
Terug
Bovenaan Onderaan