Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die staat hier bij de MC. Gebouwd door Hans van motor zijspanservice IJsselmuiden.
 
Levensgevaarlijke combi. Deze motor kan absoluut niet ver genoeg naar rechts leunen. Ik gok nog geen 15 graden.
Ter vergelijk een foto van mijn combi:
y4mCbFtcwdweJk3Bhkl6WonMzeSaaJ5K_zwU72jGwYFlsKsW2mjXBQu3QmyXdtVyJfb7DwvvR4ZFxxhdnG8Zvsip22W7aZtJ4X9_uiibJOEUTjqoCr9Lc2hh18sVZaZQyCesUplm1Q-8YuLYtjTgdig0sI2B4MXZzvI6C5Y-31crz8vMOywh8Vl_O4TPUBO9sNeJZ2n8-6SR9aiiPQfnew8ig


y4mNqHYht-ERICO-Exmki1O0iHgEPPC5ufvr8uxmBj1JYXp7TE9xj09rJnpTzYYwOdUCZ32W7rsEfdRJuvxMyDJENlUifrIB365sv4zjMsHTCC1idQNfseRRnxuVa1QW9csxwboGnRcyiPUTGCoL8z0Si_-p3CbUhgbd9-IlD0-hMyHEQGpG0TySeny0P23mOWwsvxlW99ypjl0qPQ0OeN21w


En ik zit in een bocht naar rechts ook al regelmatig aan de aanslag.
 
[q

En ik zit in een bocht naar rechts ook al regelmatig aan de aanslag.~[/quote]

Yep , levensgevaarlijk , een harley zit op 33° ook al met van alles en nog wat aan de grond ....

Maar alles hangt natuurlijk af wat je er zinnens mee bent .

Prijs is inderdaad nogal hoog , maar nieuw kost dit een aardige cent hoor , aangebouwd en geschilderd
 
Dat is zo Bert, maar dit is niet iets dat Kalich uitgeleverd heeft. Dit lijkt meer een zelfgebouwde copy die niet al te denderend uitgevoerd is.
Het zou nog kunnen dat deze via Sauer geleverd is, die koopt losse delen bij Kalich in en bouwt daar zelf iets van. Daar heb ik al meer bedenkelijke combi's van gezien.
 
Mijn EML GT3E gaat in de verkoop, zonder motor, met een niet compleet |K75 hulpframe. Iemand hier zin an?

Edit, het is een GT3E
 
Laatst bewerkt:
Yep , levensgevaarlijk , een harley zit op 33° ook al met van alles en nog wat aan de grond ....

33 graden is nog wel iets anders dan 15 graden hoor. Bovendien staat de motor hier nog onbelast, op het moment dat de vering inzakt wordt de mogelijke hoek nog kleiner.

De vergelijking met een Harley is grappig, Ik heb een keer een club ritje achter een Fatbob gedaan, die zat in iedere bocht met de treeplanken aan de grond terwijl ik nog zat ruimte over had. Hij dweilde een paar keer echt naar buiten omdat hij de bocht niet kon halen. Levensgevaarlijk dus. Geen enkele marge voor correctie, stapvoets iedere bocht om.
 
33 graden is nog wel iets anders dan 15 graden hoor. Bovendien staat de motor hier nog onbelast, op het moment dat de vering inzakt wordt de mogelijke hoek nog kleiner.

De vergelijking met een Harley is grappig, Ik heb een keer een club ritje achter een Fatbob gedaan, die zat in iedere bocht met de treeplanken aan de grond terwijl ik nog zat ruimte over had. Hij dweilde een paar keer echt naar buiten omdat hij de bocht niet kon halen. Levensgevaarlijk dus. Geen enkele marge voor correctie, stapvoets iedere bocht om.
Ik heb het zelf ook mee gemaakt , zo erg dat het achterwiel 30 cm een stap opzij zette , dat is schrikken hoor
 
Mijn EML GT3L gaat in de verkoop, zonder motor, met een niet compleet |K75 hulpframe. Iemand hier zin an?
Had je hem al eens naast je GS gezet en een foto gemaakt toevallig? O-) Ik zou op zich wel een bredere bak willen maar kom chronisch tijd tekort om weken te gaan fröbelen. Of zou hij op een of andere manier aan mijn Tripteq frame te klonten zijn?
 
Had je hem al eens naast je GS gezet en een foto gemaakt toevallig? O-) Ik zou op zich wel een bredere bak willen maar kom chronisch tijd tekort om weken te gaan fröbelen. Of zou hij op een of andere manier aan mijn Tripteq frame te klonten zijn?
Natuurlijk past hij op een Tripteq frame. Weet je, ik maak voor jou een vriendenprijs als je het doet.
 
Vriend! :P Ik bedoelde eigenlijk aan het hulpframe, denk dat ik het Tripteq frame moet verzagen als er een bredere bak op moet. Ga er even over denken. *D
 
Oh, op die manier. Ja, dat kan wel. EML heeft de onderste bevestigingen gebout dus dat zou je kunnen aanpassen aan het Tripteq frame.
Ik denk dat je voor zo'n grote bak wel een vierde aansluiting wil zoals bij Rutger. Niet voor de sterkte maar voor een stabieler gevoel.
Het lijkt me wel een rare combi met een GS, ik zou eerder aan een RS of een RT denken.
 
Oh, op die manier. Ja, dat kan wel. EML heeft de onderste bevestigingen gebout dus dat zou je kunnen aanpassen aan het Tripteq frame.
Ik denk dat je voor zo'n grote bak wel een vierde aansluiting wil zoals bij Rutger. Niet voor de sterkte maar voor een stabieler gevoel.

[afbeelding]~[/quote]

Die achteraan dus.

Het lijkt me wel een rare combi met een GS, ik zou eerder aan een RS of een RT denken.

Laat ik die nou toevallig net niet hebben staan :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan