GP van Austin

Waar kijken we naar?

  • SBK Assen + MotoGP Austin

    Stemmen: 17 53,1%
  • Alleen de GP, SBK misschien

    Stemmen: 4 12,5%
  • Alleen de SBK, GP misschien

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alleen de GP, SBK niet

    Stemmen: 8 25,0%
  • Alleen de SBK, GP niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik hou niet van motoren

    Stemmen: 3 9,4%

  • Totaal aantal stemmers
    32

twonha

Yods be silent!
2 apr 2007
8.104
2.541
Nijmegen
Marquez lijkt dominant, de fabrieks Yamaha's gaan redelijk, FP1 en FP2 zijn verreden en er is nog geen topic geopend! Dat zetten we maar snel recht met een korte openingspost. Bo schiet nog niet heel erg op in FP1/2, maar het mag de pret niet drukken: het is met de Superbikes een dubbel race weekend!

Tijden van zaterdag:
10:30u SBK SP1
10:55u SBK SP2
13:00u SBK Race 1
---
19:35u Moto3 QP
21:10u MotoGP QP1
21:35u MotoGP QP2
22:05u Moto2 QP

Tijden van zondag:
11:30u WSS600
13:00u SBK Race 2
14:20u WSS300
15:15u STK1000
---
18:00u Moto3
19:20u Moto2
21:00u MotoGP
 
Laatst bewerkt:
Lekker weekend, nog mooi weer erbij ook nog en een dubbel programma wat elkaar niet in de weg zit.. hoe mooi kun je het hebben ?!

Austin is een MM baan voor zover bekend.. die zetten we dus maar op de winst
 
Goooooo! Streaming werkt tegenwoordig een stuk beter vanuit de MotoGP app naar Chromecast :)
 
Wtf Marquez.... dit was wel heel opzichtig Vinalez ophouden om te voorkomen dat hij zijn pole kwijtraakt...
 
Amy kan gelukkig betere interviews houden dan die nieuwe pit-knakker....
 
Zeker weten, houden die kip!

Marquez maakt zich niet erg populair. Maar who cares zal die denken, zolang hij wint.
Ach, bij de stewards is hij wel populair. Hij blijft ermee wegkomen. Kan waarschijnlijk goed pijpen ofzo.
 
Amy kan gelukkig betere interviews houden dan die nieuwe pit-knakker....

Jammer dat we dr alleen maar horen, en niet zien.

DHLDfxpWAAAd8wP.jpg
 
Ach, dit is heel veel fijner om naar de luisteren dan die stonede Davide oid.
Hopen dat ze haar houden.
 
Zeker weten, houden die kip!

Marquez maakt zich niet erg populair. Maar who cares zal die denken, zolang hij wint.

Direct weer handjes schudden vinales. Gewoon een keer hele weekend negeren dat mannetje,zo leert hij die grapjes nooit af. Dat vieze lachje steeds voor de camera. Begin steeds meer een hekel aan m te krijgen.
 
Mooie Zondag zo,

Morgen lekker naar Assen om hopelijk MvdM te zien winnen :Y en bij thuiskomst op de bank ploffen met bier en chips om GP te kijken :t

Om daarna op maandagochtend weer geconfronteerd te worden met de harde WERKelijkheid |(
 
Goh wat hoop ik toch dat marquez geen P1 heeft want ohjee dit was toch echt weer zoooo perongeluk van meneer Marquez dat zag iedereen natuurlijk............en nee ik zeg het niet omdat ik Rossi fan ben ofzo maar Marquez is echt zon vervelend kut mannetje aan het worden. Hij wist dat Vinales er aan kwam en eventueel een P1 tijd neer ging zetten en dan blijft hij als een schaap midden op de racelijn rijden.

Ik vind het echt belachelijk als ze hier niks mee doen zeker na afgelopen race. :N
 
Laatst bewerkt:
Goh wat hoop ik toch dat marquez geen P1 heeft want ohjee dit was toch echt weer zoooo perongeluk van meneer Marquez dat zag iedereen natuurlijk............en nee ik zeg het niet omdat ik Rossi fan ben ofzo maar Marquez is echt zon vervelend kut mannetje aan het worden. Hij wist dat Vinales er aan kwam en eventueel een P1 tijd neer ging zetten en dan blijft hij als een schaap midden op de racelijn rijden.

Ik vind het echt belachelijk als ze hier niks mee doen zeker na afgelopen race. :N

zuurpruim :+
 
Wie heeft er stiekem een pilletje in Iannones drinken gedaan?
Ik snap wel dat hij op p3 staat met zulke ogen.... ze dachten bij Suzuki laten we eens wat nieuws proberen oid
 
Race-day! Altijd weer leuk. Ben benieuwd welk vuurwerk we weer te zien gaan krijgen.

Nog ff offtopic: Ik ben het nu al zat dat in ieder scheetje dat Marquez nu laat de halve wereld een atoombom ziet.

Grow up and continue the rest of your life.

We zijn toch geen voetbal "fans" hier, maar motorsport liefhebbers.
 
was de 2e keer al iannone moest ook de baan af omdat MM op de racelijn bleef cruisen.

Goh wat hoop ik toch dat marquez geen P1 heeft want ohjee dit was toch echt weer zoooo perongeluk van meneer Marquez dat zag iedereen natuurlijk............en nee ik zeg het niet omdat ik Rossi fan ben ofzo maar Marquez is echt zon vervelend kut mannetje aan het worden. Hij wist dat Vinales er aan kwam en eventueel een P1 tijd neer ging zetten en dan blijft hij als een schaap midden op de racelijn rijden.

Ik vind het echt belachelijk als ze hier niks mee doen zeker na afgelopen race. :N
 
Pol Espargaro heeft eenzelfde penalty gekregen voor eenzelfde move in QP1: cruisen op de racelijn tijdens de toch al korte kwalificatiesessie. Ik vind het prima hoor, dat RD in samenspraak met de coureurs sneller duidelijke straffen uitdeelt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan