MF-ers in Ede Deel 18

Top! Ik ben wel benieuwd naar wat leuke wegen en bochten.
Ik moet nog wel even opwarmen na de winter hoor :Z
 
Dat je het durft te vragen :( :(

Ik rij ALTIJD met bescherming!

en was gisteren op uitvaart van mn oma dus heb een sluitend alibi :)
 
Mag wel een hoodie hebben maar die is kevlar, ik heb een hekel aan tshirt en zonder handschoenen rijders :Y

allemaal stoere jongens tot ze gaan liggen..

edit: wou je trouwens zeggen dat er nog een R6 met led en akra rondrijd zodat je dacht dat ik t was? :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Top! Ik ben wel benieuwd naar wat leuke wegen en bochten.
Ik moet nog wel even opwarmen na de winter hoor :Z


Ik weet nog wel wat leuks *O*

Ik denk dat ik om een uurtje of 11/half 12 bij de BP ben (laat de exacte tijd nog wel even weten)
dus ik lees het wel of er iemand zin heeft.

Het kan wezen dat we een paar keer de pont nemen dus wat muntgeld is wel makkelijk.

Kwart over 11 :t
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier iedereen!

Sander ik pm je binnenkort even om een datum af te spreken dat ik langskom bij je 8-)
 
Mag wel een hoodie hebben maar die is kevlar, ik heb een hekel aan tshirt en zonder handschoenen rijders :Y

allemaal stoere jongens tot ze gaan liggen..

edit: wou je trouwens zeggen dat er nog een R6 met led en akra rondrijd zodat je dacht dat ik t was? :P

Er is vandaag wel iemand onderuit gegaan op een dijkweggetje tijdens de toerrit. Afgevoerd door ambu. Gebroken arm. Of ie met bescherming reed weet ik niet. '(

ik denk van wel overigens
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al de hele dag bezig met behang afhalen en schroef gaatjes dichtmaken.

De vorige bewoner had schijnbaar de hobby om gaatjes te boren en overal zo veel mogelijk schroefjes in te draaien.
 
Hopen op morgen droog, dan nog even de weg op want vanaf 4 mei is t even gedaan voor me want dan gaan verstandkiezen eruit rechts en zit de helm niet meer zo lekker B|
 
Dankjewel Ben!

gaat goedkomen..met narcose _O-

zal wel weer snel op de motor zitten hoop ik *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan