Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Die met ingebouwde pomp kan je inderdaad ook gewoon met die zak opblazen, kost alleen iets meer moeite omdat je de lucht nog door de pomp moet persen.

Had ik begrepen, maar dan moet je hem nog los erbij kopen en een verloopje en ben je in totaalntoch nog duurder uit.
Ben benieuwd, verwacht er veel van na alle positieve berichten hier.
 
Had ik begrepen, maar dan moet je hem nog los erbij kopen en een verloopje en ben je in totaalntoch nog duurder uit.
Ben benieuwd, verwacht er veel van na alle positieve berichten hier.
Ik heb geen verloopje :?
 
Ik had van meerdere reviews begrepen dat je dan verloopje nodig had. Misschien alleen voor de oudere modellen dan??
 
Dat verloop is volgens mij inderdaad voor de oudere modellen, want die pompzak past bij mij gewoon zonder verloop op mijn Synmat 7LW met ingebouwde pomp.
 
Dat verloop is volgens mij inderdaad voor de oudere modellen, want die pompzak past bij mij gewoon zonder verloop op mijn Synmat 7LW met ingebouwde pomp.
Nu ik het weer lees, er staat me vaag iets van bij idd.

Maar voor recente matten niet van toepassing.
Ik heb mijn synmat met pomp een jaar of twee ?
 
jongens ik ben op zoek naar het materiaal om een oerdegelijke groundsheet te maken voor onder mijn tent . Meer zo een materiaal waarmee ze baches maken voor de aanhangers van trucks . maar ik heb geen idee hoe dat materiaal heet , het voelt zo'n beetje rubberachtig aan , iemand een idee om me op de goede weg te helpen ?
 
jongens ik ben op zoek naar het materiaal om een oerdegelijke groundsheet te maken voor onder mijn tent . Meer zo een materiaal waarmee ze baches maken voor de aanhangers van trucks . maar ik heb geen idee hoe dat materiaal heet , het voelt zo'n beetje rubberachtig aan , iemand een idee om me op de goede weg te helpen ?
PVC
 
jongens ik ben op zoek naar het materiaal om een oerdegelijke groundsheet te maken voor onder mijn tent . Meer zo een materiaal waarmee ze baches maken voor de aanhangers van trucks . maar ik heb geen idee hoe dat materiaal heet , het voelt zo'n beetje rubberachtig aan , iemand een idee om me op de goede weg te helpen ?
Waarom wil je het eigenlijk?
 
jongens ik ben op zoek naar het materiaal om een oerdegelijke groundsheet te maken voor onder mijn tent . Meer zo een materiaal waarmee ze baches maken voor de aanhangers van trucks . maar ik heb geen idee hoe dat materiaal heet , het voelt zo'n beetje rubberachtig aan , iemand een idee om me op de goede weg te helpen ?

EPDM! Haal je per strekkende meter bij de Praxis e.d.
 
lees men vraag nog is opnieuw moderator :z

Ik denk dat Martell bedoelt (en als niet, dan ben ik er nieuwschierig naar ;)) waarom je een grondzeil van zulk dik, zwaar, onhandig mee te nemen (?) materiaal zou willen; wat is er niet goed aan een 'standaard' grondzeil?
 
Ik denk dat Martell bedoelt (en als niet, dan ben ik er nieuwschierig naar ;)) waarom je een grondzeil van zulk dik, zwaar, onhandig mee te nemen (?) materiaal zou willen; wat is er niet goed aan een 'standaard' grondzeil?


ja ik ben ondertussen al wel te weten gekomen dat het ongeveer 680gr weegt per vierkante meter , das wel heel zwaar , dan weegt men grondzeil evenveel als men tent :( .
iemand een ander idee qua materiaal om een stevig grondzeil te maken ? van die bouwmarkt zeilen daar ben ik niet echt voor .
 
Anti-worteldoek is niet waterdicht, en dat wil je, anders is de onderkant van je tent alsnog zeiknat en vies.

Ik weet niet hoe groot je tent is, maar is dit iets? 2 x 3 mtr, met een pakmaat van 25 x 15 x 15 cm.
Gebruik'm zelf ook voor onder m'n tent; 's morgens altijd een droge én schone onderkant van de tent, en als'íe nat of vies is (grondcondens, leem of nat gras) dan blijft m'n tent tenminste schoon en droog omdat het grondzeil een eigen inpaktasje heeft en een ander plekje op de motor krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan