Intercom bereik 2000mtr

Willem

PROCRASTINATOR
Donateur
22 aug 2005
29.782
53.533
Kampen (Overijssel)
Wie kan ik blij maken met een setje itam free uhf-vhf intercom setje?
Het mag voor een klein bedrag weg, wij zijn over op een Cardo en dit setje was bedoeld als back up maar is daarna niet meer gebruikt.

Er zijn kleine aanpassingen gedaan om het gebruik gemakkelijker te maken. Ik heb aan beide draden een 3,5mm aansluiting gemaakt zodat je niet vast zit aan de helmspeakers die er vast aanzaten maar gebruik kunt maken van willekeurige speakertjes met de stekkertjes zoals die ook in de koptelefoonuitgang van je telefoon passen, 3,5mm jack aansluiting dus, die van je telefoon past er op, ik gebruikte zelf een in ear van Sony waardoor het volume lekker laag kon blijven staan. Het geluid van buiten blijft dan ook buiten.

Ook hoef je niet bang te zijn voor oude batterijen want ik heb alvast de batterijen vervangen voor nieuwe batterijen. Je krijgt dus zes batterijen waarvan er vier dus splinternieuw zijn. Ik heb ze vrijdag binnen gekregen. Elk 1020mah.

Word geleverd met twee laadsnoeren en draadbomen met microfoon en PTT knoppen.
Zes batterijen waarvan 4x 1020mah die nieuw en ongebruikt zijn.

Hieronder een aantal plaatjes waaronder eentje met de specs (Duits).

Vraagprijs is €75,- ofzo.


xdh46x.jpg



2wnpt0x.jpg


121ecjn.jpg


Kan verstuurd worden.
 
Hoe moet ik dit voor me zien?

Beide lulijzers op de motor ductapen, draadje van lulijzer naar oortje en knopje drukken om te ouwehoeren?
Moet ik hier nog iets bij halen of echt compleet en good to go.
(Ook in de USA legaal te gebruiken?)

Komend jaar met mijn pa Route66 en willen dan wel een beetje kunnen praten onderweg maar hebben dus niet de mogelijkheid van alles op de (huur)motor te schroeven.
 
Laatst bewerkt:
Hoe moet ik dit voor me zien?

Beide lulijzers op de motor ductapen, draadje van lulijzer naar oortje en knopje drukken om te ouwehoeren?
Moet ik hier nog iets bij halen of echt compleet en good to go.
(Ook in de USA legaal te gebruiken?)

Komend jaar met mijn pa Route66 en willen dan wel een beetje kunnen praten onderweg maar hebben dus niet de mogelijkheid van alles op de (huur)motor te schroeven.

Gewoon in je binnenzak Roy.
 
Er is een mogelijkheid tot stemaktivatie en een knop om te spreken. De zender/ontvanger gaat in je binnenzak en wat je verder met de bedrading doet is geheel aan jezelf. Wij hadden de knop aan het stuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan