Dimlicht en grootlicht werken niet meer

17 okt 2016
110
0
Katwijk aan Zee
Goedenavond,

Het dimlicht en grootlicht van mijn Kawasaki Versys 650 uit 2007 werken opeens niet meer. De zekeringen zijn nog goed, de lampjes zelf zijn nog goed en op het stekkertje van het dimlicht krijg ik 5 volt als de motor loopt. Heeft iemand een idee?

Vriendelijke groet,
 
Goedenavond,

Het dimlicht en grootlicht van mijn Kawasaki Versys 650 uit 2007 werken opeens niet meer. De zekeringen zijn nog goed, de lampjes zelf zijn nog goed en op het stekkertje van het dimlicht krijg ik 5 volt als de motor loopt. Heeft iemand een idee?

Vriendelijke groet,

Je mist er 7.





Ja zou je wel denken, maar is afgelopen maand twee keer vervangen.

Waardoor zijn er 2 in een maand kapot gegaan ?
 
Laatst bewerkt:
Waarom idd 2 keer vervangen?
En is het de dynamo zelf niet gewoon?
Enige wat ik me voor de rest kan bedenken bij een te lage spanning is een weerstand in de bedrading ergens, slecht contact of beschadiging.

Spanningsregelaar was tot twee keer toe kapot.. ik denk ook aan een beschadiging aan een draad, toch maar even goed gaan zoeken denk
 
Uiteindelijk is de spanningsregelaar zelfs voor de 3e keer kapot gegaan... toen ze eindelijk een keer goed gingen zoeken bij de garage kwamen ze er achter dat de ECU kapot is. Ik heb m maar verkocht, was er klaar mee. Bedankt voor de reacties.
 
Uiteindelijk is de spanningsregelaar zelfs voor de 3e keer kapot gegaan... toen ze eindelijk een keer goed gingen zoeken bij de garage kwamen ze er achter dat de ECU kapot is. Ik heb m maar verkocht, was er klaar mee. Bedankt voor de reacties.
heel bijzonder, zo bijzonder dat ik een garage zonder kennis van elektra vermoed.
 
Goedenavond,

Het dimlicht en grootlicht van mijn Kawasaki Versys 650 uit 2007 werken opeens niet meer. De zekeringen zijn nog goed, de lampjes zelf zijn nog goed en op het stekkertje van het dimlicht krijg ik 5 volt als de motor loopt. Heeft iemand een idee?

Vriendelijke groet,

Wat is dan de accuspanning?, want met die 5volt zul je ook niet kunnen starten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan