Triumph Street Triple topic deel 24

Ha, ja 2000km zou helemaal mooi zijn, maar dan vrees ik dat ik rustiger moet zijn op het gas opeens of zo :+
 
tenzij je de band kapot vreet gaat een beetje vering tweaken niet opeens 2000km meer bandenduur geven hoor :+

Paar circuitdagen en je band is binnen 500 km op voor circuitgebruik :X
Dus wat is veel of weinig......
Ben eindelijk door de 500 km grens heen met inrijden, nog profiel genoeg op de banden ;)
 
ik ben voor de diablo rosso's gegaan, ik ben benieuwd hoelang deze meegaan.
4500km vind ik wel heel erg weinig.
dat is wel weinig, maar er zaten denk ik de standaard super corsa's onder ofzo? Ik hoop met de standaard bandjes op de 765R toch wel richting de 10dkm te gaan.
 
Ja klopt supercorsa's,moet wel zeggen heb er wel 2 keer mee op het politie circuit gereden. Op me vorige street had ik diablo rosso 2 zitten en die gingen met de zelfde rijstijl ongeveer 8500km mee. Zaterdag gaan de rosso 3 erop ik ben benieuwd!
 
dat is wel weinig, maar er zaten denk ik de standaard super corsa's onder ofzo? Ik hoop met de standaard bandjes op de 765R toch wel richting de 10dkm te gaan.

Lol, succes daarmee :D

oh, R... even kijken wat die voor banden had... Pirelli Diablo Rosso Corsa... Hmm 10k haalde ik op m'n MT-03 met BT-021 of zo. Dat is toch even minder geweld op een hardere band...
 
Laatst bewerkt:
Lol, succes daarmee :D

oh, R... even kijken wat die voor banden had... Pirelli Diablo Rosso Corsa... Hmm 10k haalde ik op m'n MT-03 met BT-021 of zo. Dat is toch even minder geweld op een hardere band...
Haalde op de gsxr-1000 met de BT-016 ook de 8dkm met daarbij ook 2 circuitdagen(waarvan 1x nat) in snelste groepje van groep 2. En de band was nog niet op toen ik de motor verkocht. Maar ik rij ook aardig wat woon-werk (zal ca. 40% zijn) en dan maak je wel de kilometers maar is echt doorgassen in de spits er ook niet bij.

En toch, ik heb overwogen om toerbanden te zetten, maar ik vind de sportbanden eigenlijk alleen bij enorme kou (richting vriespunt) echt minder presteren. In de regen echt niet minder. Dus blijf steeds sportbandjes steken onder de motor
 
Denk dat ik er met een 7k ook wel door ben hoor... :]

Voor iets meer tour zou je de Angel GT kunnen nemen, dat schijnt (zelf geen ervaring) een fijne band te zijn met een langere levensduur dan de Rosso's.
 
Laatst bewerkt:
Haalde op de gsxr-1000 met de BT-016 ook de 8dkm met daarbij ook 2 circuitdagen(waarvan 1x nat) in snelste groepje van groep 2. En de band was nog niet op toen ik de motor verkocht. Maar ik rij ook aardig wat woon-werk (zal ca. 40% zijn) en dan maak je wel de kilometers maar is echt doorgassen in de spits er ook niet bij.

En toch, ik heb overwogen om toerbanden te zetten, maar ik vind de sportbanden eigenlijk alleen bij enorme kou (richting vriespunt) echt minder presteren. In de regen echt niet minder. Dus blijf steeds sportbandjes steken onder de motor

Da's een beste afstand dan! Naar ik begreep zijn de S20 en daarna S21 doorontwikkelingen van de BT-016. Met m'n Hornet ging ik dan ook wel rondjes rijden in Lelystad, dat drukte de levensduur natuurlijk wel wat. Maar ik ben met de striple alleen nog maar op de weg geweest.

En ik dacht dat ik toch best wel verantwoord reed :D
 
Vandaag bij een niet nader te noemen dealer geweest om te kijken voor een RS. Schijnbaar nemen ze je niet serieus als je in je zwembroek binnenkomt. Volgende keer beter.
 
Raar, toen in ik clownspak de bank binnenliep was het juist gelijk menens.
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier die wellicht ervaring heeft met een windscherm op een 2008 model street triple ?

Ik vraag me of het wat kan zijn voor de reis naar vakantie toe, of het snelweg rijden comfortabeler maakt
 
Kan mijn foto in de OP door deze foto vervangen worden?

full
 
Iemand hier die wellicht ervaring heeft met een windscherm op een 2008 model street triple ?

Ik vraag me of het wat kan zijn voor de reis naar vakantie toe, of het snelweg rijden comfortabeler maakt

ik heb mijne eraf gehaald omdat ie zo gek werd van het geklapper van de wind..
 
Da's een beste afstand dan! Naar ik begreep zijn de S20 en daarna S21 doorontwikkelingen van de BT-016. Met m'n Hornet ging ik dan ook wel rondjes rijden in Lelystad, dat drukte de levensduur natuurlijk wel wat. Maar ik ben met de striple alleen nog maar op de weg geweest.

En ik dacht dat ik toch best wel verantwoord reed :D
Nou ja, bij vrij rijden ga ik lekker los en op circuit helemaal, maar bij woonwerk is het wel kalm aan. Maar de bandjes gaan meestal wel aardig lang mee. Op de gixxer met bt016 en op de speed ervoor ook met de sportsmartjes. Achter haalde ik om en nabij wel de 10dkm. Had meer problemen dat ze vierkant werden door t woonwerk op den duur...
 
Goeie keus Beastie...👍
Vandaag de mijne uit het vet gehaald.
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier die wellicht ervaring heeft met een windscherm op een 2008 model street triple ?

Ik vraag me of het wat kan zijn voor de reis naar vakantie toe, of het snelweg rijden comfortabeler maakt

Ik heb deze (van een Tiger) er zelf op gemaakt.
Voor in de winter zet ik het grotere ruitje er altijd op.
Ik heb de boel zo gemaakt dat alles verstelbaar is dus rij ik met mijn helm net vol in de wind zodat ik geen gebulder rond mijn helm heb.
Scheelt veel winddruk, nadeel is wel dat je nog sneller te hard rijdt dan je denkt.
full
 
Ik heb deze (van een Tiger) er zelf op gemaakt.
Voor in de winter zet ik het grotere ruitje er altijd op.
Ik heb de boel zo gemaakt dat alles verstelbaar is dus rij ik met mijn helm net vol in de wind zodat ik geen gebulder rond mijn helm heb.
Scheelt veel winddruk, nadeel is wel dat je nog sneller te hard rijdt dan je denkt. [afbeelding]

Gaten in het flyscreen zie ik niet zo zitten, wel netjes gemaakt
 
Zo die traction control werkt _O- ik dacht na een rotonde even goed op t gas te gaan. Achterband begon te slippen waarbij direct de TC ingreep. Paar discolampjes later gng t gewoon weer vlot van den plek. Het werkt dus al greep t best bruusk in naar mijn mening. Maar ja eerste keer voor mij op de motor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan