TT 2018

Plattegrond
Klik hier om het uitzicht vanaf alle tribunes te bekijken.

Benieuwd naar de vak-indeling van de nieuwe Haarbocht- en Winterdijktribune? Klik hier

Op de onderstaande plattegrond ziet u alle locaties. U kunt de plattegrond ook printen.

Print de plattegrond

https://www.ttcircuit.com/blog/2017/12/15/kaartverkoop/

bedankt, ookal is het geen vakverdeling, er wordt alleen aangegeven waar de uiterste vakken zijn.
 
Laatst bewerkt:
Nou, wel jammer dat we nu op zondag niet naar de kerk kunnen. :')
 
Ik heb voor het eerst in 100 jaar geen kaarten ;( Ik wilde nu eens hoofdtribune kaarten, omdat we elk jaar zeiknat regenen op de GT, maar toen ik vorig jaar wilde bestellen, waren die via alle officiële kanalen al uitverkocht...

Nu houdt ik MP sterk in de gaten, maar de moeilijkheid is dat ik 3 tickets nodig heb (naast elkaar uiteraard).

Dussss... mocht iemand 3 (of desnoods 4) kaarten over hebben voor de hoofdtribune (of anders toch maar GT) mogen jullie ze naar mij doorverwijzen :/
 
Ik heb voor het eerst in 100 jaar geen kaarten ;( Ik wilde nu eens hoofdtribune kaarten, omdat we elk jaar zeiknat regenen op de GT, maar toen ik vorig jaar wilde bestellen, waren die via alle officiële kanalen al uitverkocht...

Nu houdt ik MP sterk in de gaten, maar de moeilijkheid is dat ik 3 tickets nodig heb (naast elkaar uiteraard).

Dussss... mocht iemand 3 (of desnoods 4) kaarten over hebben voor de hoofdtribune (of anders toch maar GT) mogen jullie ze naar mij doorverwijzen :/

Ik kon gister nog gewoon hoofdtribune kaarten kopen op de website van het circuit.
 
Wij gaan weer lekker rondstruinen rondom de baan.

Mits het droog is want anders blijven wij thuis. In de regen is het te weinig genieten, maar goede hoop dat het een lekkere zonnige dag wordt. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ach heerlijk die GT. Ik neem altijd m'n plu, de zwembroek, een winterjas, zonnebril, regenkleding, zonnebrand en een poncho maar ook een honkbaknuppel tegen de hagel mee.
 
Ach heerlijk die GT. Ik neem altijd m'n plu, de zwembroek, een winterjas, zonnebril, regenkleding, zonnebrand en een poncho maar ook een honkbaknuppel tegen de hagel mee.

Ervaring van de afgelopen bijna 40 jaar: kan van alles zijn van verkleumen tot verbranden, speedbootraces of smeltend asfalt, maar het is en blijft een feessie.... *O* *O*
 
Keuzestress; TT of eindelijk een keer naar de bikers classics.

Ga ik naar de TT dan zal het wel een saaie race worden; ga ik naar Spa dan mis ik de mooiste TT aller tijden

:+ :+ :+
 
Keuzestress; TT of eindelijk een keer naar de bikers classics.

Ga ik naar de TT dan zal het wel een saaie race worden; ga ik naar Spa dan mis ik de mooiste TT aller tijden

:+ :+ :+

Ik ga dit jaar naar de TT, en telkens als ik erbij ben, is het een natte race zonder al te veel zinderende spanning. Telkens als ik thuisblijf, is het een fantastisch spektakel. Als ik jou was, zou ik naar Spa gaan, en wachten tot ik niet meer naar de TT ga. :+
 
Ik ga dit jaar naar de TT, en telkens als ik erbij ben, is het een natte race zonder al te veel zinderende spanning. Telkens als ik thuisblijf, is het een fantastisch spektakel. Als ik jou was, zou ik naar Spa gaan, en wachten tot ik niet meer naar de TT ga. :+

_O-
 
Keuzestress; TT of eindelijk een keer naar de bikers classics.

Ga ik naar de TT dan zal het wel een saaie race worden; ga ik naar Spa dan mis ik de mooiste TT aller tijden

:+ :+ :+


Dit herken ik, we hebben dit jaar ervoor gekozen om letterlijk een muntje op te gooien en hier is Assen uit gekomen in plaats van de classics. Wel balen dat het op gelijke datums valt.
 
Dit herken ik, we hebben dit jaar ervoor gekozen om letterlijk een muntje op te gooien en hier is Assen uit gekomen in plaats van de classics. Wel balen dat het op gelijke datums valt.

Het weer is ook bepalend :) Maar zou zomaar zaterdag Assen en Zondag Spa kunnen worden.
Om dan in Spa ergens op een scherm moto GP te kijken :+

De beslissing zal wel op vrijdag ervoor vallen :)
 
Het weer is ook bepalend :) Maar zou zomaar zaterdag Assen en Zondag Spa kunnen worden.
Om dan in Spa ergens op een scherm moto GP te kijken :+

De beslissing zal wel op vrijdag ervoor vallen :)

Dan zou ik op zaterdag naar Spa gaan (Kan je de endurance nog meepakken) en de zondag Assen.
 
Dan zou ik op zaterdag naar Spa gaan (Kan je de endurance nog meepakken) en de zondag Assen.

Dat is ook een optie inderdaad. Van 2011 t/m 2016 naar de Bikers' Classics geweest. En in het laatst genoemde jaar de Endurance race gevolgd vanuit de pitsstraat. We stonden bovenop de actie en niemand die je weg stuurt. Man, wat was dat gaaf zeg :} :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan