Welke uitlaat voor Piaggio Beverly 350 ST 2018

Summertime72

Rookie
12 feb 2018
23
0
Graag wil ik bij de 1000km beurt mijn uitlaat gaan vervangen.
Nu zijn er een paar modellen op de markt die voor deze scooter geschikt zijn.
Sommige Slip On en zelfs complete systemen zoals van,

- Akrapovic
- Malossi
- LeoVince

En nog 1 of 2 waarvan ik nog nooit van het merk heb gehoord (Mivv / Arrow )

Welke uitlaat raden jullie aan en waarom ?
En is slip on niet erg diefstal gevoelig (hoewel ik hier wel verzekerd voor ben)

Hoor graag jullie bevindingen
 
full

MALOSSI NATUURLIJK
 
Zeer mooie uitlaat alleen is deze Malossi niet in deze kleurstelling te krijgen voor de Bev 350.
Alleen rvs met carbon eindstuk.
Maar zeker een kandidaat.
 
Ik heb er een Arrow onder zitten, of die beter of slechter is dan jouw eigen suggesties geen idee, ik dacht bij mezelf neem eens iets anders dan een Akra.
 
De originele houden?

Of je moet blij worden van een monotone t&$#sherrie voor jouw en je omgeving, dat voor veel te geld, zonder dat de prestaties ook maar iets verbeteren.

Het het blijft gewoon een scooter, daar hoort zo`n meuk gewoon niet op.
 
~
De originele houden?

Of je moet blij worden van een monotone t&$#sherrie voor jouw en je omgeving, dat voor veel te geld, zonder dat de prestaties ook maar iets verbeteren.

Het het blijft gewoon een scooter, daar hoort zo`n meuk gewoon niet op.[/quote

Waarom zien veel mensen een motorscooter nu niet als vol aan ??
Ook deze meuk hoort gewoon bij scooters, de herrie is zeer acceptabel en geheel binnen de regels zeker i.c.m. Euro4 motor en dragen ook bij aan een stukje veiligheid waarbij de scooter ook gehoord en gezien wordt door overige weggebruikers !

Verder is de OEM uitlaat van de BEV350 erg zwaar, er kan dus behoorlijk wat gewicht af.
Hoewel ik het uiterlijk van de origenele uitlaat wel mooi vind gaat die toch vervangen worden.

Alleen om nu gelijk voor de "AKRA" te gaan die veel op deze scooter wordt geplaatst wil ik nog even verder kijken.

Mijn Bev350 is mat zwart en zou graag willen dat de uitlaat hier ook bij aansluit.
Nu heb ik tot nu toe alleen bij LeoVince een volledig zwarte uitlaat kunnen vinden uit de "nero" serie, maar was benieuwd of iemand deze al heeft geinstalleerd op zijn scooter.

Mijn keuze gaat ook gezien wat er ook te leveren is uit 1 van deze 3 worden;

- Akra
- LeoVince
- Malossi
 
Laatst bewerkt:
\
De originele houden?

Of je moet blij worden van een monotone t&$#sherrie voor jouw en je omgeving, dat voor veel te geld, zonder dat de prestaties ook maar iets verbeteren.

Het het blijft gewoon een scooter, daar hoort zo`n meuk gewoon niet op.[/quote

Waarom zien veel mensen een motorscooter nu niet als vol aan ??
Ook deze meuk hoort gewoon bij scooters, de herrie is zeer acceptabel en geheel binnen de regels zeker i.c.m. Euro4 motor en dragen ook bij aan een stukje veiligheid waarbij de scooter ook gehoord en gezien wordt door overige weggebruikers !

Verder is de OEM uitlaat van de BEV350 erg zwaar, er kan dus behoorlijk wat gewicht af.
Hoewel ik het uiterlijk van de origenele uitlaat wel mooi vind gaat die toch vervangen worden.

Alleen om nu gelijk voor de "AKRA" te gaan die veel op deze scooter wordt geplaatst wil ik nog even verder kijken.

Mijn Bev350 is mat zwart en zou graag willen dat de uitlaat hier ook bij aansluit.
Nu heb ik tot nu toe alleen bij LeoVince een volledig zwarte uitlaat kunnen vinden uit de "nero" serie, maar was benieuwd of iemand deze al heeft geinstalleerd op zijn scooter.

Mijn keuze gaat ook gezien wat er ook te leveren is uit 1 van deze 3 worden;

- Akra
- LeoVince
- Malossi

Heeft niks met voor vol aanzien te maken. Ik vind het gewoon niet bij een scooter als een Beverly passen.

Toevallig is bij aanschaf de db-killer meteen foetsie, dus een teringherrie. Dat i.c.m. met het monotone scootergeluid is het echt niet om aan te horen.

Maar dat is natuurlijk alleen maar mijn mening ;)
 
Gelukkig ieder zijn mening, maar van mij mag de uitlaat gewisseld worden.
De DB killer blijft er netjes in.
 
Origineel

PB_1504074702542.jpg



IMG_20180408_121507.jpg


G&G

IMG_20180408_154331.jpg


Klinkt nu prachtig!
Niet meer als een brommer.
De originele hoorde ik helemaal niet tijdens het rijden. Deze G&G hoor ik wel, maar absoluut mooi.

Heb zelf n ongekend hekel aan die idioten zonder db killers (Harleys of supersports pfff), maar deze klinkt mooi.
Moest wel 5 weken wachten maar was t waard.

Ook horen automobilisten me aankomen hopelijk.
Op de G&G site staat dan wel dat hitteschild bij de Beverly en dat staat niet vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Mooie reportage ferry34,

Zie op de G&G site alleen maar uitlaat voor de Bev 400/500 dat is helaas een compleet ander blok, dus gaat niet passen.

Heb eigenlijk de keuze tussen 2 slipon uitlaten (akra / leovince) en een volledige uitlaat van malossi.
 
Laatst bewerkt:
De Malossi uitlaat komt op € 417,24

full


Wel alleen voor de Bev350 in deze kleurstelling en niet geheel zwart wat ik eigenlijk het liefst zou willen
 
Laatst bewerkt:
Waarom toch die hang naar herrie c.q. overlast? Het helpt in ieder geval niet bij het krijgen van begrip onder niet-motorrijders. Ik zou er zelf ook knettergek van worden trouwens...
 
idd. gewoon omdat het kan :t

Prijs/kwaliteit á € 358,00 ben je het beste af met de Leo Nero, die is dan ook nog eens in de door jou gewenste kleur.

Enige kanttekening daarbij is dat ze opgeven:
PIAGGIO BEVERLY 350 SPORT TOURING EURO 3 2011 - 2016
Volgens mij is het modelletje brommer al jaren ongewijzigd qua ophanging, en is het enige verschil dat we nu euro4 hebben, en bij weten heeft een slip-on niks te maken met het feit of het nou euro3 of euro4 is :?

Maar goed vraag het anders eens na bij Jaap Bolski's uitlaatstore die heeft er meer verstand van dan ik

Mocht jij Bolski hier dit bericht toevallig mee lezen dan zou een antwoord evt. ook welkom zijn.

Mvg. Jan
 
Laatst bewerkt:
Dat euro 3 / euro 4 had ik ook al naar geïnformeerd.

Blijkt dat er verder geen constructie wijziging is dus uitlaat moet passen, enige verschil is dat bij euro 4 het geluid iets minder zal zijn.

Dit blijkt ook op de website van Malossi Store, daar wordt wel de uitlaat aangeboden als euro 3 tot 2016 en euro 4 vanaf 2017. Artikel nummer is in beide gevallen exact gelijk.

Bedankt voor jullie input :t
 
idd. gewoon omdat het kan :t

Prijs/kwaliteit á € 358,00 ben je het beste af met de Leo Nero, die is dan ook nog eens in de door jou gewenste kleur.

Enige kanttekening daarbij is dat ze opgeven:
PIAGGIO BEVERLY 350 SPORT TOURING EURO 3 2011 - 2016
Volgens mij is het modelletje brommer al jaren ongewijzigd qua ophanging, en is het enige verschil dat we nu euro4 hebben, en bij weten heeft een slip-on niks te maken met het feit of het nou euro3 of euro4 is :?

Maar goed vraag het anders eens na bij Jaap Bolski's uitlaatstore die heeft er meer verstand van dan ik

Mocht jij Bolski hier dit bericht toevallig mee lezen dan zou een antwoord evt. ook welkom zijn.

Mvg. Jan
Ik kijk altijd wel met een schuin oog naar welke jaren de fabrikant opgeeft, en die gaan tot 2016, maar dat heeft idd heel vaak met homologatie / euro4 te maken.

Met die Leovince zit je altijd goed, daar zijn ook over 5 jaar nog onderdelen voor leverbaar als je schade hebt of de db-killer kwijt bent. De Yasuni lever ik ook, die is wat duurder.

En je zou nog naar Endy kunnen kijken. Niet top of the bill, , niet vederlicht, wel betaalbaar. Hij zegt zelf wel dat het past tot 2018.
BEVERLY 350 i.e. '12-'18 :
 
En je zou nog naar Endy kunnen kijken. Niet top of the bill, , niet vederlicht, wel betaalbaar. Hij zegt zelf wel dat het past tot 2018.
BEVERLY 350 i.e. '12-'18 :
Met Endy is niks mis mee, veel lichter dan de standaard uitlaat.
En bestel direct bij de fabrikant 3 tot 7 werk dagen, ipv bij de Nederlandse dealers dan hoef je ook niet 4 tot 5 weken te wachten op je uitlaat.
 
Met Endy is niks mis mee, veel lichter dan de standaard uitlaat.
En bestel direct bij de fabrikant 3 tot 7 werk dagen, ipv bij de Nederlandse dealers dan hoef je ook niet 4 tot 5 weken te wachten op je uitlaat.
Onzin, er zit geen verschil in levertijd. Of die dealer moet hem niet meteen bestellen, maar elke Endy bestelling gaat hier dezelfde dag nog de deur uit.
 
Onzin, er zit geen verschil in levertijd.
Of die dealer moet hem niet meteen bestellen, maar elke Endy bestelling gaat hier dezelfde dag nog de deur uit.
Waarom voel jij je aangesproken?
Ik heb het immers niet over een zekere Jaap, bij jouw uitlaat shop.
Dus neem ik het voor waar aan dat je gelijk hebt, klaar groentjes :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan