Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
even tussendoor alle gesprekken

DE BANDEN PLAKKEN WEERRRRR! *O* *O* *O* Zweten in het leren pakje! _O-


PS: een Honda chopper model gespot met MF sticker op baljuwplein begin van de week in het ochtendlicht.
Echter toen ik " spotte" ging hij zachter rijden.. Zie hem ook niet in dit Topic bij de fotos.

Fijne dag vandaag :W
 
even tussendoor alle gesprekken

DE BANDEN PLAKKEN WEERRRRR! *O* *O* *O* Zweten in het leren pakje! _O-


PS: een Honda chopper model gespot met MF sticker op baljuwplein begin van de week in het ochtendlicht.
Echter toen ik " spotte" ging hij zachter rijden.. Zie hem ook niet in dit Topic bij de fotos.

Fijne dag vandaag :W
Heeft hier in het verleden wel eens een keer wat gepost, maar dat is alweer een heule tijd geleden...
 
Vandaag de kontkuip bewerkt net de dremel, in een goede kuip zagen is toch best ff een dingetje zeg maar...
Had liever wat minder ruimte links en rechts van de beugels, maar ik had geen keus omdat ik speling moest hebben om de undertail er nog onder te krijgen. Al met al erg tevreden over het resultaat *D
full

full
 
Zojuist mijn rijbewijs A2 gehaald met code80. Stiekem woon ik net in Den Haag, maar Voorne-Putten is voor mij nog steeds mijn regio ;D

Nu op zoek naar een mooi eerste beestje om het vak te leren, dan komt er na mijn studie een racebeest op de stoep!
 
Mogguh :W

Had de tank gisteren van de lasser terug gekregen, maar zal nog even retour moeten om een extra randje dicht te lassen (:/).
Rechter demper verwacht ik donderdag weer binnen te hebben. In ieder geval alles wel even in elkaar gezet :)
full

full

full


To do list:
- underslung achterrem monteren (adapter is onderweg)
- achterbrug lifters monteren (zijn besteld)
- kuipbouten vervangen door zwarte van pro-bolt (in huis)
 
Zojuist mijn rijbewijs A2 gehaald met code80. Stiekem woon ik net in Den Haag, maar Voorne-Putten is voor mij nog steeds mijn regio ;D

Nu op zoek naar een mooi eerste beestje om het vak te leren, dan komt er na mijn studie een racebeest op de stoep!
Welkom hier :W

Gefeliciteerd met het behalen van je A... *O*
 
Zojuist mijn rijbewijs A2 gehaald met code80. Stiekem woon ik net in Den Haag, maar Voorne-Putten is voor mij nog steeds mijn regio ;D

Nu op zoek naar een mooi eerste beestje om het vak te leren, dan komt er na mijn studie een racebeest op de stoep!
Ik heb ook niet vertelt dat ik in Schiedam woon. :+
Maar ben geboren en getogen in Rozenburg.
Nu werk ik in Nootdorp, bijna iedere dag van de maand, twaalf per jaar, met de motor over de A4. :]

Duszzz kleine wereld. ;)

En gefeliciteerd. :t Code 80 moest ik even Googlen. :$ ;)

Motorrijders die het A-rijbewijs halen voor hun 24ste, krijgen de aantekening 'code 80' op hun rijbewijs. Met die code mag op een driewielig motorrijtuig, een lichte motor (A1) en een middelzware motor (A2) worden gereden.

Twee jaar na het behalen van het A-rijbewijs of als de motorrijder 24 wordt vervalt de 'code 80'.
Vanaf dat moment mag er op een zware motor worden gereden zonder extra examen.


Mijn dagelijks vervoer is ook een A2 motor.. BMW G310R.
Rijdt super. Er is leven met een beperking. *O* :+ :+
 
Mogguh, @Santuni gefeliciteerd!

Mensen nog de GP america gekeken?

:W
:9~

Al is de uitslag voor plek nummer één al zes jaar bekend. :+
Iannone was wel weer leuk om vooraan te hebben.
En wie weet begint Viñales nu ook weer standaard op kop.
Een beetje competitie is wel zo leuk. 8-)

Zoals bekend momentje uit de kwalificatie. :+

full
 
:9~

Al is de uitslag voor plek nummer één al zes jaar bekend. :+
Iannone was wel weer leuk om vooraan te hebben.
En wie weet begint Viñales nu ook weer standaard op kop.
Een beetje competitie is wel zo leuk. 8-)

Zoals bekend momentje uit de kwalificatie. :+

[afbeelding]


Jaa leuk om te zien, Rossi kon aardig meekomen. (hij is toch beetje mijn held van jongs af aan :] )

Anyway, was opzich leuke race, totdat 93 - 4 seconden voor lag en de race wel gereden was.
Vrouw kijkt net zo fanatiek mee en krijgt de namen en nummers aardig door. Vind 93 een lul door z'n Race in Argentinie. Daarnaast kijken wij voor voor het plezier en beetje voor Vinales, Rossi, Zarco, Crutchlow. En de algemene strijd / competitie :Y

:W
 
Ik heb ook niet vertelt dat ik in Schiedam woon. :+
Maar ben geboren en getogen in Rozenburg.
Nu werk ik in Nootdorp, bijna iedere dag van de maand, twaalf per jaar, met de motor over de A4. :]

Duszzz kleine wereld. ;)

En gefeliciteerd. :t Code 80 moest ik even Googlen. :$ ;)

Motorrijders die het A-rijbewijs halen voor hun 24ste, krijgen de aantekening 'code 80' op hun rijbewijs. Met die code mag op een driewielig motorrijtuig, een lichte motor (A1) en een middelzware motor (A2) worden gereden.

Twee jaar na het behalen van het A-rijbewijs of als de motorrijder 24 wordt vervalt de 'code 80'.
Vanaf dat moment mag er op een zware motor worden gereden zonder extra examen.


Mijn dagelijks vervoer is ook een A2 motor.. BMW G310R.
Rijdt super. Er is leven met een beperking. *O* :+ :+

Dankjewel! En niks mis met een A2 motor, mooie zelfs. Ikzelf ben 2m lang dus moet het sowieso iets groter zoeken!
 
Jaa leuk om te zien, Rossi kon aardig meekomen. (hij is toch beetje mijn held van jongs af aan :] )

Anyway, was opzich leuke race, totdat 93 - 4 seconden voor lag en de race wel gereden was.
Vrouw kijkt net zo fanatiek mee en krijgt de namen en nummers aardig door. Vind 93 een lul door z'n Race in Argentinie. Daarnaast kijken wij voor voor het plezier en beetje voor Vinales, Rossi, Zarco, Crutchlow. En de algemene strijd / competitie :Y

:W
Mijn vriendin is ook klaar met Marquez. _O- Diskwalificeren die gast.
Maar ja zo werkt het niet. :P

Ik ben voor Lorenzo, maar de MotoGP uberhaupt zien geeft mij al genoeg plezier.
Zoals die fietsen rijden, daar kan niets tegenop.

MM was ik wel uit het oog verloren idd. Dat maakte het wel leuker kijken. :+ :9~
Dankjewel! En niks mis met een A2 motor, mooie zelfs. Ikzelf ben 2m lang dus moet het sowieso iets groter zoeken!
Hier mijn setje, S1000R en dus de G310R. Prima combi. ;)

full


Ik ben 1.82 .. dat scheelt wel. :Y ( Naked met 2 mtr.. mwoahh.. :o )

Waar ga je nu naar op zoek? ;)
 
Laatst bewerkt:
Mooi setje zo :9
Moet wel zeker één zomer meekunnen. ;)
Ik hoop dat BMW voor 2019 de strijd aangaat met de evenknie van KTM.. de 390.. dus 100 cc update.
Met woon~werk verkeer knal ik er niet ieder stoplicht vandoor, kom ook niets tekort op de drukke A4, maar iets meer is altijd leuk.
 
Laatst bewerkt:
@Worldbeater - Ik gok een BMW fan? (:

:W
Niets tegen. _O-

Wel in 2004 een R1100S laser gehad.. verder nog nooit.

Vorig jaar waren de woon~werk fietsen een GSX750F en een Raptor 1000. :)
En voor de spaarzame momenten een RSV4..

Nu alles wat frisser. ;)
 
Laatst bewerkt:
zag dat je al weer voor iets anders aan het kijken was _O-

een op een accu :P
Ja klopt en het geld is binnen van de verzekering.
Dus we kunnen hem halen.. maar nu stock ik het nog wel even op. _O-

Mijn ex stuurde vorige week een mail dat ze toch nog jaren in ons nog steeds gezamenlijke huis wil wonen.
Dus maar weer naar de €€ advocaat. ( die had ik juist genomen omdat ze er ruim twee jaar geleden werk van wilde maken :') )

Een E-motor zou na verhuizing helemaal ideaal zijn.
Voor twaalf kilometer start ik geen motor.. waarvan 2 kilometer over 80 km/u wegen en 7 kilometer over een 60 km/u weg.

Maar puntje bij paaltje daar al sinds 2014 weg en nu start het "huiswerk" weer opnieuw. :+
 
Heb er ook al naar zitten kijken zo'n electrische. Als je niet zo ver hoeft voor je werk is dat inderdaad een goede optie. Vind nu de radius iets te dichtbij nog, maar je ziet dat ze snel vooruit gaan.

Succes met de ex World. Altijd leuk dat soort dingen :+ Vooral fijn als het zo lang voortduurt allemaal haha. 2014 is al ff geleden hahaha

Honda-tje staat nu bij de dealert. 36000km beurtje.. ben benieuwd wat de schade gaat zijn. Morgen een rib minder gok ik :+
 
Laatst bewerkt:
Heb er ook al naar zitten kijken zo'n electrische. Als je niet zo ver hoeft voor je werk is dat inderdaad een goede optie. Vind nu de radius iets te dichtbij nog, maar je ziet dat ze snel vooruit gaan.

Succes met de ex World. Altijd leuk dat soort dingen :+ Vooral fijn als het zo lang voortduurt allemaal haha. 2014 is al ff geleden hahaha

Honda-tje staat nu bij de dealert. 36000km beurtje.. ben benieuwd wat de schade gaat zijn. Morgen een rib minder gok ik :+

36k is klijne beurt dus zal wel mee vallen toch, al is elke euro te veel :P .
Moet helaas nog even naar de dealer voor onderhoud ivm garantie, daarna doe ik het wel zelf.

Idd ook al voor accu fiets zitten kijken maar ze kosten nog te veel voor wat ze kunnen en ik er mee wil.
 
@ Worldbeater - wat voor E - high voltage variant ?

--------

Mijn brommertje is nu op 44/45K. sinds 11k gereden :] . Nu na 20k de voorband vervangen :Y . en binnekort de achterband. gaat denk ik nog 2k mee. Alleen is hij beetje gecupt..

Leuk man zo'n 1 cilinder _O-

Dit weekend even donderdag erbij getrokken, en dus 4 dagen vrij. Vrouwtje heeft weekend dienst dus heb nu twee weekenden! *O*
 
@ Worldbeater - wat voor E - high voltage variant ?
Ik volg de Engergica al een tijdje, maar voor die prijzen doe ik het nog even niet.
Daarvoor had ik eigenlijk vorig jaar een CBR250R gekocht en een paar maanden geleden de G310R.

Deze kwam toevallig voorbij.. en voor het ultrakorte gehoopte woon~werk was 10 kW acceptabel en voor dit geld best aantrekkelijk.

full


Stond in Heerenveen en dat was nog net iets te ver om dit weekend zonder centen te gaan kijken.
De verzekering heeft afgelopen maandag uitgekeerd. Blijkbaar is deze nu verkocht. ;)
Mijn brommertje is nu op 44/45K. sinds 11k gereden :] . Nu na 20k de voorband vervangen :Y . en binnekort de achterband. gaat denk ik nog 2k mee. Alleen is hij beetje gecupt..

Leuk man zo'n 1 cilinder _O-

Dit weekend even donderdag erbij getrokken, en dus 4 dagen vrij. Vrouwtje heeft weekend dienst dus heb nu twee weekenden! *O*
20 k met een band is wel netjes, rij je er dagelijks mee?

Fris maar mooi weer vandaag! Ik ben verplicht tot naar buiten kijken.
Er zitten voor en nadelen aan een vrouw met weekend dienst.
Tijd voor de hobby is wel een voordeel. :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan