Spuiter gezocht voor polyester race kuipwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

gixxer750srad

MF veteraan
14 jun 2008
4.615
2.029
dichtbij TT Assen
zoals de titel al vermeld ben ik op zoek naar een (goeie) spuiter die mijn nieuwe racekuip voor een mooie prijs een nieuw kleurtje (blauw wit met blanke lak) wil geven.
het kuipwerk is nieuw gekocht dus er hoeft niet geplamuurd te worden of iets dergelijks.
gaat om een topkuip,onderkuip,spatbord,tankcover en racekont met undertail.


voor verdere details of prijsopgave kun je mij mailen naar robin.brouwer@hotmail.com of je kunt een PM achter laten hier op MF

ben benieuwd.
 
Stuur eens een PM'etje naar "fighternorrie" hier op het forum (ik zal hem ook even op dit topic wijzen). Dan weet je zeker dat je kwaliteit krijgt :Y

Weet niet waar je vandaan komt, maar hij zit in Noord-Scharwoude (NH) en is een ritje wel waard. Is nu als het goed is druk bezig met mijn racekuipwerk *O*
 
Je kan me eventueel een mailtje sturen met je wensen.
Al is Ijsselstein --> Alkmaar best een stukje rijden.


Wel even een puntje.
Nieuw race poly hoeft niet meteen spuitklaar te zijn.
Het zijn vaak goedkopere polyproducten (dunne poly, dunne gelcoat, gaatjes etc.).
Soms gaat er dus wel wat voorbewerking in zitten voor het spuitklaar maken.
 
Je kan me eventueel een mailtje sturen met je wensen.
Al is Ijsselstein --> Alkmaar best een stukje rijden.


Wel even een puntje.
Nieuw race poly hoeft niet meteen spuitklaar te zijn.
Het zijn vaak goedkopere polyproducten (dunne poly, dunne gelcoat, gaatjes etc.).
Soms gaat er dus wel wat voorbewerking in zitten voor het spuitklaar maken.

thankx,zal je dit weekend even mailen
 
zoals de titel al vermeld ben ik op zoek naar een (goeie) spuiter die mijn nieuwe racekuip voor een mooie prijs een nieuw kleurtje (blauw wit met blanke lak) wil geven.
het kuipwerk is nieuw gekocht dus er hoeft niet geplamuurd te worden of iets dergelijks.
gaat om een topkuip,onderkuip,spatbord,tankcover en racekont met undertail.


voor verdere details of prijsopgave kun je mij mailen naar robin.brouwer@hotmail.com of je kunt een PM achter laten hier op MF

ben benieuwd.
www.bvtmotorpaint.nl
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan