Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Rossi nog niet echt op dreef. Op het begin flink aan het pushen,het is net alsof op het begin van de race zijn banden al te veel slijten. Vinales juist andersom.

Kijk naar de rechterzijde van zijn voorband
full
 
Rossi is in het begin van de races weer lekker aggressief , in het einde juist wat minder vind ik.

Viel me ook gewoon tegen dat hij niet met Vinales mee kon komen.
 
GP Spanje, VR versus Sete Gibernau, met als winnaar VR; ander circuit, zelfde land: VR versus Jorge Lorenzo, met als winnaar VR. Dus waarom niet VR versus Marc Marquez, met als winnaar VR? Duimen dus, drie keer is scheepsrecht!
 
Voor dat soort artikelen moet je bij Lorenzo zijn. Die lijkt chronisch last te hebben van die symptomen.

Heb Rossi hoog zitten hoor. Maar de merchandise lijn gaat mij wat ver. Een paar jaar geleden zei ik nog voor de grap in dit topic dat we binnenkort ook VR onderbroeken kunnen verwachten. Toen werd er nog om gelachen. Maar inmiddels is het werkelijkheid.
 
GP Spanje, VR versus Sete Gibernau, met als winnaar VR; ander circuit, zelfde land: VR versus Jorge Lorenzo, met als winnaar VR. Dus waarom niet VR versus Marc Marquez, met als winnaar VR? Duimen dus, drie keer is scheepsrecht!

Als het toch in Spanje moet zijn, laat het dan in Valencia zijn, waarbij Rossi Marquez verslaat voor een tiende titel. :+ #dreamon
 
Leuk gesprek net gezien met Rossi na de FP1.

Viel mij op dat hij aangeeft dat vergeleken met "vroegah" er nu minder tire management nodig is.
Waar dit voorheen wel enorm nodig was, en waar hij in uitblinkte, is dit nu "full throttle, from the start till the finish".

Hij geeft aan dat hij vroeger heel goed was in het laatste deel van de race (en soms in het eerste deel als dat nodig was), maar dat dit nu niet meer zo is omdat iedereen van begin tot eind dus vol gas kan rijden met deze motoren tegenwoordig.

Wat ik ook wel opvallend vond om te horen was dat hij zei dat de trainingen met de jonge jongens op zijn ranch heel goed voor hem zijn en dus niet enkel voor die jochies die worden opgeleid. Het is voor hem ook trainen en met elkaar trainen is 100 keer leuker geeft hij aan. Hierdoor maken zij hem ook beter en hij niet alleen hen. Dat dit belangrijk is (met elkaar) is iets wat hij al héél lang geleden in de gaten had en zodoende dus ook al lang zo traint.

Natuurlijk had ik wel het idee dat hij daar ook traint. Je legt niet voor de gein een baan in jouw achtertuin aan, maar niet dat hij dus ook trainde dmv met degene "in opleiding" te rijden. Hij doet dat vooral voor de cardio begrijp ik er uit.


Leuk gesprek weer!
Andere dingen heb ik gemist, want ik zit helaas niet thuis. :X
 
Laatst bewerkt:
:Y Hij was er een kei in om te wachten tot de laatste 12 ronden. Dan zag je hem altijd langzaam naar voren rijden. En vanaf de laatste 10 ronden reed hij vaak van P8 naar P1. Mjah... vreuger toen de guldens nog van hout waren :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan