Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag heb ik mijn motor ingeruild voor een andere motor. Maar.... het is ook weer dezelfde. Via marktplaats had ik deze gevonden, een W650 uit 1999. Dus zelfde bouwjaar en kleur, maar met slechts 19000 km op de klok. Ziet er uit om door een ringetje te halen en rijdt net zo goed als de mijne.
Met koffers en een windscherm. Weet nog niet of ik die ga gebruiken of ze er af haal. Ga dat even aankijken. Moest hem wel ophalen achter Zwolle, dus niet om de hoek, maar het was prachtig motorrijweer, dus ik heb genoten. Vandaag in totaal dus zo ongeveer 340 km gereden.

:]

Ben ook meteen weer helemaal van mijn “angst” voor motorrijden en vallen *O*
Met een beetje geluk kunnen jullie hem 26 mei bewonderen.

Groet, :W

Karel[afbeelding]

Vandaag een W650 gekocht. Die had iemand ingeruil voor precies dezelfde maar dan met koffers en windscherm. _O- _O- _O- _O- Die van Karel dus...
full
 
Laatst bewerkt:
Nu wil ik de dempers verwijderen maar zie diverse methodes.
Die van het duitse forum en op youtube.
Die op youtube lijkt wel heel makkelijk, een 35mm gatenboor even boren en klaar.
Iemand daar ervaring mee en misschien bereid en handje te helpen als je in de buurt van Rotterdam woont.
 
Nu wil ik de dempers verwijderen maar zie diverse methodes.
Die van het duitse forum en op youtube.
Die op youtube lijkt wel heel makkelijk, een 35mm gatenboor even boren en klaar.
Iemand daar ervaring mee en misschien bereid en handje te helpen als je in de buurt van Rotterdam woont.
En zo simpel is het ook. Ik heb die van mij ook verwijderd. Met behulp van een kleine slijpmachine ( een overmaat Dremel) heb ik de lasjes weg geslepen en met een staaf met aan het eind een rond plaatje gelast heb ik de dempers verwijderd. Ik zal morgen even kijken of ik hiervan nog wat meer informatie kan vinden. Alles bij elkaar 1,5 uur prutsen en klaar is Kees, je zult aangenaam verrast zijn van de nieuwe sound.
Groet Jan :W
 
Laatst bewerkt:
Ik ben net een postduif dus ik heb geen navigatie nodig :N :N :N
Groet Jan :W

Die Jan de postduif :N _O- _O- :N

Je weet toch dat postduif alleen maar in een rechte lijn naar huis vliegt :o :+ _O- _O-
En ik wil kronkelwegen ontdekken en volgen :] *O* :] *O*
Tot nou toe volgde ik meestal de aanwijzingen van me neus :] _O- *O* :t

voor een beetje nostalgie, en wat je alsnog uit "verveling" kunt doen met je W-tje 8-) :t
ϟ Hell Kustom ϟ: Kawasaki W650 By Motor Rock

Groeten Iwan

Onze Jan de Super Postduif :Y :t


full
 
Laatst bewerkt:
Die Jan de postduif :N _O- _O- :N

Je weet toch dat postduif alleen maar in een rechte lijn naar huis vliegt :o :+ _O- _O-
En ik wil kronkelwegen ontdekken en volgen :] *O* :] *O*
Tot nou toe volgde ik meestal de aanwijzingen van me neus :] _O- *O* :t

voor een beetje nostalgie, en wat je alsnog uit "verveling" kunt doen met je W-tje 8-) :t
ϟ Hell Kustom ϟ: Kawasaki W650 By Motor Rock

Groeten Iwan

Onze Jan de Super Postduif :Y :t


[afbeelding]
Ik vindt het doodzonde :r :r :r om zo'n mooie W650 zodanig te verzieken en postduiven kunnen ook :Y :Y :Y bochtjes vliegen anders moet je dat maar eens aan een duivenmelker vragen ;) ;)
Groet Jan :W
 
En heb je de filmpjes op youtube gezien, daar lijken ze het in een paar minuten te doen met een gatenboor.
Dat klopt, maar ik was te gierig om een marvelboor te gaan kopen en je loopt best wel risico om je uitlaat te beschadigen met een dergelijke boor. Ik heb een beschrijving van hetgeen ik heb gedaan en dat is prima gelukt. Indien je bent geïnteresseerd
full
Indien je het niet kunt openen stuur me dan een PB met je mailadres dan stuur ik het je wel toe.
Groet Jan :W
 
Als je de staaf nou eens vervangt door een stuk draadeinde. Dan sluit je de ringen op met twee moeren ... Hoef je ook niet te lassen en werkt volgens mij ook.

Op de mijne was het overigens al gedaan toen ik deze kocht.
 
Ok, bedankt.
Ga me erin verdiepen. Alleen weer jammer dat ik in dit geval een dremmel en lasapparaat moet hebben :)
Ja inderdaad en ik kan je ook niet meer helpen. Sinds ik ben verhuisd naar mijn appartement heb ik ook geen mogelijkheden meer maar een slijpmachine kun je huren en je kan de trekker ook door een bekende laten maken.
Groet Jan
 
Ja inderdaad en ik kan je ook niet meer helpen. Sinds ik ben verhuisd naar mijn appartement heb ik ook geen mogelijkheden meer maar een slijpmachine kun je huren en je kan de trekker ook door een bekende laten maken.
Groet Jan

Draadeinde kan ik op m'n werk regelen.
ga zo langs een motorzaak, wieweet willen ze daar in de garage wel even kijken.
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag was ik bij een motorzaakje hier bij ons in het dorp en die gaf mij de tip om een andere rempomp te monteren met een zuiger 1mm kleiner dan origineel. Dat geeft 17% meer remvermogen en is relatief goedkoop en heel simpel zelf te doen.
Groet Jan :W
 
Jan, ik neig toch naar zonder scherm. Dan maar in de wind. Is misschien ook wel een deel van de lol. Ik rijd toch het liefst door de polder met zo’n 70 a 80 km/u en dan is de rijwind nog best te hebben.

Geeft toch het meest een echt motor gevoel naar mijn idee,

Groet,

Karel
 
Ha LeoB,

Mooie W650 heb je daar gekocht !

Als je wilt weten wat ik allemaal asn onderhoud heb gedaan in de afgelopen jaren, stuur me dan een bericht. Op die manier kan je onnodige kosten vermijden.

Veel plezier met je bike,

Groet,

Karel
 
Jan, ik neig toch naar zonder scherm. Dan maar in de wind. Is misschien ook wel een deel van de lol. Ik rijd toch het liefst door de polder met zo’n 70 a 80 km/u en dan is de rijwind nog best te hebben.

Geeft toch het meest een echt motor gevoel naar mijn idee,

Groet,

Karel
Een goed besluit Karel. Weet je het reduceert je uiteindelijke :] :] :] snelheid, dus meer veiligheid en je motor word er veel mooier door :t :t :t .
Groet Jan :W
 
Oooo wat een rare volk zijn jullie :o :+ het is als voorbeeld bedoeld :N en op de ebay.de worden de onderdelen aangeboden _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Hoi Leo. Dat is wellicht de beste oplossing als je zelf geen mogelijkheden hebt en ook geen handige kennis met voldoende gereedschappen. Nu ga jij natuurlijk ook onze jaarlijkse bijeenkomsten bezoeken met zo'n mooie W :9~ :9~ :9~ ? [afbeelding] Kijk daar staat je motor als tweede van rechts.

Groet Jan :W~[/quote]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan