MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Maar toch nog een dagje lekker gereden dus *D

MX-5 is ontworpen voor kleine mensjes :/ Pre-facelift NC heeft geen in hoogte verstelbare stoel en die staat iets lager dan een verstelbare. Ik pas er net in, maar er is nog wel wat aan te passen.

Ja was wel heerlijk touren, niet te gek wegens wagenziekte van vriendin maar zeker genoten en vakantie gevoel was zeker aanwezig!

Hmm dus pre-facelift stoelen in de facelift knutselen tegen die tijd maar het zijn kleine wagentjes ja. Verbaasdr me dat ik in de nd zelfs nog redelijk comfortabel paste. Rugleuning naar voren, stoel helemaal naar achter en dan rugleuning weer zo ver mogelijk naar achter, ken net :P


Plezier x. Tikje fris na t weekend maar heerlijk motorrijdweer!
 
Motordagje was ook niet verkeerd!

Eindelijk na haast een jaar weer gereden en was leuk. Bloesemroute :Y
 
Niet meteen gaan janken, het is toch een werkdag. Met een beetje mazzel is het zaterdag weer lekker. Anita overweegt dan een proefrit op de Tracer 900, dus dan is droog weer wel fijn.
 
ik heb liever vrijdag mooi weer :')


En meer koffie :Z
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Niet meteen gaan janken, het is toch een werkdag. Met een beetje mazzel is het zaterdag weer lekker. Anita overweegt dan een proefrit op de Tracer 900, dus dan is droog weer wel fijn.


Vorig jaar in de Eifel was er een Tracer met quickshifter mee.... niet bij te houden B| :} en het geluid in combi met een sportuitlaat is ook :9
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Gekeken voor 'n mt09/tracer 900. Moet voor net iets teveel geld 't eea aan gebeuren voor 't een strakke fiets wordt, dus toch voor de 990smt gegaan 8-)
Met de kleine weggetjes die wij rijden in de Eifel en de Alpen, wil je het liefst een allroad vanwege de soepele vering en lange veerwegen. Een strak afgeveerde fiets wordt je daar gek van. De F700GS is ook niet de strakst sturende fiets, maar dat gaat alweer 5 jaar prima.
 
hangt van het weer af :P :Y

De tuin mag ook wel s wat aandacht trouwens :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Terug
Bovenaan Onderaan