KTM SuperDuke 990 Deel 14

Is het mogelijk dat ik koelvloeistof op m'n linkerlaars heb gehad? Er leek ook wat op het blok te zitten. De slangklemmodificatie is nog niet uitgevoerd.

Iemand tips hoe ik het eenvoudigst kan bekijken waar dit vandaan komt?
 
Is het mogelijk dat ik koelvloeistof op m'n linkerlaars heb gehad? Er leek ook wat op het blok te zitten. De slangklemmodificatie is nog niet uitgevoerd.

Iemand tips hoe ik het eenvoudigst kan bekijken waar dit vandaan komt?

Dat zou best mogelijk kunnen zijn. De originele Slangenklemmen willen soms gaan lekken.
Sporen volgen van de koelvloeistof, en als dat niet lukt alles goed schoonmaken en warm laten draaien, en kijken of je ergens iets ziet druppen. Veel meer kan ik niet verzinnen.

Slangklemmodificatie? Verklaar u nader....
is dit iets wat ik ook moet doen ect ect?
Zoals gezegd willen de originele slangenklemmen soms gaan lekken.
Algemene oplossing is om te vervangen voor gewone RVS slangenklemmen die je aan kan draaien.
Zolang je geen lekkage hebt zou ik me hier niet druk over maken.
 
Laatst bewerkt:
[me="Annanas"]laat zaterdag ook effe achterbandje wisselen van haar oostenrijkse schone :][/me]
 
Is het mogelijk dat ik koelvloeistof op m'n linkerlaars heb gehad? Er leek ook wat op het blok te zitten. De slangklemmodificatie is nog niet uitgevoerd.

Iemand tips hoe ik het eenvoudigst kan bekijken waar dit vandaan komt?
Aha, had ik paar weken terug ook al, kon nergens wat vinden, baalde als een stekker.
Motor wordt verder niet te heet oid, koelvloeistof mag alleen wel eens ververst worden, wellicht ook een klusje voor zaterdag :t

Was me aan het verdiepen waar oliefilter zit bij de SD, alleen kwam ik daar ook wat kleine filtertjes tegen die dicht naast 't oliefilter zitten in het blok.
Iemand enig ervaring er mee? Volgens mij op youtube was dat bij een 990 adventure, maar da's als ik mij niet vergis toch 't zelfde blok?
 
Laatst bewerkt:
In de openingspost staat een link voor het werkplaatshandboek.
Olie filter zit links onderop het blok, rechts onderin zit nog een screen die schoongemaakt moet worden, en links in de olietank zit ook nog een screen dat je schoon moet maken.

Voor het ontluchten van de kvs moet je het voorwiel 50cm van de grond tillen, dus dan is het wel handig als je een brug hebt oid.
Beetje creatief met spanbanden en een dikke plafondbalk kan ook.

Ik zou iig beginnen met even in het wphb kijken.
Persoonlijk vind ik de Ktm een heerlijke fiets om aan te sleutelen, je moet hem alleen even leren kennen.
 
Aha, had ik paar weken terug ook al, kon nergens wat vinden, baalde als een stekker.
Motor wordt verder niet te heet oid, koelvloeistof mag alleen wel eens ververst worden, wellicht ook een klusje voor zaterdag :t

Was me aan het verdiepen waar oliefilter zit bij de SD, alleen kwam ik daar ook wat kleine filtertjes tegen die dicht naast 't oliefilter zitten in het blok.
Iemand enig ervaring er mee? Volgens mij op youtube was dat bij een 990 adventure, maar da's als ik mij niet vergis toch 't zelfde blok?

Ik kon zo 1,2,3 ook niets zien.

En wat heb je er nu precies aan gedaan? Niks? En lekt die nu nog steeds?
 
In de openingspost staat een link voor het werkplaatshandboek.
Olie filter zit links onderop het blok, rechts onderin zit nog een screen die schoongemaakt moet worden, en links in de olietank zit ook nog een screen dat je schoon moet maken.

Voor het ontluchten van de kvs moet je het voorwiel 50cm van de grond tillen, dus dan is het wel handig als je een brug hebt oid.
Beetje creatief met spanbanden en een dikke plafondbalk kan ook.

Ik zou iig beginnen met even in het wphb kijken.
Persoonlijk vind ik de Ktm een heerlijke fiets om aan te sleutelen, je moet hem alleen even leren kennen.
50cm de lucht in _O- waar ben ik aan begonnen :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan