Motor forum mega meeting mei 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik eigenlijk formeel tegengehouden worden als ik een hamburger ga eten op die dag en het evenement zou niet mogen? Ik ben niet persé onderdeel van het evenement toch? Neem ik m'n dochter mee achterop.....

Je komt hier alleen "onderuit" indien je "op locatie" woont en dus naar huis aan het gaan bent oid.
Anders kan je gewoon omkeren en terug rijden naar waar je vandaan kwam als ze je tegen houden.
En zelfs als je er woont zouden ze moeilijk kunnen doen...

>> Toen ik nog in 's Hertogenbosch woonde (10+ jaar geleden), reden we (ik en een aantal vrienden) 'naar huis'.
Alleen was 's Hertogenbosch toen 'hermetisch afgezet' en mocht er niemand naar binnen ivm mogelijke rellen rondom een of andere voetbalwedstrijd.
Iedereen die aan kwam rijden werd dus terug-gestuurd, zo ook wij initieel... tot dat we duidelijk konden maken dat 3 van de 4 voorbij de afzetting woonden (en dat werd 'gecontroleerd', al weet ik zelfs nu nog steeds niet hoe....), toen mochten we pas door.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen zoek een grote parkeerplaats buiten de bebouwde kom. En dan echt GROOT. Of een groot terrein. Zoek een snackkarretje die een hoop patatjes wil bakken en klaar?
 
Ik zou zeggen zoek een grote parkeerplaats buiten de bebouwde kom. En dan echt GROOT. Of een groot terrein. Zoek een snackkarretje die een hoop patatjes wil bakken en klaar?
Mooie locatie Rotterdam?
Galileistraat hoop ruimte geen overlast voor omwonenden dichtbij KFC.
Achter marconiplein en Keileweg
Wel ff melden bij onze bromsnorren....
Bureau marconiplein....
 
Kunnen we niet een hamburgereetwedstrijd organiseren. Hoe je er heen gaat bepaal je zelf. Dat je maar 1 hamburger op kan is ook niet erg...
 
Kunnen we niet een hamburgereetwedstrijd organiseren.
Maakt niet uit wat de aanleiding is, als het uit de hand loopt, is de organisator de sjaak.

Je kan veel beter zeggen, op die en die datum ga ik lekker een vissie eten op de boulevard van Zandvoort. En misschien gaat er wel iemand met je mee.
 
Maakt niet uit wat de aanleiding is, als het uit de hand loopt, is de organisator de sjaak.

Je kan veel beter zeggen, op die en die datum ga ik lekker een vissie eten op de boulevard van Zandvoort. En misschien gaat er wel iemand met je mee.
De organisatie van de tt assen is toch ook niet aansprakelijk voor de fratsen die een bezoeker uithaalt op weg er naar toe?
Het evenement is het hamburger eten. Hoe mensen er heen komen niet
 
Maakt niet uit wat de aanleiding is, als het uit de hand loopt, is de organisator de sjaak.

Je kan veel beter zeggen, op die en die datum ga ik lekker een vissie eten op de boulevard van Zandvoort. En misschien gaat er wel iemand met je mee.

Tada:

Nou ik denk dat ik zondag 20 mei gewoon een hamburger ga eten bij de Mac in Veenendaal. Met de auto. En ik hoop dat jullie allemaal wegblijven zodat ik snel aan de beurt ben.

Als hij met de auto gaat dan pak ik de motor anders is het een minimeeting. Gok dat de pekel dan wel weg is en misschien schijnt het zonnetje wel :)
 
Toch snap ik er niks van... Als ik de diverse (toer) agenda's op internet zie van diverse 'organisatoren' dan vraag ik mezelf echt af of die allemaal vergunningen en dat soort toestanden hebben aangevraagd...

En het lijkt mij sterk dat al die kleine 'organisaties' de moeite en het geld erin steken om het juridisch helemaal dicht te timmeren. Afgelopen zondag trilde ik bijna mijn tuin uit omdat er een stuk of 30 Harleys voorbij reden, denk dat dit ook een toertocht was oid, het was een mengelmoes van stoere heren maar ook van directeuren met lakschoentjes op een nieuwe fiets en het lijkt mij sterk dat dit allemaal 'vrienden' van elkaar waren. Oftewel een 'georganiseerde' rit maar ik zie bijvoorbeeld hier op het MF geen topic staan met als titel 'toertocht HD Veghel eo'.

Maw; ondanks een organisator van een event (meeting toertocht) flink met de gebakken peren kan komen te zitten, in het geval er iets faliekant misloopt tijdens zo'n event (ja, dat is echt zo zie mijn eerdere post) worden er toch regelmatig toertochten gereden.... Dus zijn wij met z'n allen schijtballen dat wij niks meer durven te organiseren of zijn er misschien andere, goedkopere en simpelere oplossingen om niet aansprakelijk gesteld te worden als je iets wil organiseren?

Dat is echt de vraag die ik mezelf de afgelopen 2 weekeinden heb gesteld want ondertussen heb ik al verschillende merk maar ook niet merkgerelateerde motorvrienden die in grote groepen reden voorbij zien komen.
 
Toch snap ik er niks van... Als ik de diverse (toer) agenda's op internet zie van diverse 'organisatoren' dan vraag ik mezelf echt af of die allemaal vergunningen en dat soort toestanden hebben aangevraagd...

En het lijkt mij sterk dat al die kleine 'organisaties' de moeite en het geld erin steken om het juridisch helemaal dicht te timmeren. Afgelopen zondag trilde ik bijna mijn tuin uit omdat er een stuk of 30 Harleys voorbij reden, denk dat dit ook een toertocht was oid, het was een mengelmoes van stoere heren maar ook van directeuren met lakschoentjes op een nieuwe fiets en het lijkt mij sterk dat dit allemaal 'vrienden' van elkaar waren. Oftewel een 'georganiseerde' rit maar ik zie bijvoorbeeld hier op het MF geen topic staan met als titel 'toertocht HD Veghel eo'.

Maw; ondanks een organisator van een event (meeting toertocht) flink met de gebakken peren kan komen te zitten, in het geval er iets faliekant misloopt tijdens zo'n event (ja, dat is echt zo zie mijn eerdere post) worden er toch regelmatig toertochten gereden.... Dus zijn wij met z'n allen schijtballen dat wij niks meer durven te organiseren of zijn er misschien andere, goedkopere en simpelere oplossingen om niet aansprakelijk gesteld te worden als je iets wil organiseren?

Dat is echt de vraag die ik mezelf de afgelopen 2 weekeinden heb gesteld want ondertussen heb ik al verschillende merk maar ook niet merkgerelateerde motorvrienden die in grote groepen reden voorbij zien komen.


Uit ervaring weet ik dat kleinere tochtjes die voor een breed publiek worden georganiseerd (lees; onbekenden van elkaar) vaak werken met een vrijwaringsbrief. Voorafgaand aan de rit de brief ondertekenen en inleveren bij de organisator. Dit is bij de MFMM onmogelijk.
 
Tada:Als hij met de auto gaat dan pak ik de motor anders is het een minimeeting. Gok dat de pekel dan wel weg is en misschien schijnt het zonnetje wel :)

Als het een beetje weer is ga ik denk ik ook wel een hamburger eten 20 mei. Zal dan tegen een uur of 11. :]
 
Ik ben bezig met organiseren. Het zal afhangen of we het vergunning krijgen van de gemeente.
Ik ben er op gesprek geweest met gemeente en politie.

Hoop op het eerste weekend van mei. Hou vooral de Facebook pagina Wie Rijdt? in de gaten. Daar ben ik mod en wij zijn aan het organiseren.

Wie Rijdt?
 
Ik ben bezig met organiseren. Het zal afhangen of we het vergunning krijgen van de gemeente.
Ik ben er op gesprek geweest met gemeente en politie.

Hoop op het eerste weekend van mei. Hou vooral de Facebook pagina Wie Rijdt? in de gaten. Daar ben ik mod en wij zijn aan het organiseren.

Wie Rijdt?
Dus MF wordt gekaapt door een facebookpagina?
 
Gekaapt?? Mega meeting is mega meeting. Ik zie hier niemand vergunningen aanvragen of op gesprek gaan.
Wíj hebben een pagina met ruim 45.000 leden. We willen allemaal hetzelfde toch?
 
Dus MF wordt gekaapt door een facebookpagina?

Of je zegt:
Bedankt dat je deze verantwoordelijkheid op je neemt en stappen zet om een heleboel mensen een leuke dag te bezorgen

Wierijdt groep zitten een hoop idioten tussen maar heeft wel een hoop leden met dezelfde passie. Als iemand een megameeting wil organiseren maakt t mij niet uit of ze dat op t tina forum doet of hier. Als er maar motorrijders komen.
 
Bedankt motorgek!!! Dus dat inderdaad. Ik ben er al maanden mee bezig. Dus hoop écht dat het lukt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan