Pré 90 topic, deel 9, Het gas kan bijna open!!

haha, ik vind het altijd wel gezellig, maar lelystad is zo'n kutbaan :+
Als er iemand iets organiseert kom ik wel :Y
 
Heeft er hier iemand nog een link liggen voor een CR250 uit 1990?
Of weet er iemand wie die dingen maakt / er een tekening van heeft zodat ik hem zelf kan frezen?
 
Weet iemand hier misschien hoe ik achter de originele shimstack van een '93 CR125 kan komen? Showa 43mm. Meeste suspensiezaken reageren meteen met 'Dat is wel heel oud...'
 
Laatst bewerkt:
Ik ben voornemens om een CR vork van 88 te kopen, het is voor een projectje. Iemand ervaring met deze vorken?
 
Ik ben voornemens om een CR vork van 88 te kopen, het is voor een projectje. Iemand ervaring met deze vorken?

1 van de betere vorken uit die tijd.

Ik heb er 1 in mijn 250 zitten, en dat veert beter dan dus eerste upsidedown vorken van honda.
 
Misschien weten de heren het hier...

Heeft iemand een adresje om radiatoren te repareren? Nieuwe of namaak voor mijn brommert zijn al gauw enkele 100-den euries.
 
Ja, idd. Ik heb ooit zo'n vroege cr usd op mn DR gehad, dat was niet echt top. Maar mooi om te weten dat die 88er vork goed is.
Is dit een open cartridge vork?

1 van de betere vorken uit die tijd.

Ik heb er 1 in mijn 250 zitten, en dat veert beter dan dus eerste upsidedown vorken van honda.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een Yamaha YZ125 uit 1977 aan het op knappen, maar er missen nog een paar onderdelen.

- Kickstarter
- Onderpoot voorvork aan de remkant.
(Complete poot/ vork ook prima of een andere 36mm voorvork die redelijk in de buurt komt)
- Voetsteunen met houders ( kartel aansluiting)
- Rempedaal
- Tandwiel kapje

Als iemand wat heeft liggen dan hoor ik het graag!

Je kan mij ook mailen, aangezien ik niet zo vaak op motor-forum kijk:
kennybidinger @ gmail dot com
20190527_152037.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan