Daisy's Topic - Home of the Daytona T595 - PART TRIPLE

Heb die Scorpion niet meer :N, dat was echt too much :X

Tja wat is dat nou.. ;)

Dan maar theoretisch: Kan het zijn dat een motor met een grotere cilinderinhoud meer geluid produceert bij het onstekingsmoment dan een motor met een kleinere cilinderinhoud? Zeker als de grotere uitvoering ook nog een open luchtfilter en geen Kat heeft :+ :P
 
Tja wat is dat nou.. ;)

Dan maar theoretisch: Kan het zijn dat een motor met een grotere cilinderinhoud meer geluid produceert bij het onstekingsmoment dan een motor met een kleinere cilinderinhoud? Zeker als de grotere uitvoering ook nog een open luchtfilter en geen Kat heeft :+ :P

Ik had het praktijkvergelijk leuk gevonden :Y
 
Hallo iedereen,

Ik heb mijn Daisy vandaag verkocht, ik kon vanwege een operatie weer de hele zomer niet rijden dus ik heb helaas de motor moeten verkopen.

De verkoper had geen interesse in alle reserve onderdelen, dus ik heb ze voor een schappelijke prijs te koop want ze liggen anders stof te happen.

Ik heb nog niet overal een foto van, maar mocht iemand interesse hebben in iets dan hoor ik dat graag, kan ik altijd in een pb foto's sturen.


- linker kuip: €110,-
- benzinetank + kap: €125,-
- Tank cover: €45,-
- Carbon inlegdelen: €15,- per kant
- spiegel links: €25,-
- Voorspatbord met grote Engelse vlag: €70,-
- kuipruitje origineel: €10,


full


full
 
Laatst bewerkt:
Dag lieve mensen,

Hangt hier toevallig iemand rond die overweegt zijn T595 / 955i (eerste model) van de hand te doen? Nu mijn Duc de deur uit is kan de zoektocht naar een mooi exemplaar beginnen, bij voorkeur goud =)
 
Laatst bewerkt:
Nee, niet het eerste model.
Wel de 2004 versie, met verbeterd blok en meer vermogen.
Mocht je interesse hebben;laat maar weten.
 
Dank voor de reacties. De meeste op MP zijn niet helemaal wat ik zoek, vaak veel km's. De rode in Den Burg is nagenoeg top, maar wel rood...
 
Ik vind rood wel een mooie kleur hoor. Het is goed om te zien dat ze veel (kunnen) lopen, maar het is inderdaad aan de forse kant. De mijne had nog geen 20k gelopen en was nog van de eerste eigenaar. Gewoon goed zoeken, dan vind je het wel.

En mocht je een gele vinden en je zoekt alvast reserve kappen, ik heb er nog een aantal voor een mooie prijs te koop staan ;)
 
Middag mensen, ik heb sinds een maand ook weer een daytona. Bevalt weer erg goed. Vind het nog steeds een prachtige motor om te zien. Zijn er hier og meer daytona, 's? Of zijn ze allemaal al verkocht zo langzamerhand...? "haha groet Ez
 
Terug
Bovenaan Onderaan