Hallo!

10 mrt 2018
3
0
Apeldoorn
Hoi, ik ben Sharon, 26 jaar en druk bezig met mijn motorlessen!

Eerlijk is eerlijk, als je me 2 jaar geleden had verteld dat ik nu zou gaan motorrijden,
ik had het niet geloofd. Maar dingen veranderen en binnenkort mag ik dus mijn avb examen doen. Spannend, maar niet meer dan dat. Wat ik wél heel eng vind, is dat ik dat examen ergens anders moet afleggen wat betekend dat ik daarheen moet rijden. Op de snelweg. Op een motor. Terwijl ik dus nooit harder heb gereden dan 50.

Heeft er iemand misschien tips waar ik op kan letten als het zo ver is? En valt het mee op de snelweg? Het zal natuurlijk wennen zijn, maar ik krijg het nu al buikpijn als ik eraan denk.

Bedankt alvast voor het meedenken!
 
:W Sharon
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full


Tip: Motorrijles: kletsen over lessen #15
 
Welkom en succes met het examen binnenkort!
Vraag anders of je ervoor nog eens met de instructeur een snelweg op mag duiken, vooral niet te krampachtig gaan vasthouden aan je stuur als je straks snelweg rijd, je waait er met 120km/h echt niet af :+ gewoon relaxed dan komt t meer dan goed :t
 
Welkom op MF, :W

Ben het met Ride Dirty eens, doe gewoon rustig aan, dan komt het echt wel goed.
Wel wat raar dat je niet eerder met je rijlessen een stukje snelweg mee hebt kunnen pikken.
Vraag het daarom ook even aan je instructeur, of dat kan.
En meld je ook even hier,
Motorrijles: kletsen over lessen #15 Kijk waar je heen wil
Daar vind je meer mensen die aan het lessen zijn, en krijg je tips en hulp genoeg.

Succes hier, en met je rijbewijs! :] :)
 
Thnx voor jullie antwoorden! Vandaag weer les gehad (super mooi weer voor trouwens!) en heb het hem gelijk even uitgelegd. Hij heeft me beloofd dat ik op de heenweg in de auto mee mag, op de terug weg dan wel op de motor. Heb ik in ieder geval niet dubbel stress om examen en snelweg. En ik mag gewoon 100 rijden, hij zou me niet opjagen. :) Ben nog niet helemaal gerustgesteld, maar de les ging heel goed vandaag dus dat geeft ook wel weer vertrouwen. Kan niet wachten tot ik mag gaan rijden!
 
Hoi, ik ben Sharon, 26 jaar en druk bezig met mijn motorlessen!

Eerlijk is eerlijk, als je me 2 jaar geleden had verteld dat ik nu zou gaan motorrijden,
ik had het niet geloofd. Maar dingen veranderen en binnenkort mag ik dus mijn avb examen doen. Spannend, maar niet meer dan dat. Wat ik wél heel eng vind, is dat ik dat examen ergens anders moet afleggen wat betekend dat ik daarheen moet rijden. Op de snelweg. Op een motor. Terwijl ik dus nooit harder heb gereden dan 50.

Heeft er iemand misschien tips waar ik op kan letten als het zo ver is? En valt het mee op de snelweg? Het zal natuurlijk wennen zijn, maar ik krijg het nu al buikpijn als ik eraan denk.

Bedankt alvast voor het meedenken!
Hallo
Willkommen im Forum
Gut Ihre Liebe über Motorradfahren zu sehen. Sie sind das perfekte Vorbild für alle, die Motorrad fahren lernen und wachsen wollen
Vielen Dank für Ihre Meinung :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan