Motor forum mega meeting mei 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die "wie rijd" groep op FB daar zou ik niet trots op zijn. Het overgrote deel zijn een stelletje zure zeikerds, azijnpissers en moraalridders. Vele malen erger dan MF in zijn glorietijd ooit geweest is. Ik ben er op een gegeven moment uit gestapt. Heerlijk. Ik heb die oproep dus niet gezien.

Verder word ik erg recalcitrant van al dat georganiseer voor iets wat niet eens een evenement is.

Ik ga op 20 mei een hamburger eten want dat heb ik mijn dochter beloofd. Punt.


De Gemeente Veenendaal en politie willen een vergunning hiervoor. Dus heb geen andere keus.
Woord evenement is gewoon het stukje hoe het op facebook heet. Het is gewoon een meeting.
 
Die "wie rijd" groep op FB daar zou ik niet trots op zijn. Het overgrote deel zijn een stelletje zure zeikerds, azijnpissers en moraalridders. Vele malen erger dan MF in zijn glorietijd ooit geweest is. Ik ben er op een gegeven moment uit gestapt. Heerlijk. Ik heb die oproep dus niet gezien.

Wat heb ik over de groep te zeggen? Zo ongeveer zoals jij, omdat ik eigenlijk te vaak moet zeggen dat je niet een Gsxr 600-1000 niet met een 35kw rijbewijs mag besturen en dan kan je soms een grote bek terug krijgen.
Veel mensen op Wie Rijdt zijn gewoon netjes, maar zitten wel rotte appels tussen.
Of bijvoorbeeld: Er was iemand die een motorzaak helemaal zwart maakte met dit en dat, heb toen de desbetreffende zaak op de hoogte gebracht van dat bericht en ik kreeg natuurlijk een hele nette antwoord terug dat het niet klopte wat er gezegd werd.


Natuurlijk vonden mensen van Wie Rijdt het ook nodig om dat bedrijf één ster te geven, terwijl ze er geen fuck mee te maken hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ach.. het belangrijkste is dat er überhaupt iets georganiseerd wordt en rotte appels heb je overal, ook hier.

Dus thumbs up voor het organiseren van zoiets! ;)
 
Veel mensen op Wie Rijdt zijn gewoon netjes, maar zitten wel rotte appels tussen.

En die heb je overal, zelf op M-F weet ik er een die je echt niet in een donker steegje wil tegenkomen als je net je zakgeld bij je hebt.


M-F en FB-wierijdt zijn twee verschillende site's.
Sommigen gebruikers zijn M-Fer maar bewust geen lid van Wierijdt.

Dit topic begon over de MFMM. En halverwege blijkt dat iemand het concept oppakt en ermee aan de slag gaat en alles ook geregeld krijgt, er kan weer een MFMM plaats vinden in Veenendaal *D :}
Jammer dan, het is wel geregeld, maar het word helemaal geen MFMM, het word een WierijdtMM ? De term MegaMeet blijft zelfs bestaan... maar dan overgenomen door Wierijdt -O-

Ik vind het jammer.
Ik vind het tof dat bo0tjeee de moeite heeft genomen erin te duiken en het te regelen.
Als M-Fer vind ik het jammer dat ze het evenement gelijk bij M-F weg haalt en er een Wierijdt evenement van maakt.

Ja, we zijn allemaal welkom en zijn allemaal motorrijders.

Maar niet alle Wierijdt leden zijn M-Fers. En zeker niet alle M-Fers zijn Wierijdt lid.
En dat is niet per ongeluk, dat is veelal een bewuste keuze, net als dat ik een maandje Wierijdt me weer uitgeschreven heb. Andere doelgroep, ander type lid.

De M-Fers hadden graag een MFMM willen hebben maar we hebben ons de kaas van het brood laten eten door bo0tjee. Eigen schuld, dikke geen MFMM.


Rest nog de vraag of het topic op slot moet.... nu het een topic is over een andere meeting ( waar zelfs een financiele bijdrage voor word gevraagd ) georganiseerd door een andere groep zou het normaal gesproken op slot gaan in het kader van spam. Rationeel gezien moet het dus op slot. En dat gaat het nu ook.
Ik vind het wel interessant hoe andere M-Férs ( inclusief bo0tjee :) ) over bovenstaande denken, ik ga er dus een nieuw topic over openen.


Hier Geen MFMM, wel Wie rijdt-MM. kun je je mening kwijt, als je nog wat te vertellen hebt :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan