ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Ohhh, de Alpen zijn ook schitterend! Waar ga je heen?

Gister twee onweersbuien in mijn kop gehad maar voor de druppels kwamen nog even een plaatje geschoten met de telefoon.

full


Drukke dagen weer voor de boeg, donderdagavond foto's maken in Rotterdam, vrij-zondag zo te zien 600km wegtikken voor een rondje Limburg/Duitsland en maandag ook weer voor foto's naar Almere. :$ Maar ja, alles voor het geld. Ik wil nog wat geld stoppen in de motor :} :9~
 
lekker weer hoor! Ziet er een tikkie nat uit op de achtergrond :P

Vakantie plannen zijn dit jaar flexibel, afhankelijk van het weer kiezen we de richting. Maar idee is wel vanuit de dolomieten door te steken naar genova, dan vanaf menton weer omhoog naar de houte provence en dan afsluiten met de grote zwitserse alpenpassen. Maargoed, kan ook andersom... enige nadeel is die verrekte giro d'italia die de hele region platlegt als die fietsers een rondje willen rijden :(

edit: 5 mei doe ik een dagje zandvoort. Waren er nog gegadigden? Kan dit jaar geen korting regelen helaas. Moet wel mooi zijn toch, rijtje ZRX'en plat door de bocht :t
 
Laatst bewerkt:
Erik zit dat gat van 8mm in de midden van de 19mm ?
en ik zie als ik hem groter maak dat het 19.4 is op jou schuifmaat klopt dat,en op je lineaal zie ik 35mm en op tekeningetje 32mm of heb ik dat mis gr mies

Heren bedankt voor de maten van blokje ik heb het laten namaken dus nu nog monteren. Top :t
 
Jup, dus gewoon ff inschrijven voor de 5e, altijd goed voor de rijvaardigheid. En dikke fun natuurlijk :+
 
Wauw! Mooie foto's weer. Gave actiefoto die tweede. :t
Die heb je vast niet met de camera in je hand genomen, of wel? :P
 
Haha, nee. Verstelbare camera-arm naast de motor en de camera ingesteld op elke seconden een foto maken.

En daarna heeeeeeel veeeeeeeel foto's weggooien :+
 
Erg goed moet ik zeggen, met afgestelde vering kon hij hem erg goed in de bochten leggen! Schaamranden van de 190 banden waren er zo afgereden :+

En die 1700cc zonder db-killer klinkt als een straaljager die voorbij komt :P
 
Laatst bewerkt:
dat geloof ik :P

Vrijdag trouwens een mooie blauwe zrx gespot die bij hans van wijk rondreed... iemand van hier? Dacht eerst Goerion maar die heft een andere swingarm
 
:Y :] Maar ik vraag het ook nog maar een keer.
Kunnen we niet ook al eerder iets afspreken.
Komend weekend ( zaterdag )om maar iets te zeggen , het wordt perfect weer voor een meeting en een ritje
 
Laatst bewerkt:
Helaas geen tijd zaterdag... en zondag al een ander ritje gepland staan.

Ohja, even een domme vraag: ik heb een afspraak bij HK suspension staan voor revisie van de achterschokbrekers op 14 mei. Ik zou ze 's ochtends vroeg brengen en laat in de middag weer ophalen.
Nu zal het demonteren vast zo spannend niet zijn, maar wat doe je met de achterkant? Optakelen en omhoog houden, of kan dat gewoon een paar dagen op de achterband rusten?
(jazeker, hier spreekt een echte niet-sleutelaar! :P)
 
Stripje ijzer met twee gaten om tijdelijk op te vangen zelfde maat als de lengte van de veren b.v
Helaas geen tijd zaterdag... en zondag al een ander ritje gepland staan.

Ohja, even een domme vraag: ik heb een afspraak bij HK suspension staan voor revisie van de achterschokbrekers op 14 mei. Ik zou ze 's ochtends vroeg brengen en laat in de middag weer ophalen.
Nu zal het demonteren vast zo spannend niet zijn, maar wat doe je met de achterkant? Optakelen en omhoog houden, of kan dat gewoon een paar dagen op de achterband rusten?
(jazeker, hier spreekt een echte niet-sleutelaar! :P)
 
mini bokje onder het blok, voorwiel in een klem

zaterdag rij ik rondjes op zandvoort :P

edit: zoiets
Ljpd0lZ.jpg


Als je snel bent kan je em lenen
 
Laatst bewerkt:
Dank voor het aanbod! :t
Hoe snel is 'snel'? Ik wil ze pas volgende week zondag demonteren gezien ik de maandag erop de afspraak heb staan. :)
 
:Y :] Maar ik vraag het ook nog maar een keer.
Kunnen we niet ook al eerder iets afspreken.
Komend weekend ( zaterdag )om maar iets te zeggen , het wordt perfect weer voor een meeting en een ritje

Goeie vraag Leo

Heb jij en wellicht meerdere forum leden zin in een ritje ( mini meet ) Limburg?
Ik ben AS Zondag beschikbaar en idd het wordt weer weer.
Dus bij deze , laat maar weten :t

:]
 
Goede dag heren........
De eerste meters ook weer ff gereden. *O*
Ga morgen ochtend ff bij motoport Uithoorn kijken.
Lekker ritje langs de Amstel. :]
Er zou daar een geschikte opvolger staan voor mijn ZRX. :)
Heb mij eigen voorgenomen om dit jaar een opvolger uit te zoeken.
En mijn custom ZRX in de verkoop te doen. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan