Motor Studenten Delft XIX - Zonder spoor, maar met A4!

Bijna.... helaas geen nieuwe leden. Het zijn andere tijden, studenten van nu zitten waarschijnlijk vaker op de Whatsapp groepen.
 
Wel ik een stukje rijden vandaag en anders morgen.
Ik weet eigenlijk nog niet waarheen... misschien naar de strand vandaag.
 
Ja het was heel leuk! Ik ben al een tijdje niet meer naar HvH geweest.
De weg is goed verbouwd. Ik moet nog ff wennen aan de aanpassingen op de terug weg.

Ik zie wel wanneer ik weer in Delft zit volgende week.
 
full


Toch nog een stukje gereden afgelopen een week terug. :]
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,

Ik ben Stan en ik ben 3e jaars student Technische natuurkunde aan de TU. Ik werk bij een bedrijf dat onderdelen voor motoren verkoopt en langzaamaan wilde ik steeds meer zelf kunnen motorrijden. Ik wil graag beginnen met lessen in omgeving Delft. Kan iemand mij een rijschool aanraden of heeft iemand algemene tips voor rijlessen?
 
Welkom Stan!
Voor mij ook al 11,5 jaar geleden (had rijles in Haarlem), dus kan je niet helpen helaas.

edit, post# 8025... en onze Fuzy zelfs ruim het dubbele daarvan :o
 
Laatst bewerkt:
Hey wat leuk! Een Delftse studenten motorrijders topic! Mijn studieroots liggen ook in Delft, natuurkunde gestudeerd daar. Inmiddels al ruim 7 jaar weg uit deze prachtige stad en pas later mijn motorrijbewijs gehaald! Had ik veeeeel eerder moeten doen '(

Maar ik toer nu lekker over de Veluwe heen :]

Groet van de weerman uit Wageningen :W
 
Leeft t hier nog?

Ik ben Paul, woon sinds juli in Delft. Ik rij een fzs600 35kw uit 2001. Op t moment les ik bij Noordzee voor mn A.
Mn fazer had wat carburatieproblemen maar hopelijk heeft een ultrasoonbadje dat opgelost. Ik wacht nog op 3 boutjes om dit euvel te verhelpen.
Ik zag in de openingspost een bbq foto. Ik ben groot bbqfan! Dus misschien organiseer ik na een paar ritjes wel een leuke barbecue bij mij thuis.
Ik hoop snel weer wat kms te maken in deze omgeving, misschien volgend weekend een ritje doen?
 
Hoi Paul. Ritjes zijn er nog wel, maar helaas niet zo vaak meer... Veel hier zijn alumni (lees: dertigers met verplichtingen), en er komen amper/geen studenten meer bij. Whatsapp groepjes helpen ook niet om het forum actief te houden :/

Maar, haal lekker je A'tje, en laat het ons dan weten als je mee wil rijden :)
Weet je al wanneer je examen mag gaan doen?

Zelf rij ik nog best veel trouwens, en ik ben meestal wel in voor een ritje :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ben student en lees hier ook nog mee! Tegenwoordig op een Yamaha TRX850, sinds ik m'n A heb. Ik ben vrij druk, maar zeker te porren voor een ritje. Wanneer gaan we? :p
 
Hoi Paul. Ritjes zijn er nog wel, maar helaas niet zo vaak meer... Veel hier zijn alumni (lees: dertigers met verplichtingen), en er komen amper/geen studenten meer bij. Whatsapp groepjes helpen ook niet om het forum actief te houden :/

Maar, haal lekker je A'tje, en laat het ons dan weten als je mee wil rijden :)
Weet je al wanneer je examen mag gaan doen?

Zelf rij ik nog best veel trouwens, en ik ben meestal wel in voor een ritje :]
Mag je met A2 niet mee? ;(
Morgen heb ik het examen!
Wat mij betreft kan er zaterdag gereden worden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan