(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Zojuist bij Bikeroutfit

Z1DP7j8.jpg
 
Wie o wie heeft (samen met mij) een Volvo er uitgesproken op de n279 afrit Veghel bij den Bosch?
Was een geweldig moment waarbij een Volvo twee motoreneruit probeerde te trekken. Bij beide niet gelukt. Ik moest gelijk al de eerste afslag hebben dus ik zakte weg, maar de Fazer trok em mooi door.
😂😂😂👍🏍😉
 
Vanavond (eigenlijk gisteravond) 19:20 op de A1 vlak voor de A6 vanuit Amsterdam op de 3e baan een witte motor met sticker. Uitgebreid gezwaaid :W
 
Vandaag heb ik weer eens een rondje Drenthe gereden : tussen Assen en Beilen op de A28 tientallen richting Beilen..
Met al raar zijn dat daar geen MF'er bij zat ;)
 
Vandaag heb ik weer eens een rondje Drenthe gereden : tussen Assen en Beilen op de A28 tientallen richting Beilen..
Met al raar zijn dat daar geen MF'er bij zat ;)

Ik misschien ;)

Op de motor parkeerplaatsen stond er vast ook wel eentje van MF. Ik ben maar niet gaan zoeken :+
 
Gisteren, 21 april, rond kwart voor 8 ‘s ochtends een Yamaha FJR met donkergroene tank, dacht ik, op de Kennedylaan in Den Haag.

Ik zat helaas ingeblikt omdat ik iemand van Schiphol moest halen. :)
 
Net op de A28 een BMW (?) GS (?) Gespot! Ik reed op een Yamaha r6 en er reed een Kawasaki ZX10RR voor. Ik wees nog naar je sticker, maar je snapte hem eerst niet denk haha.
 
Vanmiddag rond een uur of 14:15/half 3. Op het stukje A4 tussen de A9 en de A10. Ik haalde je in op de invoegstrook voor de richting A10 west, jij reed rechtdoor. Een donkerblauwe tourmotor (kon niet goed zien welke). Gespot!:)
 
zo, vanaf aankomende week ook weer te spotten op de A9. :Y

Heerlijk weer zeg, dat rijden op de tweewieler *O* *O* *O* :t

Ik heb je inmiddels alweer een stuk of 3 keer gezien afgelopen periode, ben het dan ook elke keer vergeten te melden. Vandaar de oude quote van dit bericht. Ik zelf zit veel ingeblikt ivm mijn nieuwe werk en slechts 15 minuten reistijd _O-
 
Donderdag 19-04

Blauwe kawasaki ninja op de ring groningen. Kwam vanaf IKEA ongeveer en ging de ring richting Julianaplein rond uur of half 5 -5 !


Sport/sporttour fiets. Zag hierboven ook al gespot ;)
 
Gisteren eind van de middag op de A28 in zuidelijke richting; een Hayabusa met kenteken ML-VX-**
Ik reed met mijn vader in blik (Ford Kuga, zwart) + aanhanger met een zwarte Kawasaki (met groene tank) na een circuit dag terug naar Twente :) :W
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je inmiddels alweer een stuk of 3 keer gezien afgelopen periode, ben het dan ook elke keer vergeten te melden. Vandaar de oude quote van dit bericht. Ik zelf zit veel ingeblikt ivm mijn nieuwe werk en slechts 15 minuten reistijd _O-

Hey Jeffrey!

Nou bedankt iig voor t spotten :t , tis verder bar weinig wat ik gespot wordt (like that matters _O- )

In wat voor blik rij je dan en waar spot je me dan zoal, vraag ik me nu af?

Verder, binnenkort ff mtb-en op 't Langedijker parcours? :)
 
Gave actiefoto!



Mijn spot:
Om 8:53 vandaag passeerde je mijn koekblik in de file op de A20 van Gouda -> Rotterdam. Ik verveelde me en was zo enthousiast om een sticker te zien, dat ik je kenteken niet heb bekeken. Je had een rood-wit gestreepte helm en bijpassend motorpak aan.
 
Gisteren eind van de middag op de A28 in zuidelijke richting; een Hayabusa met kenteken ML-VX-**
Ik reed met mijn vader in blik (Ford Kuga, zwart) + aanhanger met een zwarte Kawasaki (met groene tank) na een circuit dag terug naar Twente :) :W
Dat ben ik geweest...
Ik ging terug naar huis, na 4 dagen medische dienst op het TT circuit...
Dank voor het melden!
 
Hans, ben je er 12 juni toevallig ook? Geen idee of ik dan met de fiets of met 't blik ga (ik ga zelf de baan niet op, vind m'n Div900 niet zo geschikt voor het circuit), maar vrienden van me gaan dan wel rijden, voor hun altijd makkelijk om iemand aanwezig te hebben die kan helpen sleutelen, mocht dat nodig zijn :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan