ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Kennen jullie deze nog?:)
[afbeelding]

Hallo allemaal!

Ik ben Jeffrey en sinds 6 april trotse eigenaar van deze oude bekende!
Ik zal zo nu en dan ook eens mee lezen en schrijven hier.

Ik ga nog niet zo heel lang mee in dit Kawa staartje dus van mij mag je nog wel een paar foto's plaatsen, wat een gaaf ding :} Heel veel plezier ermee!!

Stond voor de brug en de zon stond redelijk goed, wat doe je dan.. Foto's maken :9
30078662_181249815852817_330393438736351232_n.jpg


Snel even nieuwe bandjes monteren en er eens goed voor gaan zitten, volgens m'n maten kunnen die schaamranden echt niet meer :+
 
Ik ga nog niet zo heel lang mee in dit Kawa staartje dus van mij mag je nog wel een paar foto's plaatsen, wat een gaaf ding :} Heel veel plezier ermee!!

Stond voor de brug en de zon stond redelijk goed, wat doe je dan.. Foto's maken :9
[afbeelding]

Snel even nieuwe bandjes monteren en er eens goed voor gaan zitten, volgens m'n maten kunnen die schaamranden echt niet meer :+

Spijkenisse brug sta je wel eens meer voor dingis zo vaak open of in storing _O- wel een mooie foto en motor
 
Ik ga nog niet zo heel lang mee in dit Kawa staartje dus van mij mag je nog wel een paar foto's plaatsen, wat een gaaf ding :} Heel veel plezier ermee!!

Stond voor de brug en de zon stond redelijk goed, wat doe je dan.. Foto's maken :9
[afbeelding]

Snel even nieuwe bandjes monteren en er eens goed voor gaan zitten, volgens m'n maten kunnen die schaamranden echt niet meer :+

Erg mooie uitvoering deze , de vorige eigenaar wist precies wat er speelde in de Moto GP wereld :} :} .

Zou zelf nog hayate stickers toevoegen op de topkuip , speciaal istie maar dan nog specialer *O*
 
Installatie van de speedohealer is super simpel :) Het moeilijkste aan het klusje is kiezen waar je hem monteert :+
En ja, de kabel voor de top speed recall kun je gewoon eraf laten.

Thanks, zojuist binnen gelijk maar aan de slag.
Morgen dan hopelijk beurtje, olie + filter.
Remvloeistof verversen motul rbf600 en hij is weer helemaal klaar voor het seizoen *O*
 
Bezig met de speedohealer te plaatsen, alleen is de kabel nogal kort. Er staat op de beschrijving minimaal 2cm afstand van je ECU, maar dat is de enige plek eigenlijk waar ik hem kan plaatsen, op de ECU. Kan dit kwaad?

Meerdere gen1 rijders met speedohealer, waar hebben jullie deze geplaatst? :)

Edit: plekkie gevonden, op de rand naast de bout van het zitje.

Nu opzoek naar de juiste afstelling
 
Laatst bewerkt:
Gisteren de speedohealer gemonteerd...alleen mn Starlane Engear gearindicator klopt geen hol meer van...iemand enig idee hoe dit komt. Geen idee hoe zn ding afgesteld moet worden zat erop toen ik hem kocht
 
Laatst bewerkt:
Spijkenisse brug sta je wel eens meer voor dingis zo vaak open of in storing _O- wel een mooie foto en motor

Ah man hou op _O- Gelukkig hoef ik nooit over de botlekbrug! En thnx *D



Erg mooie uitvoering deze , de vorige eigenaar wist precies wat er speelde in de Moto GP wereld :} :} .

Zou zelf nog hayate stickers toevoegen op de topkuip , speciaal istie maar dan nog specialer *O*

Waarschijnlijk hebben die Hayate stickers er ooit op gezeten. Er zijn een aantal replicas op de markt gebracht door een Duits bedrijfje:
Hayate Themed Kawasaki ZX-10R Keeps the MotoGP Dream Alive - Marco Melandri Not Included - Asphalt & Rubber

De foto's doen het niet meer maar ik gok dat het deze zijn:
full


full


full


Mijn handvatten zijn precies het zelfde, die stickers zijn identiek, ook in de velgen en de fiets zelf komt uit Duitsland, ik acht de kans groot dat het een replica is van dat ene bedrijfje. Wie weet is het wel gewoon die op bovenstaande foto maar daar gaan we nooit achter komen denk ik. Als ik een monoseat aanschaf wil ik 'm wel zo laten bestickeren zoals ie hoort te zijn :P

En zo te horen ben jij ook wel een echte kenner! :}

\
Ik ga nog niet zo heel lang mee in dit Kawa staartje dus van mij mag je nog wel een paar foto's plaatsen, wat een gaaf ding :} Heel veel plezier ermee!!Nog eentje dan :P
Die van jou mag er ook zeker wezen :t

En ja die schaamrandjes moeten eraf hoor :]
[afbeelding]

Echt heel nice :9~ Mooie dopjes ook voor over de passagier step gaten, moet ik ook hebben :P
 
Laatst bewerkt:
Poosje niet zoveel gepost maar intussen wel wat gebeurd hier.

Inmiddels is de zx voorzien van een duoseat cover en zijn afgelopen week de Wilbers voorpoten opgefrist bij HK suspension want lekke keerringen.
256xyjo.jpg

Ook direct deze jongen maar gemonteerd, die lag ook al een poosje te wachten. 8-)
331ej2o.jpg


Binnenkort maar eens rijden. :]

Grtz,fRank
 
Poosje niet zoveel gepost maar intussen wel wat gebeurd hier.

Inmiddels is de zx voorzien van een duoseat cover en zijn afgelopen week de Wilbers voorpoten opgefrist bij HK suspension want lekke keerringen.
[afbeelding]
Ook direct deze jongen maar gemonteerd, die lag ook al een poosje te wachten. 8-)
[afbeelding]

Binnenkort maar eens rijden. :]

Grtz,fRank

Leuke extra's. :t

Ik heb er ook al weer wat km's op zitten. *D
 
Laatst bewerkt:
Vandaag maar direct t fietsje gepakt naar de baas; goed dat ik de vorkrevisie heb laten doen, ding stuurt echt als een nieuwe nu!
Eerlijk is eerlijk; niet verwacht dat dit zoveel invloed zou hebben.

Anyway, blij mee!

Grtz,fRank
 
Vandaag maar direct t fietsje gepakt naar de baas; goed dat ik de vorkrevisie heb laten doen, ding stuurt echt als een nieuwe nu!
Eerlijk is eerlijk; niet verwacht dat dit zoveel invloed zou hebben.

Anyway, blij mee!

Grtz,fRank

Vering kan de motor maken of breken. :t
 
:W

Heb ff een vraagje..

Heb een andere bak onder m'n blok geschroefd en t blok er weer onder gehangen( maar nog niet alle onderdelen binnen) en als ik nu schakel gaat t zooitje wel gewoon in z'n 1 maar kan niet naar de 2e versnelling.

Staat me iets van bij dat dat altijd al zo was Maar weet t niet zeker..

Weet iemand dat wel zeker?

En kan t blok nog niet laten lopen want er zit nog geen olie in en de blokdeksels liggen nog op tafel. Dus starten is geen optie.
 
:W

Heb ff een vraagje..

Heb een andere bak onder m'n blok geschroefd en t blok er weer onder gehangen( maar nog niet alle onderdelen binnen) en als ik nu schakel gaat t zooitje wel gewoon in z'n 1 maar kan niet naar de 2e versnelling.

Staat me iets van bij dat dat altijd al zo was Maar weet t niet zeker..

Weet iemand dat wel zeker?

En kan t blok nog niet laten lopen want er zit nog geen olie in en de blokdeksels liggen nog op tafel. Dus starten is geen optie.

Gaat wel maar even achterwiel met hand heen en weer bewegen en met andere hand tegen schakelpook drukken tegen 2e versnelling aan dan wil die er wel in.
Als blok niet draait dan kan je hem niet zo in 2 krijgen door alleen pook aan te tikken.
 
:W

Heb ff een vraagje..

Heb een andere bak onder m'n blok geschroefd en t blok er weer onder gehangen( maar nog niet alle onderdelen binnen) en als ik nu schakel gaat t zooitje wel gewoon in z'n 1 maar kan niet naar de 2e versnelling.

Staat me iets van bij dat dat altijd al zo was Maar weet t niet zeker..

Weet iemand dat wel zeker?

En kan t blok nog niet laten lopen want er zit nog geen olie in en de blokdeksels liggen nog op tafel. Dus starten is geen optie.

Bak gaat alleen makjelijk naar zn 2 als er aandrijving is. Dus ff de as draaien en hij moet door alle versnellingen gaan.

Of je haalt 2 kogeltjes uit je bak dan gaat ie ook zonder draaien ;)
 
Weer even geleden. Drukke winter geweest, maar genoeg aan de 10r kunnen doen. Afgelopen maandag het eerste circuit dagje gehad.

Echt heel de motor onder handen genomen, wijnig van te zien in straat trim, maar rijdend en in race trim wel een ander verhaal :+.

Kuipen gespoten in de geest van bet team green racing team.

y4mMZM8O1HDDLnm_yA-zDNyWTBfU97ADrTrZAMb1D2xKrB-KjzIThQBWv52Ro-UK0z5d47jIobDOhG9mRdJKy8lMb-4niYx2qUhYBi2HV9VXQIH_X9NfVpRBpFKSAsqt6vCDkqqlIXI6rJOAWASWfU_EcsGMC4AACW65cxjYV_-klIKS02WZmb6pXIrA5qEUn97gKbA3EiXSfEFGXBMjoQTDQ


(heb nog ruimte op de onder kuip voor sponsors, voel je geroepen. Ben nu aardig plat zak haha _O-)
 
Laatst bewerkt:
Ah man hou op _O- Gelukkig hoef ik nooit over de botlekbrug! En thnx *DWaarschijnlijk hebben die Hayate stickers er ooit op gezeten. Er zijn een aantal replicas op de markt gebracht door een Duits bedrijfje:
Hayate Themed Kawasaki ZX-10R Keeps the MotoGP Dream Alive - Marco Melandri Not Included - Asphalt & Rubber

De foto's doen het niet meer maar ik gok dat het deze zijn:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn handvatten zijn precies het zelfde, die stickers zijn identiek, ook in de velgen en de fiets zelf komt uit Duitsland, ik acht de kans groot dat het een replica is van dat ene bedrijfje. Wie weet is het wel gewoon die op bovenstaande foto maar daar gaan we nooit achter komen denk ik. Als ik een monoseat aanschaf wil ik 'm wel zo laten bestickeren zoals ie hoort te zijn :P

En zo te horen ben jij ook wel een echte kenner! :}Echt heel nice :9~ Mooie dopjes ook voor over de passagier step gaten, moet ik ook hebben :P
Je bedoelt Hoely.de denk ik?
Die maken soms hele mooie replica's :Y

Kawasaki Umbauten - Hoely

ZX10R_Hayate_Replica_1.jpg


De allermooiste ooit :P

zx10r-hopkinsreplica_1.jpg


:9~ :9~ :9~
 
Bezig met de speedohealer te plaatsen, alleen is de kabel nogal kort. Er staat op de beschrijving minimaal 2cm afstand van je ECU, maar dat is de enige plek eigenlijk waar ik hem kan plaatsen, op de ECU. Kan dit kwaad?

Meerdere gen1 rijders met speedohealer, waar hebben jullie deze geplaatst? :)

Edit: plekkie gevonden, op de rand naast de bout van het zitje.

Nu opzoek naar de juiste afstelling
bij mij zitie onder dat kapje links aan de tank en zadel met wat velcro en spanbandje aan het subframe.
 
vd week verhoogde PP tuning clip ons gemonteerd, past allemaal net aan zonder aanpassingen,alleen zoals hier al gemeld rempotje stukje verplaatst, lekkere brede clip ons met een meer comfortabele houding
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan