MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
:?





bittere noodzaak!
Je wil een grote tuin, maar niet het werk! :')
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Koffie gotverredomme :Z


Verslapen, moe gaar en verrot :Z :Z :Z
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Tsssss, stelletje verslaafden. O-)

Op de motorbeurs de tracer van Yamaha en deVersys van Kawasaki vergeleken en qua looks won de Versys met een neuslengte. Oplossing: Proefrijden, proefrijden en nog eens proefrijden!

Nu eerst een paar dagen met de sleurhut en moeders op pad! :W
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Met de kleine weggetjes die wij rijden in de Eifel en de Alpen, wil je het liefst een allroad vanwege de soepele vering en lange veerwegen. Een strak afgeveerde fiets wordt je daar gek van. De F700GS is ook niet de strakst sturende fiets, maar dat gaat alweer 5 jaar prima.
Met strak bedoelde ik niet een 'strakke' vering. Doelde meer op vervangende veren om een strakke fiets te kunnen krijgen. De standaard vering van de MT's/tracer's staan bekend als (een van) de slechtste fabrieksaf. En terecht imho. Gasrespons is ook trigger happy, maar dat is bij de laatste al flink verbeterd.

Maar goed, uiteindelijk is het allemaal persoonlijk natuurlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
full
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Dusss.. sta hier gisteravond voor de winkel om te laden, zie ik een kerel met fiets zich tussen raam en bus doorwurmen + een flinke kras.
Man terug gehaald met lichte dwang, krassen over de voordeur, de schuifdeur én over de achterkant.
Politie erbij formulier ingevuld en nu maar hopen dat het betaald gaat worden :(


:N je zal een nieuwe besteld hebben :')
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Dusss.. sta hier gisteravond voor de winkel om te laden, zie ik een kerel met fiets zich tussen raam en bus doorwurmen + een flinke kras.
Man terug gehaald met lichte dwang, krassen over de voordeur, de schuifdeur én over de achterkant.
Politie erbij formulier ingevuld en nu maar hopen dat het betaald gaat worden :(


:N je zal een nieuwe besteld hebben :')
:( Gezeik zeg
 
Dusss.. sta hier gisteravond voor de winkel om te laden, zie ik een kerel met fiets zich tussen raam en bus doorwurmen + een flinke kras.
Man terug gehaald met lichte dwang, krassen over de voordeur, de schuifdeur én over de achterkant.
Politie erbij formulier ingevuld en nu maar hopen dat het betaald gaat worden :(


:N je zal een nieuwe besteld hebben :')
vuile kut fietsers. allemaal!!!!

koffie @#$%
 
Dusss.. sta hier gisteravond voor de winkel om te laden, zie ik een kerel met fiets zich tussen raam en bus doorwurmen + een flinke kras.
Man terug gehaald met lichte dwang, krassen over de voordeur, de schuifdeur én over de achterkant.
Politie erbij formulier ingevuld en nu maar hopen dat het betaald gaat worden :(


:N je zal een nieuwe besteld hebben :')
Dan is 't maar goed dat je het ziet.. Anders had je er mooi mee gezeten :N

Ik heb afgelopen winter mijn auto na de nachtdienst uit de kelder (parkeergarage) van het bureau gehaald. Bumper aan stront gereden. En ho maar dat iemand zich meldt, zelf kunnen herleiden naar 'n extern groot bedrijf dat vroeg begon. Maar er is een verschil tussen weten, en iets kunnen bewijzen. Bumper niet gerepareerd dus, niet te beschrijven hoe kwaad je dan wordt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Dan is 't maar goed dat je het ziet.. Anders had je er mooi mee gezeten :N

Ik heb afgelopen winter mijn auto na de nachtdienst uit de kelder (parkeergarage) van het bureau gehaald. Bumper aan stront gereden. En ho maar dat iemand zich meldt, zelf kunnen herleiden naar 'n extern groot bedrijf dat vroeg begon. Maar er is een verschil tussen weten, en iets kunnen bewijzen. Bumper niet gerepareerd dus, niet te beschrijven hoe kwaad je dan wordt.
wouten zijn kut. Allemaal!!!!!

meer koffie @#$%
 
Dusss.. sta hier gisteravond voor de winkel om te laden, zie ik een kerel met fiets zich tussen raam en bus doorwurmen + een flinke kras.
Man terug gehaald met lichte dwang, krassen over de voordeur, de schuifdeur én over de achterkant.
Politie erbij formulier ingevuld en nu maar hopen dat het betaald gaat worden :(


:N je zal een nieuwe besteld hebben :')

Wat een eikel :/

Dan is 't maar goed dat je het ziet.. Anders had je er mooi mee gezeten :N

Ik heb afgelopen winter mijn auto na de nachtdienst uit de kelder (parkeergarage) van het bureau gehaald. Bumper aan stront gereden. En ho maar dat iemand zich meldt, zelf kunnen herleiden naar 'n extern groot bedrijf dat vroeg begon. Maar er is een verschil tussen weten, en iets kunnen bewijzen. Bumper niet gerepareerd dus, niet te beschrijven hoe kwaad je dan wordt.

:(
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Zot
mijn leverancier stond perplex toen ik belde dat ze een bougie teveel hadden geleverd. Dat doet niemand blijkbaar.

weten zij veel dat ik slim genoeg ben om te weten dat dat die 5 euro mij 100 euro goodwill oplevert
 
Laatst bewerkt:
Op de achterbumper van de Wolvo hadden we laatst ook een dikke vette kras tot op het zwarte kunststof. Op de parkeerplaats bij de Appie Heijn gebeuren nou eenmaal dat soort dingen en je naam achterlaten is blijkbaar zo 1990......... :(

Dus X, wees blij dat je het een keertje zag, je hebt nu een kans dat je nog wat schade kan verhalen.
 
goedschiks of kwaadschiks ja.


Soms denk ik wel 's dat je beter af bent met oude troep :/
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Als alle schermen van een complete bus gespoten moeten worden, dan tikt dat rap aan ja... :')


Wel mooi dat je 'm te pakken had. :t
Zuur voor je UT. (Kon je geen adres achterhalen? Zoals je zegt, weten en bewijzen zijn twee dingen...) :N


Ergens snap ik het ook wel. Het is niet goed, het is ontzettend fout. Maar een paar jaar terug was ik in het donker aan het steken met de aanhanger, donkere betonplex plaat...afijn, je snapt het. Tegen de tijd dat ik vond dat ik te ver aan het draaien was stond ik net tegen een Nissan Micra aan. Een krasje van ca. 15 cm (ik had de aanhanger bijna parallel...) precies op de stootstrip op de deur.

Her en der wat aangebeld op zoek naar de eigenaar. Briefje onder de ruit uiteindelijk. Schade werd geraamd op 600,-, die heb ik uiteindelijk zelf betaald omdat de verzekering over de komende paar jaar nog duurder zou uitvallen. Uiteindelijk wel gematst voor m'n eerlijkheid, de uiteindelijke factuur kwam op 750,- maar ik hoefde niet meer bij te betalen. Ze waren allang blij met het briefje.

Als het stootstripje op de deur van een fucking Micra 750,- mag kosten twijfel ik de volgende keer toch wel een beetje.


Een ander keer zag ik iemand achteruit tegen een andere auto oprijden. Gemeld bij de eigenaar van die auto en online melding gemaakt bij de politie, ook omdat de beste dame daarna het stukje stoep waar ik stond ook nodig had om nog verder te rijden...een keertje aanbellen doordeweeks en een gemiste oproep later was ik ineens een niet meewerkende getuige, of zoiets wazigs. Mooi werk, politie Almere..
 
  • Leuk
Waarderingen: Zot
Terug
Bovenaan Onderaan