Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Iwan, Wim Bax heeft ook zo'n Kawa Zephyr 750. :Y :Y :Y Je kan hem natuurlijk altijd even vragen of je zijn voorvork met wiel mag lenen? _O- _O- _O- Maar even zonder dollen. Ik was zaterdag j.l. bij een motorzaakje hier in Kaatsheuvel en die man gaf mij een tip om de rempomp te vervangen voor een type met een zuiger 1mm kleiner als momenteel is gemonteerd. Dit geeft een verbetering van 17% remvermogen en kost relatief weinig.
Groet Jan :W
 
Mijn achterbandje is aan vervanging toe. Suggesties met betrekking tot merk?
Of toch gewoon weer de standaard Dunlop Roadmaster? Bandje doet het eigenlijk goed...
 
Hoi Leo. Dat is wellicht de beste oplossing als je zelf geen mogelijkheden hebt en ook geen handige kennis met voldoende gereedschappen. Nu ga jij natuurlijk ook onze jaarlijkse bijeenkomsten bezoeken met zo'n mooie W :9~ :9~ :9~ ? [afbeelding] Kijk daar staat je motor als tweede van rechts.

Groet Jan :W\
[/quote]

Leuk die foto. Ik ga zeker kijken of ik zo'n meeting mee kan doen.
 
Hoi Leo. Dat is wellicht de beste oplossing als je zelf geen mogelijkheden hebt en ook geen handige kennis met voldoende gereedschappen. Nu ga jij natuurlijk ook onze jaarlijkse bijeenkomsten bezoeken met zo'n mooie W :9~ :9~ :9~ ? [afbeelding] Kijk daar staat je motor als tweede van rechts.

Groet Jan :W\
[/quote]
Blijf ik toch de enige met een scherumpie :] :]
 
Vandaag weer een kleine mod aangebracht :
full
 
Ik heb (bij wijze van proef) een extra achterspatbord gekocht en deze ingekort om er uiteindelijk een soort van Bobber look mee te creëren. Kort kontje gaat het worden. Denk dat het me wel aanstaat.
full
 
Mijn iPhone draait op de één of andere manier de foto's steeds?!?

Vorige week een cursus metaal bewerken bij Roughneck gevolgd. Mooi voorspatbord geklopt uit aluminium. Die komt er ook op bij wijze van probeersel.
Ik maak alles wel zo dat ik altijd weer terug kan naar origineel.
full
 
Laatst bewerkt:
Mijn achterbandje is aan vervanging toe. Suggesties met betrekking tot merk?
Of toch gewoon weer de standaard Dunlop Roadmaster? Bandje doet het eigenlijk goed...
Voor mij is er maar een; de Dunlop TT 100 :Y :Y :Y . Mooie klassieke uitstraling en een goede :] :] :] wegligging beter dan de Bridgestone.
Groet Jan :W
 
We hebben nu weer twee nieuwe aspirant leden. Wat jullie wellicht nog niet weten, dat wij een eigen logo hebben en dat deze besteld kunnen worden bij Peter de Grote.
Groet Jan :W
 
Ik heb nog badges liggen voor wie wil.
2 stuks voor een tientje. Ik zal naar de meeting wel wat meenemen .
Maar een Pb kan ook, stuur ik ze op :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan