Kawasaki versys 650 deel 4

ik zit op 1400km. Dus moet nog maar 200 km op 6000 toeren. Nu moet ik zeggen dat het al wel lekker rijdt hoor, die 6000. Ik kan doordeweeks best vaak, weet niet of dat mogelijk is? Ik werk om het weekend dus mocht je in het weekend kunnen dan 6,19 of 20 mei! :] Misschien zijn er meer gegadigde?


Ik op 1650. Je hoeft het niet zo nauw te nemen hoor, je kunt nu echt wel voorzichtig opvoeren. Ik reed ook zuinig in, maar met warme motor kan je zonder zwaar te belasten best hoger. Ik werk ook wisseldiensten. Door de weeks is prima!
 
Iemand ervaring met de motor verlagen? Heb best wel korte pootjes dus 3 cm zou al heel mooi zijn...
Hallo Joop;

ik heb een verlagingsblokje voor onder je achter schokdemper +\- 2.5cm omlaag zat op mijn 2014 model nieuw 149,= mag weg voor 50,= ex verzenden.


MvG Ed
full
 
Hey allemaal

Heb de mijne nou paar weken een heerlijk ding toch.
Als de nachtdiensten over zijn kan hopelijk het inrijden wat sneller gaan ben nu bij de 600 km.
Ik ga wel graag mee met de versys newbie rit in mei.


aXZoOL1.jpg

xVR5ujz.jpg


Mijn dealer zei tot 1000 km tussen 4000 en 6000 toeren houden en daarna mocht ik doen wat ik wou.
 
Hey allemaal

Heb de mijne nou paar weken een heerlijk ding toch.
Als de nachtdiensten over zijn kan hopelijk het inrijden wat sneller gaan ben nu bij de 600 km.
Ik ga wel graag mee met de versys newbie rit in mei.


[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn dealer zei tot 1000 km tussen 4000 en 6000 toeren houden en daarna mocht ik doen wat ik wou.

Schitterende Versys, daar waar mijn OW scooter het ook prima doet bij Oostvoorne.
 
Hey allemaal

Heb de mijne nou paar weken een heerlijk ding toch.
Als de nachtdiensten over zijn kan hopelijk het inrijden wat sneller gaan ben nu bij de 600 km.
Ik ga wel graag mee met de versys newbie rit in mei.


[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn dealer zei tot 1000 km tussen 4000 en 6000 toeren houden en daarna mocht ik doen wat ik wou.


wanneer precies is die versys newbie rit in mei eigenlijk ? niks van gelezen . het weekend van 11,12en 13mei ben ik wel op het MF testkampeerweekend de andere weekends ben ik vrij.
 
Laatst bewerkt:
ik zit op 1400km. Dus moet nog maar 200 km op 6000 toeren. Nu moet ik zeggen dat het al wel lekker rijdt hoor, die 6000. Ik kan doordeweeks best vaak, weet niet of dat mogelijk is? Ik werk om het weekend dus mocht je in het weekend kunnen dan 6,19 of 20 mei! :] Misschien zijn er meer gegadigde?
Die datum als je in het weekend wilt
 
ik heb in februari mijn motor besteld en een week later was hij er inclusief de koffers met kleurdelen. (het is wel de metalic groene kleur)
 
Laatst bewerkt:
@edraket ik zou meegedaan hebben met het mf weekend maar ik moet zaterdag 12 mei naar een trouwfeest gaan dus kan helaas niet mee.
 
hey versys motormaten.

Ik heb even 2 vraagjes.

Weet iemand zo of de VALBEUGELS van een model versys 650 BJ 2014. Ook op het BJ 2009 passen??

En dan nog een vraagje. Het mooie weer komt eraan dus de straatmotoren mogen/gaan weer de weg op.
een veel voorkomend faal onderdeel. De ACCU... Ja ik weet het beste is aan de druppellader te leggen.

Nu is mijn accu gaar. Of in ieder geval leeg. Heb m nu aan de lader liggen.
Maar ik heb voor mijn enduro ooit eens een lithium accu gekocht. En gezien mijn lichamelijke beperking die ik heb staat die enduro al jaren stil. Destijds dus lithium accu erin gezet. Nu nog steeds startknopje aanraken en motor loopt.

Ik wil dus kijken of er ook accu's/lithium dus voor de versys is. EN wat de prijs daar van zal zijn.
Iemand enig idee. En/of een goed adresje ??
 
Kwaliteit heeft zijn prijs. Maar waarom zie je niets in een nieuwe normale accu en een goede druppellader erbij? Zeker bij langere tijden stilstand onontbeerlijk om je accu lang mee te laten gaan. Ook bij een lithium, ook al kan deze er blijkbaar beter tegen.
 
Met de zomer in aantocht ben ik aan het kijken voor een wat kleinere ruit dan de grote eigenbouw versie voor de winter.
Heeft iemand hier een originele Kawasaki hoge ruit? Die is 45mm hoger en 60 mm breder dan de standaard ruit.
Ben nieuwsgierig of die bevalt.
 
Met de zomer in aantocht ben ik aan het kijken voor een wat kleinere ruit dan de grote eigenbouw versie voor de winter.
Heeft iemand hier een originele Kawasaki hoge ruit? Die is 45mm hoger en 60 mm breder dan de standaard ruit.
Ben nieuwsgierig of die bevalt.

Zou je eens een foto willen droppen van je ''eigen'' creatie/winter ruit ??

Ik heb die hoge ruit al. En ooit eens het middengedeelte zelf zwart gespoten [Destijds ook foto's van geplaatst.] zit GPS niet in t zicht als je van voren naar de motor kijkt. ik vond het mooier en nog. Houdt zich ook goed. Heb het wel zo gespoten zoals het hoort. dus eerst kunstof primer en dan pas de kleur...

Maar ik zit eigenlijk nog vol in de wind. [ben ook wel een lange slungel met een 1.92m.]

Heb het ruitje al wat rechterop gemonteerd door de bovenste 2 schroefgaten op te vullen met wat revetjes. Maar zit alsnog VOL in de stroming.. als ik het ruitje monteer wat er standaard op zat kwam de wind vol tegen mn borst.. turbulentie dat is al zoiets... Spoilertje erop zetten ben ik ook niet zo'n fan van. boren in kunstof.... is ook al zoiets
 
Zou je eens een foto willen droppen van je ''eigen'' creatie/winter ruit ??

Ik heb die hoge ruit al. En ooit eens het middengedeelte zelf zwart gespoten [Destijds ook foto's van geplaatst.] zit GPS niet in t zicht als je van voren naar de motor kijkt. ik vond het mooier en nog. Houdt zich ook goed. Heb het wel zo gespoten zoals het hoort. dus eerst kunstof primer en dan pas de kleur...

Maar ik zit eigenlijk nog vol in de wind. [ben ook wel een lange slungel met een 1.92m.]

Heb het ruitje al wat rechterop gemonteerd door de bovenste 2 schroefgaten op te vullen met wat revetjes. Maar zit alsnog VOL in de stroming.. als ik het ruitje monteer wat er standaard op zat kwam de wind vol tegen mn borst.. turbulentie dat is al zoiets... Spoilertje erop zetten ben ik ook niet zo'n fan van. boren in kunstof.... is ook al zoiets

Die foto moet ik morgen even maken dan, kan er zo geen vinden. Het is overigens een ruit van een Honda Deauville die ik voor een prikje nieuw kon kopen. Echt een joekel van een ding, ziet er niet uit maar werkt aardig. Al heb ik ook aan de hoek van de ruit zitten klooien. Als je een rechte ruit monteert staat ie veel te rechtop wat voor turbulentie (= klereherrie) zorgt.
Dus heb ik onder de voetjes van de ruitsteunen een paar ringen gelegd zodat ie wat meer achterover staat. Scheelde best veel.
Maar ik heb snel last van warmte dus voor de zomermaanden moet er een ander ruitje op.
Dus, mocht iemand nog een Kawa hoge ruit hebben liggen heb ik wel interesse :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan