Foldy motor aanhanger te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

thora

Rookie
26 apr 2018
7
0
veldhoven
Te koop Foldy motor aanhanger, goede staat, met goede banden en goede reserveband/wiel.
Zelfborgende RVS bouten en moeren geplaatst ipv de standaard bouten en moeren!
Gedemonteerd en ingeklapt past deze aanhanger door een deur!
Direkt te gebruiken, kabels en verlichting ook in orde.
Maximale breedte van de bandenmaat is 150mm.
Verkoop omdat mijn aangeschafte XJR1300 bandenmaat 180 heeft en er dus niet meer op gaat :-(.

Prijs € 475,=
Bel voor vragen 06-52625107 Victor of mail naar vwproductions@hotmail.com
full
 
Te koop Foldy motor aanhanger, goede staat, met goede banden en goede reserveband/wiel.
Zelfborgende RVS bouten en moeren geplaatst ipv de standaard bouten en moeren!
Gedemonteerd en ingeklapt past deze aanhanger door een deur!
Direkt te gebruiken, kabels en verlichting ook in orde.
Maximale breedte van de bandenmaat is 150mm.
Verkoop omdat mijn aangeschafte XJR1300 bandenmaat 180 heeft en er dus niet meer op gaat :-(.

Prijs € 475,=
Bel voor vragen 06-52625107 Victor of mail naar vwproductions@hotmail.com[afbeelding]

Misschien een tip: ik heb ook zo'n ding gehad en mijn motoren hebben een 190 achterband. Dit paste dus ook niet lekker en heb toen een andere (lees: bredere) goot gekocht.

En anders een gratis kick :+
 
Je hebt gelijk, maar ik kwam daar niet uit met Foldy, waar heb jij die goot aangeschaft, gewoon standaard goot elders?? :-)
 
laat ff een gootje zetten bij de plaatselijke metaalboer,die doen dat meestal ook wel
 
je bestaande goten minder haaks zetten kan ook nog, zonde om zo n mooi karretje daarvoor weg te doen
 
Dat klopt, degene van wie ik hem heb gekocht (plus minus 10 jaar geleden) had ook dit probleem en dacht het zo op te lossen..., tot ik de XJR had was het ook geen issue voor mij, nu wel..:-D
Naast de goot moet ook de oprijplaat aangepast worden (is ook 150mm), anders moet je 'm steeds er op tillen, lijkt me ook geen succes..
 
haha, nee de XJR werkt prima, voor de aanhanger had ik een RD350 en een CX500 en een Hawk, die pasten goed..:-)), ff er mee naar de Eifel en daar lekker te keer gaan, de heen en terugreis worden zo een stuk leuker!
 
Dat klopt, degene van wie ik hem heb gekocht (plus minus 10 jaar geleden) had ook dit probleem en dacht het zo op te lossen..., tot ik de XJR had was het ook geen issue voor mij, nu wel..:-D
Naast de goot moet ook de oprijplaat aangepast worden (is ook 150mm), anders moet je 'm steeds er op tillen, lijkt me ook geen succes..

Foldy is een erg gewilde aanhanger. Voor 4 tientjes heb je alles opgelost. Je bent gek als je m weg doet maar er gaat vast iemand heel erg blij mee zijn *D
 
Ik heb ook zo'n foldy, en ik heb een 200 achterband. Deze zet ik gewoon in de goot hoor. Ik gebruik wel een andere oprij plaat, eentje zonder opstaande randen.
 
Fijne man !
Afspraak gemaakt , zondag zou ik die kant op
En nu bericht dat hij hem aan een ander heeft verkocht
Vreselijk lullig dit !
Joh, veel succes ermee !
Bah !

Ik denk dat er wel een slotje op kan
 
Foldy is idd net verkocht.
Stond niet gereserveerd voor iemand overigens..., ik begrijp de teleurstelling, maar als ik 'm direct kan verkopen, dan doe ik dat, daarnaast is iedereen netjes door mij persoonlijk geinformeerd dat de Foldy verkocht is..

kan slotje op!
 
Als ik een afspraak met je heb om hem te komen kopen dan verwacht ik dat je even overlegt of ik die afspraak evt wat harder wil maken
Ik beschouw dat gewoon als een toezegging
 
Sorry, ik was je idd net voor. Wil hem eventueel best doorverkopen. Ik heb als prijsidee 650,- in mijn hoofd. ..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan