MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestaat Canal+ nog in Nederland? Is het niet bijv toevallig onderdeel van Liberty Global en dus een mogelijkheid dat het bij Ziggo terecht komt?

Of is MotoGP.com straks (als dit door gaat) de enige aanbieder in NL?
 
Er zal vast wel MotoGP op Nederlandse televisie te zien zijn - iemand pikt het wel op als Eurosport het niet meer zou doen - maar of de televisiekijkers er dan op vooruit gaan? De jaren achter decoder waren nou niet bepaald goed voor de populariteit volgens mij (ook al was de sport toen ook niet op z'n best).
 
Bestaat Canal+ nog in Nederland? Is het niet bijv toevallig onderdeel van Liberty Global en dus een mogelijkheid dat het bij Ziggo terecht komt?

Of is MotoGP.com straks (als dit door gaat) de enige aanbieder in NL?

Ik dacht dat die tegenwoordig nog nodig waren voor kijken via de schotel (maar weet dat niet meer zeker)
Canal+ in NL is op/over gegaan in Film1 en Sport1 als ik wikipedia mag geloven Canal+ Groep - Wikipedia
 
Er zal vast wel MotoGP op Nederlandse televisie te zien zijn - iemand pikt het wel op als Eurosport het niet meer zou doen - maar of de televisiekijkers er dan op vooruit gaan? De jaren achter decoder waren nou niet bepaald goed voor de populariteit volgens mij (ook al was de sport toen ook niet op z'n best).
Zal het even doorgeven hier ;) Toen ik hier kwam werken waren de rechten net weg. Dus alle gloriedagen van VIP-passen etc waren net voorbij GVD |(
 
Er zal vast wel MotoGP op Nederlandse televisie te zien zijn - iemand pikt het wel op als Eurosport het niet meer zou doen - maar of de televisiekijkers er dan op vooruit gaan? De jaren achter decoder waren nou niet bepaald goed voor de populariteit volgens mij (ook al was de sport toen ook niet op z'n best).

:^
 
Als ze het bij ziggo onderbrengen kijk ik nooit geen Gp weer op tv

Pak ik wel lekker een stream of een abbo
Moet ik bij mijn ex op de bank. -O-
En bij mij in de straat is geen Ziggo aansluiting mogelijk.
Alleen Tele2 zonder geavanceerde mogelijkheden. ( terugkijken, opnemen etc. )
 
Laatst bewerkt:
Nog maar ff afwachten. Eurosport Benelux kent een andere programmering dan de Franse. Zou ook nog zo kunnen zijn dat ze de uitzendrechten voor ons wel houden maar dat de uitzendingen wel schraler zijn, bijv geen pitreporter meer en commentaar niet meer ter plekke maar vanuit de studio. Zou ik ook prima mee kunnen leven trouwens.
 
Ach, als het niet meer op Eurosport komt, hoef ik er ook niet meer voor thuis te blijven en kan ik zelf rijden.
 
Moet ik bij mijn ex op de bank. -O-
En bij mij in de straat is geen Ziggo aansluiting mogelijk.
Alleen Tele2 zonder geavanceerde mogelijkheden. ( terugkijken, opnemen etc. )


Ach, als Ziggo sport niet gratis zou zijn en de Formule 1 niet zou uitzenden zou ik Ziggo sport niet eens willen bekijken. Want ook bij Ziggo sport is het hoofdzakelijk herhaling wat de klok slaat. En om daarvoor bij je ex op de bank te gaan zitten.. ;)
 
Geweldig nieuws dat Eurosport de uitzendrechten gaat verliezen! Ik betaal er graag voor als het normaal uitgezonden kan worden. Anders maar op Motogp.com
 
Ik snap niet dat er mensen blij zijn wanneer MotoGP weggaat bij Eurosport.

Dan wordt het wss achter de decoder gepropt, of helemaal nergens meer op tv uitgezonden.
Nee, dan hebben we het voor elkaar...

Kun je een MotoGP.com abbo afsluiten, of op 1 of andere brakke stream, met commentaar in een onverstaanbare taal, kijken.
Joepie :r

En nee, Eurosport heeft zijn zaakjes ook lang niet altijd goed voor elkaar, maar beter dan een betaalde, of gratis brakke stream via een laptopscherm...
 
Ik snap niet dat er mensen blij zijn wanneer MotoGP weggaat bij Eurosport.

Dan wordt het wss achter de decoder gepropt, of helemaal nergens meer op tv uitgezonden.
Nee, dan hebben we het voor elkaar...

Kun je een MotoGP.com abbo afsluiten, of op 1 of andere brakke stream, met commentaar in een onverstaanbare taal, kijken.
Joepie :r

En nee, Eurosport heeft zijn zaakjes ook lang niet altijd goed voor elkaar, maar beter dan een betaalde, of gratis brakke stream via een laptopscherm...

Dat zijn dezelfde mensen die straks weer na elke race lopen te zaniken over van alles en nog niks mbt de nieuwe zendgerechtigde. Wel mooi dat het voorspelbaar is :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan