The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

full

full

In werkelijkheid is deze voor mijn ogen (donker)oranje, op de foto is het moeilijker om icm donker en geelachtige straatverlichting onderscheid te maken tussen rood en oranje ...
 
Wauw! Dat is duidelijk! :t
Tja, onderweg naar het werk geen tijd om te googlen :P
En op het werk is het de eerste paar uur hard werken :+

Dus, die vrachtwagen is wel degelijk duidelijk oranje :t

En anders is hier zonet deze binnen gereden nadat wij zowel chauffeur als vrachtwagen gecontroleerd hebben:
full

En die gaat hier de komende 8 uur nog zo een tien a twaalf keer in en uit rijden.

Nieuwe opdracht:

Je motor pal bij een oranje bus
Geen minibusje, minimum rijbewijs D1.
 
Wauw! Dat is duidelijk! :t
Tja, onderweg naar het werk geen tijd om te googlen :P
En op het werk is het de eerste paar uur hard werken :+

Dus, die vrachtwagen is wel degelijk duidelijk oranje :t

En anders is hier zonet deze binnen gereden nadat wij zowel chauffeur als vrachtwagen gecontroleerd hebben:
[afbeelding]
En die gaat hier de komende 8 uur nog zo een tien a twaalf keer in en uit rijden.

Nieuwe opdracht:

Je motor pal bij een oranje bus
Geen minibusje, minimum rijbewijs D1.
Die chauffeur ken ik toevallig!

Wat is trouwens een D1?
 
Die chauffeur ken ik toevallig!

Wat is trouwens een D1?

Rijbewijs D1 - Lichte bus
Rijbewijs D1 is een busrijbewijs waarmee u een lichte bus mag besturen. U heeft Rijbewijs D1 nodig voor besturen van motorvoertuigen bestemd voor personenvervoer van meer dan 8 personen en tot maximaal 16 zitplaatsen. De bestuurder wordt hierin niet meegerekend. De bus mag maximaal 8 meter lang zijn. Er mag een aanhangwagen worden gekoppeld met een maximaal toegestane massa van maximaal 750 kg.
 
Die chauffeur ken ik toevallig!
Bedoel je de chauffeur van die wazige camion die net binnen rijdt?
Wat is trouwens een D1?
D = bus rijbewijs
D1 is voor een kleinere bus met een max mtm van zoveel en max zoveel personen, maar dus meer dan 9 personen incl chauffeur ;)

Edit: ey-dzeej heeft het nog beter toegelicht :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm.. we hebben hier alleen maar rood/witte en groen/blauwe bussen rijden.

Omdat de opdracht verlopen is en we de spits in gaan:

Je motor bij (dicht bij genoeg dat er niks als een hek tussen staat) een openbare betonnen bank, zoals je ze weleens in een park ziet.
het mag er een zijn met een houten zitvlak, zolang het hoofdbestanddeel beton is. In ieder geval niet meer hout dan in het voorbeeld.



voorbeeldje.
 
In de thumb lijkt her inderdaad in eerste instantie plastic maar als je hem vergroot lijkt het inderdaad op beton.
Daarom dat ik mijn eerste mening doorstreept heb. Als je op de afbeelding klikt opent de afbeelding in een nieuw venster en kan je ook veel verder inzoomen.

Als je dan bij de oranje stoel onderaan links vooraan kijkt zie je dat er een klein stukje afgebroken is, waarbij de betonstructuur zichtbaar is :Y
 
Is dat geen kunststof? Zo mooi egaal en blinkend?

Links onder vooraan de oranje stoel is de betonstructuur een heel klein beetje zichtbaar ;)

Beton met een kleurtje ;) Je kent me toch wel ondertussen.. :+ anders waren ze wel verdrond zwaar voor plastic.. geen beweging in te krijgen..

Je motor tussen twee volledige metalen openbare bankjes

Die van de in de abri (bushokjes) uitgesloten
 
Laatst bewerkt:
Deze mochten ook hoor :+
A ja natuurlijk mochten die ook!
Ik had het over bussen, dat hoefden helemaal niet perse stads/lijnbussen zijn :')

Behalve dan bijvoorbeeld die blauwe met oranje opschriften, want die is blauw en niet oranje.
Maar eentje zoals deze had ik al wel genoeg oranje bevonden.
En speelgoedbussen hadden uiteraard ook niet gemogen.

Denk dat deze opdracht in B zelfs moeilijker was dan in NL, want de enige oranje bussen die wij hebben zijn de hele oude lijnbussen, zie je niet meer rijden, maar hier en daar staat er nog wel eens eentje te verkommeren.

En verder de firma Damiaan, die hebben een aantal bussen, allen in een effen kleur, maar geen twee in dezelfde kleur, die hebben er een drietal in verschillende tinten oranje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[afbeelding]

info over de bank

De linker 2 foto's is de bank waar ik naast sta
:t

En ik ben even buiten strijd, nog geen idee hoelang, ik ben net wakker geworden ... in de spoedgevallendienst van Gathuisberg te Leuven -O-

Ik zou schuin/achterlangs aangereden zijn. Maar herinner er mij niets meer van. Heb mijn motor ook niet meer gezien, want werd pas weer wakker in het ziekenhuis.
Vrees wel total loss ...
Zelf zou ik niets hebben gebroken, wel een flinke wonde aan de achterkant van mijn linker scheenbeen, en mijn rechter schouder/bovenarm doet enorm pijn.

Ik heb een foto van mijn motor gevonden ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:t

En ik ben even buiten strijd, nog geen idee hoelang, ik ben net wakker geworden ... in de spoedgevallendienst van Gathuisberg te Leuven -O-

Ik zou schuin/achterlangs aangereden zijn. Maar herinner er mij niets meer van. Heb mijn motor ook niet meer gezien, want werd pas weer wakker in het ziekenhuis.
Vrees wel total loss ...
Zelf zou ik niets hebben gebroken, wel een flinke wonde aan de achterkant van mijn linker scheenbeen, en mijn rechter schouder/bovenarm doet enorm pijn.

Ik heb een foto van mijn motor gevonden ...

Wauw heftig DKP.sterkte met het herstel.
Ben je dan nog redelijk vanaf gekomen.

Je zou die foto zomaar zelf hebben kunnen gemaakt..

Mn broertje was een aantal jaar geleden met de scooter tegen een hek gereden en heeft daarna zijn scooter vast gemaakt aan hetzelfde hek.. maar daar kon die zich niets meer van herinneren. Adrenaline rush die op dat moment door je lichaam giert, waardoor je dingen doet die je hersenen eigenlijk niet meer vastleggen ?? Dat zou het zo maar kunnen zijn..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan