Belgentopic-Wieke-Tingels - Meerdaagse 2018

Bestel maar al een nieuwe batterij voor alle veiligheid :')

ketting en tandwielen versleten
remblokken voor- en achter op
banden versleten
laatste oliewissel ??????

Triestig om dat ding zo te zien wegkwijnen, zal hem verwennen door met de meerdaagse eens goed aan de gas te hangen :]
 
Triestig om dat ding zo te zien wegkwijnen, zal hem verwennen door met de meerdaagse eens goed aan de gas te hangen :]

:} :] :} *O*

Kzou eens moeten kijken naar mijn remblokken, denk dat dat nog de originele zijn en hij staat ondertussen toch op 12k km. Al zeggen sommigen dat je die niet nodig hebt :+
 
Motor staat terug in orde,
en met het geld dat ik bespaart heb door het zelf te doen, heb ik mezelf een nieuwe helm gekocht *O*
full


AGV Hurricane gunmetal
 
Laatst bewerkt:
Nu nog ergens zien waar ik een nieuwe rits in mijn motojas kan laten steken....
Iemand suggesties :?
 
Had de 749 nog willen binnendoen voor een onderhoudje voor de meerdaagse, maar ik geraak niet meer in Dendermonde...

Sinds vorig onderhoud ook maar 1000 km gereden, dus veel kwaad zal dat niet kunnen. Enkel mijn remlicht werkt nog altijd niet :X

Straks de bandjes maar eens bekijken, geen idee of die nog goed zijn :')
 
Had de 749 nog willen binnendoen voor een onderhoudje voor de meerdaagse, maar ik geraak niet meer in Dendermonde...

Sinds vorig onderhoud ook maar 1000 km gereden, dus veel kwaad zal dat niet kunnen. Enkel mijn remlicht werkt nog altijd niet :X

Straks de bandjes maar eens bekijken, geen idee of die nog goed zijn :')

Normaal doe je olie ook om het jaar, maar aangezien het Ducati olie is zal die wel top of the line zijn en wat langer meekunnen :+

Remmen moet je toch niet doen zeggen sommige slimme hier _O-

Bandjes kan je altijd op meerdaagse nog laten vervangen *O* :+



maw ge zijt het meest klaar van iedereen :o
 
Laatst bewerkt:
Vandaag kabel getrokken voor de gps, ram mount bol erop gevezen.

Achterspatbord er beter opgevezen.

En da spel ne keer gekuist :o
 
Had ge nog geen kabel dan?

Dat achterspatbord werd wel eens tijd ja, was al serieus aan het slijten :')

Zat nog altijd te kloten met zo' n batterijpacks in mijn tanktas. Was da wa beu en eindelijk de ideale oplossing gevonden dmv zo nen bol die op de plaats komt waar je stuurbout zit.

Ram-Mount-1-bal-op-m8-bout.jpg


Da spatbord is en blijft ni ideaal :/
 
Laatst bewerkt:
Normaal doe je olie ook om het jaar, maar aangezien het Ducati olie is zal die wel top of the line zijn en wat langer meekunnen :+

Remmen moet je toch niet doen zeggen sommige slimme hier _O-

Bandjes kan je altijd op meerdaagse nog laten vervangen *O* :+



maw ge zijt het meest klaar van iedereen :o

:o *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan