Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Gefeliciteerd! Niet mijn ding dit model R1.. Van naked weer terug naar supersport hoor je niet vaak. Beviel het niet?

Als je de motor hoort ben je om :Y

Naked beviel wat betreft dijkjes rijden zeker. Beter zelfs!
Echter miste ik wat Power op die Z800 en Supersport blijft in mijn ogen toch het mooiste.
een 1000CC naked ? Z1000 / 1290 Duke ? kon mij niet helemaal bekoren en de R1 al vanaf launchdatum al prachtig gevonden.
Zithouding went wel, en nu na een paar dagen en paar honderd km verder voelt het alweer alsof ik nooit wat anders heb gehad :) :]
 
Heeft iemand hier een goed (web)adresje voor het bestellen van Yamaha onderdelen? Heb e.e.a. nodig.
Huh, Yamaha?? Er staat toch Triumph op jouw tank :?

Ik kwam tot voor kort altijd bij Bleeker in Zwaag/Hoorn voor m'n Yamaha onderdelen. Tot een aantal jaar geleden waren zij Yamaha dealer, de kennis is nog in huis, waar ze hun geld nu mee verdienen vraag ik mij af, maar ze hebben heel veel gebruikte onderdelen liggen, je kan het proberen.
 
Nou het was best een uitdaging van passen, meten, proberen, slijpen, lassen, vernietigen, opnieuw proberen etc.. Maar Als in de loop van de week de knipperlichten binnen komen en het zaakje in de zwarte muk staat is het klaar.

De basis is begonnen met het led achterlicht van een nieuw type speed triple.
Die heeft een hele andere kont dus plug en play zeker niet..

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Knipperlichtje is even voor de show.
:} :}
 
Bijna Hemelvaart, gaan een aantal van jullie weer (traditie getrouw) naar de Vogezen? Zo ja, héél veel plezier *O*
 
Toch maar even een paar omgeving plaatjes, van 2 weken geleden. Wat gaat de tijd toch snel...

360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan