Het grote GSX-F topic deel 13

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Nu de motor thuis staat heb ik eens dieper kunnen kijken wat er allemaal kapot is ...

... aan onderdelen alleen al zou het bij Suzuki ruim 8000€ kosten _O-
en dan heb ik wellicht nog niet alles gezien ... :P

Voor de expertise heb ik al een goede advertentie gevonden:
https://www.autoscout24.be/nl/aanbo...314a368-e374-8646-e053-e250040a8bbc?cldtidx=9
Identiek aan de mijne, zelfs de kleuren. En van hetzelfde jaar nog wel :t

En kijk ook eens, die handelaar geeft 2 jaar garantie!

maar in mijn ogen te duur, maar ik hoop wel dat ze het als richtpunt gebruiken, al heb ik er niet te veel hoop in ...
 
Nu de motor thuis staat heb ik eens dieper kunnen kijken wat er allemaal kapot is ...

... aan onderdelen alleen al zou het bij Suzuki ruim 8000€ kosten _O-
en dan heb ik wellicht nog niet alles gezien ... :P

Voor de expertise heb ik al een goede advertentie gevonden:
https://www.autoscout24.be/nl/aanbo...314a368-e374-8646-e053-e250040a8bbc?cldtidx=9
Identiek aan de mijne, zelfs de kleuren. En van hetzelfde jaar nog wel :t

En kijk ook eens, die handelaar geeft 2 jaar garantie!

maar in mijn ogen te duur, maar ik hoop wel dat ze het als richtpunt gebruiken, al heb ik er niet te veel hoop in ...

Bij mijn schade vorig jaar zaten ze veel te hoog, en had ik me ook voorbereid met MP advertenties enzo. You never know ;)

Succes ermee, en goed te zien dat je graag weer opstapt :)
 
Bij mijn schade vorig jaar zaten ze veel te hoog, en had ik me ook voorbereid met MP advertenties enzo. You never know ;)

Succes ermee, en goed te zien dat je graag weer opstapt :)
Thanks!

Idd, you never kmow!

Heb er nog duurdere gevonden ook, maar lijkt wat te onrealistisch.
Deze is gewoon een identieke tot bouwjaar en kleur aan toe, dus lijkt me wel een bruikbare advertentie :t
 
Hey allemaal,

Ik heb sinds kort terug een GSXF aangeschaft. Hier al veel gelezen en geleerd, waarboor dank.

Op de rechterkant van mijn moto zit na de rit een soort van "geel poeder" op de kuip ter hoogte van mijn knie. Het laat zich makkelijk afvegen maar dit lijkt mij toch niet normaal? Iemand een idee?
 
Hey allemaal,

Ik heb sinds kort terug een GSXF aangeschaft. Hier al veel gelezen en geleerd, waarboor dank.

Op de rechterkant van mijn moto zit na de rit een soort van "geel poeder" op de kuip ter hoogte van mijn knie. Het laat zich makkelijk afvegen maar dit lijkt mij toch niet normaal? Iemand een idee?

Welkom bij het gilde der GSX-F rijders! *O* :W


Komt dat gele poeder niet van de vulling van je zadel. Ergens een lek of scheurtje?
 
Welkom bij het gilde der GSX-F rijders! *O* :W


Komt dat gele poeder niet van de vulling van je zadel. Ergens een lek of scheurtje?


Dank u

Het lijkt me uit de kuip te komen. In eerste instantie stak dat darmpje van de benzinetank daar ergens tussen. Darmpje terug vanonder gehangen en probleem was opgelost. Nu hangt het darmpje nog steeds op zijn plek maar is de "poeder" terug. Lijkt alsof het uit de opening komt. Ik zie nergens een lek als hij een nacht in de garage gestaan heeft.
 
Fje rijker :)
full
 
Dank u

Het lijkt me uit de kuip te komen. In eerste instantie stak dat darmpje van de benzinetank daar ergens tussen. Darmpje terug vanonder gehangen en probleem was opgelost. Nu hangt het darmpje nog steeds op zijn plek maar is de "poeder" terug. Lijkt alsof het uit de opening komt. Ik zie nergens een lek als hij een nacht in de garage gestaan heeft.

Lekkende accu??
 
quote:
Nee, op deze GSX F'en staan geen 6 cijfers voor een km stand -O-
Zelfs bij Suzuki weten ze niet hoe het komt, en hebben ze niet het nodige gereedschap om te resetten 😕

Alsof ze er niet vanuit zijn gegaan dat mensen er meer dan een ton op zouden rijden . . . -O-

Nog even de follow up van het gedeelte over de 5 cijferige teller van de GSX die bij de ton op 99.999 blijft staan en de teller van de SV die weliswaar 6 cijfers heeft , maar waarvan ik óók wel eens gehoord heb dat ie na 099.999 weer op 000.000 zou springen om opnieuw te beginnen ...
Dat laatste is niet waar. Na 099.999 komt gewoon 100.000 ; 100.001 ; 100.002 etc. tot de Suzuki zegt dat het 'klaar' is.
 
En wat bedoel je hiermee?
Stopt de teller later op een willekeurige stand, of bedoel je tot dat de motor naar de mening van de eigenaar versleten is en vervangen dient te worden?
Tot het niet meer rendabel is 'm rijdend te houden, of tot ie er letterlijk mee stopt.
 
Sterkte Patrick! Nare crash, gelukkig ben je er zelf relatief goed vanaf gekomen.

(beetje trage reactie maar ik heb dan ook geen F meer)

Hoop dat je snel herstelt en Fje nummer zoveel kan gaan rijden :]
 
Er komen hier regelmatig flink aangepaste GSX600F -creaties voorbij.
Hier ook weer een bijzonder bouwsel.[afbeelding]
Wel verrekt weinig veerweg aan de voorkant zo te zien.
Van iemand van dit topic??

Iemand in Almere biedt deze ombouw aan in diverse kleuren. Andere zit, uitlaat, aangepaste achterbrug, kuip met die krulletjes etc.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan