Paddockstand met zwenkwielen

Laatst bewerkt:
Heb ik, een Movamooto in nieuwstaat................zijn niet de goedkoopste, maar ideaal in krappe ruimtes of als je wat minder ruimte heb om te manoeuvreren.

Deze bok ziet er uit als een conventionele achterbok, maar er zitten extra wieltjes onder die mee kunnen draaien, zodat je de motor via de achterkant nog kunt sturen.


Je kunt altijd vrijblijvend komen passen/kijken in Zutphen (regio Apeldoorn/Deventer)




full
 
Ik ben op zoek naar een achter paddockstand met zwenkwielen voor het makkelijk verplaatsten van de motor in de schuur.


Rick, ik zou gaan voor de Motor Lift Paddock Stand Suzuki ConStands Power.

Gemakkelijk ook en je kan wielen eruit halen en olie verversen !
 
Heb ik, een Movamooto in nieuwstaat................zijn niet de goedkoopste, maar ideaal in krappe ruimtes of als je wat minder ruimte heb om te manoeuvreren.

Deze bok ziet er uit als een conventionele achterbok, maar er zitten extra wieltjes onder die mee kunnen draaien, zodat je de motor via de achterkant nog kunt sturen.


Je kunt altijd vrijblijvend komen passen/kijken in Zutphen (regio Apeldoorn/Deventer)




[afbeelding]
Bedankt voor je reactie. Ik ga toch voor de lift. Ik heb al een voor en achter paddockstand, alleen tegenwoordig een andere schuur die iets krapper is. De lift is ideaal en makkelijk voor olie service en wat dan ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan