MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap niet dat er mensen blij zijn wanneer MotoGP weggaat bij Eurosport.

Dan wordt het wss achter de decoder gepropt, of helemaal nergens meer op tv uitgezonden.
Nee, dan hebben we het voor elkaar...

Kun je een MotoGP.com abbo afsluiten, of op 1 of andere brakke stream, met commentaar in een onverstaanbare taal, kijken.
Joepie :r

En nee, Eurosport heeft zijn zaakjes ook lang niet altijd goed voor elkaar, maar beter dan een betaalde, of gratis brakke stream via een laptopscherm...

Ik betaal nog liever 15 euro per maand, dan die reclame shit van eurosport.
 
:9~ Viva Eurosport 👌.
Degene die lopen te zeiken over Eurosport... er is toch Motogp.com voor jullie ?.Ga daar maar lekker betalen.

Ik zanik niet en ben blij wat ik voorgeschoteld krijg bij Eurosport. :}

Eurosport ruleszzzz *D
 
Bijna alle motorsport zit op dit moment al bij Eurosport (Eurosport Player), dus dat is wel duidelijk (in tegenstelling tot het voetbal waar de rechten over meerdere partijen verspreid zijn). De meeste autosport (behalve Endurance) zit bij Ziggo Sport. Toch denk ik dat men bij Ziggo Sport (voorheen Sport1) de rechten van de MotoGP terug wil hebben. Waarom? De afgelopen twee jaar heeft Ziggo Sport uitgebreid verslag gedaan van de DTM en het bijprogramma. De kalender van de MotoGP en DTM loopt grotendeels gelijk. Dit jaar, ondanks dat Robin Frijns dit jaar in de klasse racet, is het heel lang onzeker geweest of men het zou uitzenden. Nu heeft men toch de uitzendrechten, maar dropt men de klasse op een extra SD-kanaaltje (terwijl HD beschikbaar is) om de originele feed uit te zenden wellicht zonder Nederlands commentaar. Het kan er mee te maken hebben dat de toekomst van de DTM onzeker is, maar het zou ook zo maar kunnen dat men de DTM laat voor wat het is (komt ook op Sat.1 en Youtube) en ruimte in de programmering wil gaan overhouden voor de MotoGP.
 
Geweldig nieuws dat Eurosport de uitzendrechten gaat verliezen! Ik betaal er graag voor als het normaal uitgezonden kan worden. Anders maar op Motogp.com

Vergeet niet dat het voor sponsoren (met name uit Nederland) helemaal niet meer interessant om geld te steken in onze geliefde (Nederlands & internationale) motorsport.
Gevolg is ook dat Nederlandse jongens steeds moeilijker boven drijven en goede kans krijgen om de top te bereiken.

Als je het echt zo vreselijk vindt kan je beter geld steken in inderdaad een MotoGP abonnement.
Te duur? Kan je beter de tijd dat je hier zit te zeiken gebruiken om geld te verdienen voor je abo.... Cheers!
 
Gaat MotoGP naar een betaalzender, dan haak ik af.
Ondanks dat ik het al 40 jaar volg.
Ik vertik het om voor sportbeelden te betalen. Maakt niet uit welke sport.
 
Dat wordt dan de eerste teleurstelling. Je kunt de klok er op gelijk zetten.
Ik heb deze zenders ook er bij genomen, want ik heb geen Ziggo als provider en het is bij mij de meest bekeken zender in het weekend.
Daarom heb ik deze er ook bijgenomen, want ik had voorheen wel Ziggo en toen was 1 sportkanaal gratis. Ik vind het alles behalve een teleurstelling.

Ik heb het nu dan voor voetbal en daarin stellen zij zeker niet teleur. Alle topwedstrijden uit Spanje en Engeland (daar heb heb ik het voor) worden uitgezonden en alle niet interessante meuk veelal weggelaten.

Formule 1 wordt er ook op uitgezonden hoewel dit mij niet boeit en ondanks dat het aanstaat ik er nooit naar kijk.

MotoGP & de WSBK mogen er van mij best heen. Geen reclame dus dat is mooi. Een paar goede verslaggevers er bij (slechter dan Eurosport kan toch niet) en je hebt wat moois. Kost wel 15 euro per maand wanneer je geen Ziggo hebt.

In mijn geval staat er in het weekend niets anders aan dus ik vind het dit bedrag wel waard. Zeker als de ook motorsport bij komt! :Y
Veel beter dan Eurosport met de reclames en het geleuter door de interviews heen. |(

Ik heb wel voor dit weekend voor het eerst de Eurosport player. Hopelijk is dat beter dan de TV. Ik hoop op het Britse commentaar, want dat scheelt al de helft.

Voor alles een apart abonnement bevalt mij echter niet.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt leuk.
Maar zonder echte kenners/liefhebbers krijg je het zelfde niveau.
Ik zeg:
Anders stoppen met zeiken.

Die mensen zijn voor de andere sporten gewoon mee verhuist van waar zij vandaan kwamen.

Voetbal commentaar bij de NOS is echt niet van een hogere kwaliteit. Het hele zwikje van de F1 welke eerst bij RTL zaten, zitten nu bij Ziggo.

Dat zal in zo'n geval vast niet anders gaan tenzij ze het dit keer graag willen verkloten natuurlijk. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze zenders ook er bij genomen, want ik heb geen Ziggo als provider en het is bij mij de meest bekeken zender in het weekend.
Daarom heb ik deze er ook bijgenomen, want ik had voorheen wel Ziggo en toen was 1 sportkanaal gratis. Ik vind het alles behalve een teleurstelling.

Ik heb het nu dan voor voetbal en daarin stellen zij zeker niet teleur. Alle topwedstrijden uit Spanje en Engeland (daar heb heb ik het voor) worden uitgezonden en alle niet interessante meuk veelal weggelaten.

Formule 1 wordt er ook op uitgezonden hoewel dit mij niet boeit en ondanks dat het aanstaat ik er nooit naar kijk.

MotoGP & de WSBK mogen er van mij best heen. Geen reclame dus dat is mooi. Een paar goede verslaggevers er bij (slechter dan Eurosport kan toch niet) en je hebt wat moois. Kost wel 15 euro per maand wanneer je geen Ziggo hebt.

In mijn geval staat er in het weekend niets anders aan dus ik vind het dit bedrag wel waard. Zeker als de ook motorsport bij komt! :Y
Veel beter dan Eurosport met de reclames en het geleuter door de interviews heen. |(

Ik heb wel voor dit weekend voor het eerst de Eurosport player. Hopelijk is dat beter dan de TV. Ik hoop op het Britse commentaar, want dat scheelt al de helft.

Voor alles een apart abonnement bevalt mij echter niet.

En dat is het hem nu net. Allemaal aannames. Er wordt alweer vanuit gegaan dat als het naar Ziggo komt, dat het dan niet achter de decoder komt.

Man wat zal dat tegenvallen zeg. Zie de reacties nu alweer voor me :z
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop zelf dat het naar Ziggo gaat (ook al heb ik los van de sportzenders geen Ziggo).

Zij hebben hun sportzenders goed op orde vind ik en zetten er per sport de juiste poppetjes neer die er over lopen te kletsen.
 
Toen het bij RTL zat vond men dat hier kut, toen we een paar jaar helemaal niemand hadden die het uitzond vond men dat kut en nu vindt men Eurosport ook kut.

Iedereen die nu blij is dat Eurosport het misschien niet meer gaat uitzenden gaat volledig voorbij aan het feit dat het dan zo maar zou kunnen dat helemaal niemand het gaat uitzenden. Ik heb niet de indruk dat in Nederland de zenders in de rij staan om een paar ton te gaan betalen voor de MotoGP.

Dat het wel naar Ziggo zal gaan is een aanname die nergens op gebaseerd is. Een slag in de lucht.
 
Toen het bij RTL zat vond men dat hier kut, toen we een paar jaar helemaal niemand hadden die het uitzond vond men dat kut en nu vindt men Eurosport ook kut.

Iedereen die nu blij is dat Eurosport het misschien niet meer gaat uitzenden gaat volledig voorbij aan het feit dat het dan zo maar zou kunnen dat helemaal niemand het gaat uitzenden. Ik heb niet de indruk dat in Nederland de zenders in de rij staan om een paar ton te gaan betalen voor de MotoGP.

Dat het wel naar Ziggo zal gaan is een aanname die nergens op gebaseerd is. Een slag in de lucht.

:^ :t

I rest my case.
 
Ik hoop zelf dat het naar Ziggo gaat (ook al heb ik los van de sportzenders geen Ziggo).

Zij hebben hun sportzenders goed op orde vind ik en zetten er per sport de juiste poppetjes neer die er over lopen te kletsen.

Ben geen f1 fan maar dat f1 café en uitzending van een race vind ik leuk om naar te kijken en zeker Olaf mol vind ik echt top.
Nee ik heb hier zeker geen negatief gevoel bij als il daar naar zit te kijken...nml lekker ontspannen.
 
Ik heb niks met F1 en nog veel minder met Olav Mol...
En met Ziggo wil ik al helemaal niks te maken hebben.

Voor mij mag het bij Eurosport blijven in plaats van die popiejopi figuren van Ziggo.
 
Die mensen zijn voor de andere sporten gewoon mee verhuist van waar zij vandaan kwamen.

Voetbal commentaar bij de NOS is echt niet van een hogere kwaliteit. Het hele zwikje van de F1 welke eerst bij RTL zaten, zitten nu bij Ziggo.

Dat zal in zo'n geval vast niet anders gaan tenzij ze het dit keer graag willen verkloten natuurlijk. :)

Precies dit.
 
Maarre...

Zoals nu is op Eurosport 1 wielrennen.. de rest van de dag.. dat snap ik nog wel.
Op Eurosport 2 is snooker.. de rest van de dag

Kijkt er iemand in Nederland Snooker? Serieus?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan