MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Men wil blijkbaar weer terug naar het RTL7 tijdperk. 5 minuten samenvatting van Moto2 en Moto3 en alleen de MotoGP live.
 
Sorry dat ik het zeg, maar wat zie ik wederom een hoop onzin voorbij komen:

-Men wil niet meer betalen: Prima, dan maak je toch een bewuste keuze dat je je favoriete sport niet kan bekijken. Zeur er dan ook niet over.
-E 90,- voor Ziggo: Hoe kom je bij dat bedrag :?

En zo kunnen we nog wel even door gaan met aannames en uit de lucht gegrepen info. Maar het ligt toch allemaal aan Eurosport! We gaan Eurosport nog missen.
 
Sorry dat ik het zeg, maar wat zie ik wederom een hoop onzin voorbij komen:

-Men wil niet meer betalen: Prima, dan maak je toch een bewuste keuze dat je je favoriete sport niet kan bekijken. Zeur er dan ook niet over.
-E 90,- voor Ziggo: Hoe kom je bij dat bedrag :?

En zo kunnen we nog wel even door gaan met aannames en uit de lucht gegrepen info. Maar het ligt toch allemaal aan Eurosport! We gaan Eurosport nog missen.
Het racekanaal is gewoon een betaalzender. Je kunt er vanuit gaan dat ze daar een aantal races/kwalificaties gaan laten zien.

Beter dan nu ga je het als Nederlandse kijker niet krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Zo sporadisch dat het geen issue is.


Kijk, tenminste een eerlijk antwoord ( denk ik )

Ken enkele mensen met abbo bij eurosport of moto gp , over eurosport hoor ik vrij veel "negatieve" dingen maar over Motogp heel af en toe dat het even stil valt of weg valt.

Hoop alleen dat nu die discussie niet weer gaat oplaaien..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan