Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Goedemorgen,

Mijn z1000 is eindelijk in gereden.

Nu valt mij op dat mijn Z1000 een irritant resonerend geluid aan de voorzijde rond de 4000 en 5000 rpm. misschien heeft het te maken met het uitlaat systeem van Akra.

wie erkend dit en weet wat het is?
 
Goedemorgen,

Mijn z1000 is eindelijk in gereden.

Nu valt mij op dat mijn Z1000 een irritant resonerend geluid aan de voorzijde rond de 4000 en 5000 rpm. misschien heeft het te maken met het uitlaat systeem van Akra.

wie erkend dit en weet wat het is?
Bouten even na laten lopen bij de garage grote kans dat dat het probleem oplost.(of is dit al al gebeurd? )
 
Hallo allemaal.

Ik heb al een aantal jaren een kawasaki z750 bj 2009, maar nooit echt actief geweest op een forum. Tot nu dan.

Mijn z750
Kleur candy imperial blue
Mods
Pajic katvervanger + ingekorte akrapovic demper
K&N vervangingsfilter
Pc3 afgesteld op de testbank door pajic.
Hyperpro streetbox geïnstalleerd
Shad comfortzadel
Ledknipperlichten voor + achter met last onafhankelijk relais
Oxford handvatverwarming.
 
Ik ben afgelopen woensdag met mijn motor (Z800e uit 2013) onderuit gegaan en heb wat schade opgelopen. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe belly pan en een ruitje, maar ik kom in online shops steeds dezelfde van Puig en Bodyworks tegen, terwijl als ik op google afbeeldingen bekijk ik veel meer verschillende tegenkom. Zijn dit dan custom-made onderdelen? Het liefst zou ik er een grote/lange belly pan op zetten i.p.v. kleine zijstukken. Kijk ik dan gewoon in de verkeerde webshops? Hebben jullie tips?
 
Ik ben afgelopen woensdag met mijn motor (Z800e uit 2013) onderuit gegaan en heb wat schade opgelopen. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe belly pan en een ruitje, maar ik kom in online shops steeds dezelfde van Puig en Bodyworks tegen, terwijl als ik op google afbeeldingen bekijk ik veel meer verschillende tegenkom. Zijn dit dan custom-made onderdelen? Het liefst zou ik er een grote/lange belly pan op zetten i.p.v. kleine zijstukken. Kijk ik dan gewoon in de verkeerde webshops? Hebben jullie tips?


Klote!

Zelf geen schade?
 
Mijn Z1000 bij Mad Racing gebracht voor een ECU flash. :9

Er wordt een map gemaakt specifiek voor mijn Z. tijdens de 0 run was te zien dat hij prima loopt maar nog wat begrenst is door Euro 4 gebeuren. Zie 0 run
full
 
Mijn Z1000 bij Mad Racing gebracht voor een ECU flash. :9

Er wordt een map gemaakt specifiek voor mijn Z. tijdens de 0 run was te zien dat hij prima loopt maar nog wat begrenst is door Euro 4 gebeuren. Zie 0 run[afbeelding]

Netjes hoor! Ik heb vandaag weer een heerlijk rondje gereden. Was er goed weer voor.

Ik heb trouwens nog een nieuwe accu staan van mijn vorige z1000. (Nog niet gevuld) iemand interesse? YTX9-BS Yuasa YTX9-BS accu - Accudienst.nl
 
55j6r.jpg

2s10taa.jpg

259v4og.jpg

znk4xs.jpg

4pttfq.jpg

1182ej5.jpg

nb7vkg.jpg


Zo, eindelijk tijd gehad en gelukt.
Klinkt niet zo heel zwaar maar als je gas geeft gaat er wel wat gebeuren hoor. Klinkt super al zeg ik het zelf. Niet te zwaar.
Zoals je ziet ben ik geen lasser😋
Gelukkig zie je er niks meer van. Zit een mooie plaat overheen.
 
Goedenavond! :) Mijn vriendin heeft een Kawasaki Z750s uit 2015. Vervelende: de snelheidsmeter (analoog) heeft als 'hoofd snelheid' mph. KMPH staat er ook op, maar aanzienlijk kleiner.

Nu zou het vrij makkelijk op te lossen moeten zijn: een betere/duidelijke insert voor de snelheidsmeter. Heb alleen geen idee waar te zoeken of waarop. Iemand ervaring mee? :)
 
Goedenavond! :) Mijn vriendin heeft een Kawasaki Z750s uit 2015. Vervelende: de snelheidsmeter (analoog) heeft als 'hoofd snelheid' mph. KMPH staat er ook op, maar aanzienlijk kleiner.

Nu zou het vrij makkelijk op te lossen moeten zijn: een betere/duidelijke insert voor de snelheidsmeter. Heb alleen geen idee waar te zoeken of waarop. Iemand ervaring mee? :)

Volgens mij is dit dezelfde teller? Wellicht kan je deze uit elkaar halen? Kawasaki Z750 teller 2007 - 2014 http://link.marktplaats.nl/m1283327...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
 
Goedenavond! :) Mijn vriendin heeft een Kawasaki Z750s uit 2015. Vervelende: de snelheidsmeter (analoog) heeft als 'hoofd snelheid' mph. KMPH staat er ook op, maar aanzienlijk kleiner.

Nu zou het vrij makkelijk op te lossen moeten zijn: een betere/duidelijke insert voor de snelheidsmeter. Heb alleen geen idee waar te zoeken of waarop. Iemand ervaring mee? :)
Makkelijkste manier is om een stukkie tape te plakken bij de betreffende snelheden
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,

Mijn vriendin heeft afgelopen week de verstandige keuze gemaakt om een mooie Z1000 uit 2003 te kopen *O*
Bij eigenlijk alle motoren is er ruimte voor verbetering en bij een aantal motoren is het zelfs zo dat een kleine aanpassing als bijvoorbeeld een ander veertje om de schokdemper een gigantische verbetering geeft.

Nu mijn vraag... Heeft de Z ook zo'n punt waarvan jullie zeggen 'direct aanpakken want dan heb je zoveel meer lol op de fiets' ?

Ik ben erg benieuwd!
 
Iemand toevallig een set blaze sw motech zadeltassen voor mijn z800 te koop voor een mooie prijs??
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan