Gran Premio Red Bull de España - Circuito de Jerez

Wie wint de Moto GP race

  • Andrea Dovizioso

    Stemmen: 4 10,5%
  • Marc Marquez

    Stemmen: 13 34,2%
  • Maverick Viñales

    Stemmen: 2 5,3%
  • Cal Crutchlow

    Stemmen: 1 2,6%
  • Johann Zarco

    Stemmen: 4 10,5%
  • Andrea Ianonne

    Stemmen: 1 2,6%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 10 26,3%
  • Jack Miller

    Stemmen: 1 2,6%
  • Tito Rabat

    Stemmen: 1 2,6%
  • Danilo Petrucci

    Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Dani zat er gelukkig weer frisjes bij :)

Tja, in hoeverre JLo dit aan te merken valt...
 
Hij komt toch wel hard naar binnen met iemand naast hem..

Dani zat er toch echt nog achter,kwam wel snel opzetten.
Dit was een typische "Dovi die marquez wijd laat lopen,ik steek hem binnen door"actie.
Alleen deed dani ook mee :+
 
Laatst bewerkt:
Zuur voor de drie coureurs, zuur voor het kampioenschap. Mooi voor iedereen die nu extra punten pakt, vooral voor Iannone!
 
Ja, vrij duidelijk al dat MM er met de GP vandoor gaat.

En als je die monsterredding zag over die kiezels moge het ook duidelijk zijn waarom.
 
Hij houd er wel een spectaculaire foto aan over *D

Enige moment in je leven dat een cape van pas komt, heb je hem net niet om B|
full
 
Laatst bewerkt:
Factory Yamaha s wederom net niet. 8 seconden op Marquez valt nog enigszins mee,maar 5e met 5 uitvallers voor Rossi. En dat nog wel met een nieuwe asfaltlaag,maar met hoge temperaturen ook moeilijkheden. Dit gaat m voor dit jaar weer niet lukken. We kunnen mm wel al vast feliciteren lijkt me met het WK
 
Tis dat Crutchlow eraf ging maar die had op zeker zijn vierde GP van het seizoen gewonnen als die de vorige wedstrijden en deze GP erop had blijven zitten.
 
Zonde van alle 3. Hopelijk geen blessures.

Maar zag ik zou goed dat Dovi en Lorenzo naar de verkeerde fiets liepen na de crash? :?
 
Zonde van alle 3. Hopelijk geen blessures.

Maar zag ik zou goed dat Dovi en Lorenzo naar de verkeerde fiets liepen na de crash? :?

? ze liepen beide naar de Repsol van Dani?

Ondanks het mooie weer toch maar gekeken, geen spijt van.
Mooie races :Y
Moto3 eindelijk weer eens een geheel KTM podium :}
Moto2 niet zo spannend maar verdiend voor Balda, en mooie race van Oliveira.
MotoGP, jammer van die crash maar seizoen wordt saai vrees ik. Wel verdiende overwinning voor Marquez. Enne Kallio 10e :}
 
Laatst bewerkt:
Factory Yamaha s wederom net niet. 8 seconden op Marquez valt nog enigszins mee,maar 5e met 5 uitvallers voor Rossi. En dat nog wel met een nieuwe asfaltlaag,maar met hoge temperaturen ook moeilijkheden. Dit gaat m voor dit jaar weer niet lukken. We kunnen mm wel al vast feliciteren lijkt me met het WK
Yamaha + huidige Michelins is gewoon geen goede combinatie. Bij Vinales is het contrast nog groter dan bij Rossi.
 
Leuk dat Bagnaia en Baldasarri 1 en 2 staan in de Moto2 stand. Zal niet vaak gebeurd zijn dat 2 huisgenoten op de bovenste plekken staan. En dat MM wederom kampioen gaat worden lijkt wel al vast te liggen. Op zich niet erg, maar ik zie ook niet dat supertalent in de lagere klassen die het hem in de komende jaren moeilijk gaan maken.
 
Leuk dat Bagnaia en Baldasarri 1 en 2 staan in de Moto2 stand. Zal niet vaak gebeurd zijn dat 2 huisgenoten op de bovenste plekken staan. En dat MM wederom kampioen gaat worden lijkt wel al vast te liggen. Op zich niet erg, maar ik zie ook niet dat supertalent in de lagere klassen die het hem in de komende jaren moeilijk gaan maken.

Tja, Jack Miller op een fabriek Ducati misschien? :?
 
Nee bedoel Dovi naar die van Lorenzo en Lorenzo naar die van Dovi.

? ze liepen beide naar de Repsol van Dani?

Ondanks het mooie weer toch maar gekeken, geen spijt van.
Mooie races :Y
Moto3 eindelijk weer eens een geheel KTM podium :}
Moto2 niet zo spannend maar verdiend voor Balda, en mooie race van Oliveira.
MotoGP, jammer van die crash maar seizoen wordt saai vrees ik. Wel verdiende overwinning voor Marquez. Enne Kallio 10e :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan