Motovlog?

Ook niet van gezicht, maar hij zal me later wel weer opnieuw herkennen want ik stapte juist van de motor :')
 
Ik ben benieuwd ook naar jouw review erover

Op zich wel erg tevreden met mijn Firefly tot nu toe

Overigens heb ik het euvel achterhaald met het willekeurige stoppen van filmen: bleek dat wanneer ik de externe microfoon erin stak dat die dan automatisch stopt met filmen. Maar ja ik zette het filmen eerst aan en plaatste het daarna terug op de helm en daarna de mic erin. Duh!

Nu ik dat weet geen problemen er meer mee gehad, alleen een lege batterij na zo'n uurtje filmen maar ik heb 2 reserves altijd mee ;)
 
Welke mic gebruiken jullie voor het vloggen? Liefst één met een bluetooth verbinding. Heb er nu een van Jabra gekocht maar die zit toch niet zo lekker als ik m'n helm op heb.
 
Ik plak een røde smartlav+ in de helm. Goeie kwaliteit alleen geen blauwe tand.
 
Welke mic gebruiken jullie voor het vloggen? Liefst één met een bluetooth verbinding. Heb er nu een van Jabra gekocht maar die zit toch niet zo lekker als ik m'n helm op heb.
De veel gebruikte Sony ECMCS3
Maar geen BT

Een google search wijst mij echter op de Sena (GP10-01) GoPro Bluetooth Pack als 'ideaal' voor Motovloggers
Maar dan moet je dus wel een GoPro hebben...

Edit: Anders eventueel een Sena?
Durf niet te zeggen of die dan ook werkt met andere cams buiten de Sena's zelf
 
Laatst bewerkt:
Hoe kijken de verschillende vloggers er tegen op voor een soort van samenwerking?

Het kan zijn simpele meet-up & Ride (die komen sowieso natuurlijk).
Het kunnen ingewikkelerde samenwerkingen zijn?

Ideeën pitsen kan ook natuurlijk.
 
Ik zou wel in de toekomst samenwerkingen willen doen. Lijkt mij leuk!

Naast de meet ups:
Een dagje op minibikes, quadrijden of motorcrossen
Misschien een tour ergens naar Duitsland ofzo
Of een soort sleutel / opnieuw opbouwen van een oude motor o.i.d

Maar eerst even dat rijbewijs halen.
15 mei is het AVB examen, hopelijk eind juni/begin juli dan ook AVD als alles goed gaat :)
 
Naast de meet ups:
Een dagje op minibikes, quadrijden of motorcrossen


Dit hebben we een paar keer gedaan ja.
2x elektro cross met een aardig groepje.
Er is een groep wezen karten volgens mij.

En 3man zijn pitbikes gaan rijden.


Maar zoiets moet makkelijk te regelen zijn.




Ik wil dit jaar zo off-road dag gaan proberen in Brabant.
Misschien dat we daar iets mee kunnen regelen? Groepje van 10 vloggers enduro rijden _O-
 
Ik wil dit jaar zo off-road dag gaan proberen in Brabant.
Misschien dat we daar iets mee kunnen regelen? Groepje van 10 vloggers enduro rijden _O-
Lijkt mij wel grappig!
Misschien ook een dSLR meenemen en wat te filmen vanaf de zijlijn om er een echte actie video van te kunnen maken afgewisseld met beelden van de verschillende vlog cams?
Of om het helemaal gek te maken, een paar drone beelden van de hele groep bovenaf

Ik vind de filmpjes van devinsupertramp wel een goede inspiratie daarvoor
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij wel grappig!
Misschien ook een dSLR meenemen en wat te filmen vanaf de zijlijn om er een echte actie video van te kunnen maken afgewisseld met beelden van de verschillende vlog cams?
Of om het helemaal gek te maken, een paar drone beelden van de hele groep bovenaf

Ik vind de filmpjes van devinsupertramp wel een goede inspiratie daarvoor


Als ik een Drone had zou ik hem mee nemen.
Heb wel een 3 (of evt 4) tal camera's dus zijlijn filmen zou moeten lukken :Y
 
@Meifesto: ik moest bij je Honda Electric Update video een beetje lachen. Op het eind waar je zegt over like and subscribe klink je heel erg als zo'n vliegtuig steward haha
 
@Meifesto: ik moest bij je Honda Electric Update video een beetje lachen. Op het eind waar je zegt over like and subscribe klink je heel erg als zo'n vliegtuig steward haha


Ja, geloof ik best.
Is een stukje wat ik ooit heb opgenomen voor als ik vergeet een outro in te spreken. Dus het klinkt heel erg "opgelezen"/geforceerd.
Is het ook een beetje natuurlijk.

Maar goed om te weten dat ik altijd nog als mannelijk vliegtuigsteward aan werk kan komen _O-
 
Ja, geloof ik best.
Is een stukje wat ik ooit heb opgenomen voor als ik vergeet een outro in te spreken. Dus het klinkt heel erg "opgelezen"/geforceerd.
Is het ook een beetje natuurlijk.

Maar goed om te weten dat ik altijd nog als mannelijk vliegtuigsteward aan werk kan komen _O-
Haha ja als je ze dat stukje laat horen ben je gelijk aangenomen ;)
 
Nou ik heb nu een groot aantal uren aan AVB lessen verzameld. In het begin dus wel wat opstart problemen met de action cam wat ik hier eerder al had uitgelegd waardoor ik grote delen mis, maar ik ga er gewoon een compilatie van alle lessen maken met een stijgende lijn ofzo.

Gemonteerd op een muziekje wat erbij past zodat de sfeer erin gebracht wordt.
In het begin dan het stuntelen, die ene keer dat ik de motor had neergelegd
Dan de oefeningen die 1 voor 1 fout gaan

En dan een paar oefeningen die wel goed gaan
Misschien een muziekje erbij vinden met een 'drop' dat ik daarna weer een paar dingen laat zien die minder goed gingen
Een beetje het idee van 1 stap vooruit, 2 stappen achteruit erin te brengen

Om vervolgens te eindigen met alleen maar soepel verloop van de oefeningen en positiviteit en tegen die tijd een foto van het slagen als het kan

Iemand nog tips of ideeën over deze compilatie? Of misschien suggesties van (copyright free) muziek wat hier goed bij zou passen?
 
Laatst bewerkt:
Hallo oma!
Hebben jullie op het YouTube-kanaal als je rechtsboven op je ikoontje klikt de optie 'Paid Memberships'? Ik heb 'm in het Engels staan om alle trending shit van Nederlandse vloggers niet te zien. :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan