Het GSX-R1000 topic deel 21 : The king of the sportsbikes!

Dat doet mijne niet in 4 maar is ook niet getjoend :P
Is snel genoeg voor mij denk niet dat ik sneller zou zijn met 10 of 20 pk meer zou zelf omgekeerd effect kunnen hebben _O-
en idd het eindresultaat en of je tevreden bent over hoe de motor rijd is belangrijker als cijfertjes, ik vind de injectie op een k5 sandaart erg goed! maar afstellen met pc3 op de zx10r was een groot verschil, onderin was die standaart erg on-of en nerveus moeilijk te doseren na pc3 heerlijk soepel en voorspelbaar :) :)

Ik heb ook een ZX10 gehad en ondanks dat ik meer een Suzuki fan ben vond ik de
ZX10 een heel fijn rijdende motor,eigenlijk als ik eerlijk ben nog beter sturend dan de Suzuki. :Y
 
de zx10 voelt imo meer als een 600 aan dan de k5 maar om te zeggen dat hij echt beter is durf ik hier niet zeggen :+
de k5 voelt wat breder tussen de benen en wat logger 10 voelt lichter en kleiner maar waar de k5 heel stabiel bijft bij hard aanremmen of op de limiet kwa grip in bochten gaat de kawa sneller kwispelen en slaan vind het alle 2 wel wat hebben :P
Als ze hetzelfde zouden rijden was het ook maar saai :)
 
vraagje...
hoe test ik of mijn stuurdemper het nog doet? het het idee dat deze niet werkt.
groeten Arnold
 
vraagje...
hoe test ik of mijn stuurdemper het nog doet? het het idee dat deze niet werkt.
groeten Arnold

Is niet zo moeilijk,zorg dat je voorwiel van de grond is en draai aan het stuur,zonder stuurdemper kan je het stuur makkelijk heen en weer halen ,met een goed werkende
stuurdemper moet je weerstand kunnen voelen.
 
Is niet zo moeilijk,zorg dat je voorwiel van de grond is en draai aan het stuur,zonder stuurdemper kan je het stuur makkelijk heen en weer halen ,met een goed werkende
stuurdemper moet je weerstand kunnen voelen.

die van de 2007 is volgensmij ecu gestuurd. als je dan stil staat doet hij niks.
Ik kan mis zijn hoor, maar er zit wel een stekkertje aan.
bij de Honda kon je hem in een teststand zetten.
 
Volgens mij zit die testfunctie niet op de Suzuki, geeft hij storing ?
Als hij het niet doet zou er een fout moeten zijn, of hij is lek maar dat zou je moeten kunnzoen zien.

Verder prima stuurdemper, beetje enthousiaste wheelie en je zet hem neer met stuur net niet recht, voel je 1x een correctie en de beweging is eruit :)


Van de week eerste meters op de L4 weer gemaakt, QS tot nu toe prima.
Erg soepel en geen gekke geluiden, :t onderbrak wat lager in toeren vrij lang vond ik maar wat lager in toeren ga ik hem toch niet gebruiken was meer kwa test om te zien of de werking goed was.
Mijn eerste gedachte was dat ik hem soepeler vond werken als de HM plus, maar kan ook tussen de oren zitten :')
 
Goedemorgen :W Gisteren is het seizoen officieel ook begonnen voor mij en wat heb ik dat gemist zeg!

Direct even weggebracht voor zomercheck/beurtje. Dus binnenkort weer alles tip/top in orde en gaan met die banaan! *O*
 
Hier hetzelfde. Vorig jaar eigenlijk niet gereden, maar dit jaar is de planning weer wat kilometers te maken. Vandaag even olie en filter wisselen.

1 april was het 10 jarig jubileum met mijn gixxer. *O* de tijd gaat hard.
 
Laatst bewerkt:
PS ; ik zal binnenkort de OP ook weer eens updaten!

Iemand nog nieuwe foto's, accessoires of leden die erbij/eruit kunnen, let me know?! :t
 
Hier hetzelfde. Vorig jaar eigenlijk niet gereden, maar dit jaar is de planning weer wat kilometers te maken. Vandaag even olie en filter wisselen.

Oliewissel + check laat ik standaard doen aan het begin van het seizoen, ongeacht de gereden kilometers. Zeker weten of anders niet :Y
 
Kan iemand mij helpen: zijn de dempers van een GSX-R K9 van titanium of gewoon van RVS? En weet iemand misschien het gewicht van 1 demper?
 
Hebben jullie wel eens jullie originele remschijf floaters gereinigd? Ik had ze nog nooit schoon gemaakt en leken toch beetje vast te zitten en zand ertussen.
Had weleens een lichte trilling met aanremmen vanaf hoge snelheid en "vast zittende" floaters zou best weleens een oorzaak kunnen zijn.
 
Hebben jullie wel eens jullie originele remschijf floaters gereinigd? Ik had ze nog nooit schoon gemaakt en leken toch beetje vast te zitten en zand ertussen.
Had weleens een lichte trilling met aanremmen vanaf hoge snelheid en "vast zittende" floaters zou best weleens een oorzaak kunnen zijn.
Bij de winter schoonmaak haal ik het wiel eruit en maak ik alles schoon, floaters spuit ik tussen met rem reiniger en blaas de troep ervan tussen.

Zou ik eerst proberen :t
 
aangezien ik mijn gsxr1000 isle of man editie totalloss gereden heb ligt hier nog een pc.
misschien heeft hier iemand interesse?
zit nog een cutom mapping in van hoegee ivm sportfilter en gp uitlaat. voor wat het waard is.
voor de mensen die willen onderhandelen, vraagprijs is 179 euro.
voor de mensen die niet willen onderhandelen, 150 euro.

groeten Arnold.
artalstra at hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
aangezien ik mijn gsxr1000 isle of man editie totalloss gereden heb ligt hier nog een pc.
misschien heeft hier iemand interesse?
zit nog een cutom mapping in van hoegee ivm sportfilter en gp uitlaat. voor wat het waard is.
voor de mensen die willen onderhandelen, vraagprijs is 179 euro.
voor de mensen die niet willen onderhandelen, 150 euro.

groeten Arnold.
artalstra at hotmail.com
Ow dat is minder, zelf niks aan overgehouden hoop ik ?
 
valt mee. Hersenschudding, een afkeer van de Duitse politie en een boete van 35 euro, verder niet.
40kmph oliespoortje en remmen is geen goede combi
 
Daar heb ik mijn eerste motor ook mee afgeschreven idd, dat was met 30 de vangrail over. Mooi bagger, sterkte met de hersenschudding maar wees blij je er goed af bent gekomen...

En doodzonde natuurlijk van de Gixxer!
 
Daar heb ik mijn eerste motor ook mee afgeschreven idd, dat was met 30 de vangrail over. Mooi bagger, sterkte met de hersenschudding maar wees blij je er goed af bent gekomen...

En doodzonde natuurlijk van de Gixxer!

dankje.

volgende week donderdag weer een weekend Duitsland op de planning. nu naar sauerland. gelukkig heb ik nog een blade staan. anders waren er 2 weekenden naar de kloten geweest.
 
Bij de winter schoonmaak haal ik het wiel eruit en maak ik alles schoon, floaters spuit ik tussen met rem reiniger en blaas de troep ervan tussen.

Zou ik eerst proberen :t

Heb ze ook met remmenreiniger schoongemaakt. Weer helemaal goed. Maar hard remmen van hoge snelheid doe ik niet echt meer. Vorig jaar aangehouden met hoge snelheid waar ik goed weg kwam ondanks 3 maal toegestane snelheid. Dus doe rustig aan.

Zondag proefrit gemaakt op een husky sm570r. Wilde altijd al zo'n ding dus dacht nu ga ik er voor. Pff wat een teleurstelling qua rijden. Mijn sperma is wel door de war geschud. Verder had ik niet zoiets van gaaf. Misschien iets te hardcore. Is een drz wat leuker om te rijden maw minder hardcore.
 
Heb ze ook met remmenreiniger schoongemaakt. Weer helemaal goed. Maar hard remmen van hoge snelheid doe ik niet echt meer. Vorig jaar aangehouden met hoge snelheid waar ik goed weg kwam ondanks 3 maal toegestane snelheid. Dus doe rustig aan.

Zondag proefrit gemaakt op een husky sm570r. Wilde altijd al zo'n ding dus dacht nu ga ik er voor. Pff wat een teleurstelling qua rijden. Mijn sperma is wel door de war geschud. Verder had ik niet zoiets van gaaf. Misschien iets te hardcore. Is een drz wat leuker om te rijden maw minder hardcore.
Mooi dat het weer goed is :t

Hardcore supermotard vind ik ook echt gaaf maar daar doe je vaak nog gekker mee dan met een supersport, DR-Z die ik heb gehad was zeker ook leuk maar zou net 10 pk meer moeten hebben.
 
Vanavond de fiets maar eens gewassen. Was alweer nodig na 1 dagje touren |(
Direct maar een nieuwe foto voor in de OP *O*

2qxopqg.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan