Het Circuit Rondetijden Topic (Lees OP!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verbetering tijd Assen oude Ruskenhoek:

01:58.215 delMonte - Honda CBR1000RR 2009
 
Verbetering Mettet

01:20.400 downsider triumph daytona 675
 
Laatst bewerkt:
Op koningsdag mijn eerste dag van het jaar gereden en gelijk mijn tijd op Mettet verbeterd.

Gelijk een mooie tijd om wat tijden van vorig jaar erbij te zetten, zodat we die snel aan flarden kunnen rijden ;-)

Nieuwe tijd Mettet
1:17.141 Vifaatje Ducati 749S 2003

Nieuw tijd Zandvoort
2:11.068 Vifaatje Ducati 749S 2003

Nieuwe tijd Ecuyers
2:08.101 Vifaatje Ducati 749S 2003

Forza Giallo!
Gr. Michel
 
Laatst bewerkt:
Alle correct geformuleerde tijden weer up-to-date.
Lees de openingspost even hoe je tijden moet doorgeven.
misschien is het handig als je even kijkt in de lijst hoe het staat. kleine hint :)
 
Volgens mij heeft Pilz vandaag een knappe tijd neergezet op Zandvoort.... *O*
 
op die knappe tijd van Pilz na is alles weer bijgewerkt :]
heb ook m'n eigen kleine verbetering op Zandvoort van zaterdag maar even verwerkt *O*

01:52.294 Nicks4nix - BMW S1000RR 2010
 
Volgens mij heeft Pilz vandaag een knappe tijd neergezet op Zandvoort.... *O*

:Y

Verbetering Zandvoort
01:49.562 Pilz - Suzuki GSXR-750 2005

:+ :+ :+ :+ :+








Whishfull thinking.. maak er maar van:

Verbetering Zandvoort
02:05:399 Pilz - Suzuki GSXR-750 2005
 
Stiekem denk ik dat er veel meer in had gezeten, maar desondanks een verbetering Aragon:

02:04.491 Superturismo - BMW S1000RR 2017

Op dag 1 zorgde iemand voor een oliespoor in bocht 1 waardoor er 10(!) rijders achter elkaar tegen de vlakte gingen. Daarna hebben ze wel dat 'kattegrid' eroverheen gegooid, maar gevoelsmatig bleef die bocht me extra tijd kosten. Het spoor was zo lang dat je er onder hellingshoek 2x overheen moest en dat voelt toch niet lekker, maar dat ligt wellicht aan mij. Verder stond er echt een harde wind die in een aantal bochten het gedrag van de motor flink kon beïnvloeden. Beetje offtopic natuurlijk ( :Z :X ), lekker gereden daar, tijd verbeterd. :] O-)

Rechte stuk een last van die wind dus ach, misschien had ik hem daar in de rug waardoor ik deze tijd heb neer kunnen zetten :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan