Camera op de motor

Heeft de set maar 1 microfoon voor beide camera's? Want dit klinkt alsof die ergens hevig tegenaan ligt te resoneren. Beeld is prima maar houdt ie het met die 30 frames nog een beetje bij als de snelheid wat hoger is?
 
Heeft de set maar 1 microfoon voor beide camera's? Want dit klinkt alsof die ergens hevig tegenaan ligt te resoneren. Beeld is prima maar houdt ie het met die 30 frames nog een beetje bij als de snelheid wat hoger is?

De microfoon zit in de hoofdunit dus het geluid is niet al te best. Het beeld blijft vrijwel hetzelfde bij hogere snelheden. In het menu is er een optie om de 1080p camera op 720p 60fps te zetten maar dat heb ik nog niet getest.
 
Hierbij de beloofde filmpjes van de VSYS M6L. Het is meteen een filmpje van een bijna aanrijding geworden, anders wordt het zo saai...

Tip: zet je geluid zacht/uit!
Vergeet de kwaliteit niet op 1080p / 720p te zetten.

Voor:
https://www.youtube.com/watch?v=amug_1M22kw

Achter:
https://www.youtube.com/watch?v=PC8a9iGGJFs

En ja ik had voorrang maar ik begrijp ook wel dat ik iets te rap over de kruising ging. Ik keek de bestuurder van de BMW trouwens wel aan dus ik nam aan dat hij mij gezien had. Leermomentje.

Wel een broekpoep momentje toen ik de ABS van die auto hoorde tikken.


Goed beeld en minder geluid.
Zo te zien een goed setje, ben benieuwd wat er zoal mogelijk is qua instellingen enzo.
Hoe werkt dat met die App, kun je ook al een filmpje kijken terwijl je ergens stilstaat, of moet dat kastje een WiFi verbinding thuis hebben (m.a.w. kun je je telefoon en kastje koppelen) ?
 
Mensen die zo moeilijk doen zijn doorgaans geen vrienden van mij. :+

Nee, over het algemeen vind iedereen het leuk als er een filmpje is. Die filmpjes zijn ook vooral voor onszelf (hoewel openbaar beschikbaar). Bij het ritje met Guntherrex laatst heb ik hem gevraagd of hij in beeld wilde en dat vond 'ie prima. Zo niet had ik dat beeld weggeknipt.


o.k ,dan maar geen vrienden :+ :t
 
Goed beeld en minder geluid.
Zo te zien een goed setje, ben benieuwd wat er zoal mogelijk is qua instellingen enzo.
Hoe werkt dat met die App, kun je ook al een filmpje kijken terwijl je ergens stilstaat, of moet dat kastje een WiFi verbinding thuis hebben (m.a.w. kun je je telefoon en kastje koppelen) ?

Je verbindt je telefoon direct met het kastje dus je kan overal de filmpjes bekijken/opslaan en de instellingen wijzigen.

Functies in de iOS app:
  • Live beeld van de camera's bekijken
  • Opgenomen beelden bekijken of downloaden (redelijke traag)
  • Gedownloade beelden beheren
  • Wijzigen SSID en wachtwoord van het kastje
  • Resolutie instellen (720p 60fps ipv 1080p)
  • Geluid opnemen aan/uit
  • Gevoeligheid bewegingsdetectie aanpassen
  • SDkaart formatteren
 
Laatst bewerkt:
Hierbij de beloofde filmpjes van de VSYS M6L. Het is meteen een filmpje van een bijna aanrijding geworden, anders wordt het zo saai...

Tip: zet je geluid zacht/uit!
Vergeet de kwaliteit niet op 1080p / 720p te zetten.

Voor:
https://www.youtube.com/watch?v=amug_1M22kw

Achter:
https://www.youtube.com/watch?v=PC8a9iGGJFs

En ja ik had voorrang maar ik begrijp ook wel dat ik iets te rap over de kruising ging. Ik keek de bestuurder van de BMW trouwens wel aan dus ik nam aan dat hij mij gezien had. Leermomentje.

Wel een broekpoep momentje toen ik de ABS van die auto hoorde tikken.

Jammer dat achter 720p is en niet 1080p zoals voor. Het scheelt toch wel erg veel in kwaliteit.
 
Geluid is inderdaad klote, microfoon zit ook in dat centrale kastje onder je zadel. Kan dus zomaar onhandig zitten met je uitlaat.

Maar beeld voor is prima. Achter vraag ik me af of je kentekens kunt lezen. Maar het legt de situatie prima vast.

Ik ga tevreden zijn.
 
Hierbij de beloofde filmpjes van de VSYS M6L. Het is meteen een filmpje van een bijna aanrijding geworden, anders wordt het zo saai...

Tip: zet je geluid zacht/uit!
Vergeet de kwaliteit niet op 1080p / 720p te zetten.

Voor:
https://www.youtube.com/watch?v=amug_1M22kw

Achter:
https://www.youtube.com/watch?v=PC8a9iGGJFs

En ja ik had voorrang maar ik begrijp ook wel dat ik iets te rap over de kruising ging. Ik keek de bestuurder van de BMW trouwens wel aan dus ik nam aan dat hij mij gezien had. Leermomentje.

Wel een broekpoep momentje toen ik de ABS van die auto hoorde tikken.

Heb je ook een voorbeeld van in het donker? Kenteken van BMW was op de rear goed te lezen.
 
Besteld!
Ben inderdaad ook benieuwd of het wat is.
Kan 'm desnoods ook nog in m'n motorstalling en voor de deur monteren als beveiliging met een stekkervoeding....
Alie heeft de cam laten bezorgen.
Komende dagen eens kijken of het wat is....
 
Heb je ook een voorbeeld van in het donker? Kenteken van BMW was op de rear goed te lezen.

Helaas niet. Ik gebruik de motor momenteel alleen voor woon-werkverkeer en tijdens kantooruren is het in de zomer altijd licht.

Alie heeft de cam laten bezorgen.
Komende dagen eens kijken of het wat is....

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Die van mij werkt in ieder geval nog prima.
 
Laatst bewerkt:
Je verbindt je telefoon direct met het kastje dus je kan overal de filmpjes bekijken/opslaan en de instellingen wijzigen.

Functies in de iOS app:
  • Live beeld van de camera's bekijken
  • Opgenomen beelden bekijken of downloaden (redelijke traag)
  • Gedownloade beelden beheren
  • Wijzigen SSID en wachtwoord van het kastje
  • Resolutie instellen (720p 60fps ipv 1080p)
  • Geluid opnemen aan/uit
  • Gevoeligheid bewegingsdetectie aanpassen
  • SDkaart formatteren

Dat zijn handige dingen om snel te kunnen aanpassen.

Nu afwachten op iemand met deze cam en beelden post van in het donker.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, ik moet inklaringskosten betalen... Toch weer €21 erbij...

Achja, is de eerste keer.
 
Laatst bewerkt:
even een afdruk van een product maken wat onder de 22 euro ligt, dit aangeven dat erin zit, meestal maken ze het niet open, en het wordt zo doorgestuurd/
 
even een afdruk van een product maken wat onder de 22 euro ligt, dit aangeven dat erin zit, meestal maken ze het niet open, en het wordt zo doorgestuurd/

Maken ze het wel open heb je ineens valsheid in geschrifte gepleegd. Dan ben je wel een driedubbel geavanceerde koekenbakker als je dat er voor over hebt voor die paar euro inklaring...
 
Maken ze het wel open heb je ineens valsheid in geschrifte gepleegd. Dan ben je wel een driedubbel geavanceerde koekenbakker als je dat er voor over hebt voor die paar euro inklaring...
_O-

Ik heb trouwens ook inklaringskosten moeten betalen. Ik tel dat altijd maar meteen bij de prijs op, want tot nu toe ben ik 100% de sjaak geweest bij bestellingen boven de 22(?) euro.
 
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Die van mij werkt in ieder geval nog prima.

Nou, vanmorgen het ding gemonteerd op de motor.
Werkt op zich prima, alleen het HD-verhaal neem ik met een korreltje zout (het kenteken van de scooter voor me was niet leesbaar).
Het gekke is wel, dat de achterste cam alles in spiegelbeeld op de SD-kaart zet (! :? ), het lijkt op m'n PC of ik heel hard achteruit rijd op een Engelse weg, terwijl in het schermpje wel alles goed staat ;-)
De handleiding was tot m'n grote verassing in goed begrijpelijk Nederlands (Al heb ik de screensaver niet kunnen vinden bij de instellingen).
Al met al een leuk ding, nu eens zien of ie het in ons klimaat een beetje vol houdt :+
 
Nou, vanmorgen het ding gemonteerd op de motor.
Werkt op zich prima, alleen het HD-verhaal neem ik met een korreltje zout (het kenteken van de scooter voor me was niet leesbaar).
Het gekke is wel, dat de achterste cam alles in spiegelbeeld op de SD-kaart zet (! :? ), het lijkt op m'n PC of ik heel hard achteruit rijd op een Engelse weg, terwijl in het schermpje wel alles goed staat ;-)
De handleiding was tot m'n grote verassing in goed begrijpelijk Nederlands (Al heb ik de screensaver niet kunnen vinden bij de instellingen).
Al met al een leuk ding, nu eens zien of ie het in ons klimaat een beetje vol houdt :+

Edit: ik was niet helemaal scherp, geen idee waarom het beeld gespiegeld is.
 
Laatst bewerkt:
Hoi ik heb een vraagje over mijn cam , ik heb een jaartje geleden ongeveer via wish ook eentje besteld , een Eken H9 Ultra HD 4K , tenminste hier adverteren ze mee , zal gewoon een look a like zijn .
Is mijn eerste om te proberen en ik heb hem op mijn spiegel gemonteerd en ik vond het beeld op zich vrij netjes op zich goed voor het geld .
Nu stop ik er een micro sd kaartje in , Sony Class 10 , en hij filmd gewoon netjes het kaartje vol, allemaal bestandjes van +/- 8 min , heb de resolutie 1080p staan , maar als ik de bestanden wil terug kijken , op de camera of laptop of wat dan ook , de eerste 3 a 4 filmpjes kan ik kijken maar de anderen opent hij niet , zijn corrupt of zo , maar ze zijn even groot en gewoon het zelfde afbeeldingje erbij maar openen ho maar .
Zijn er wel eens meer hier die zo iets hebben gehad of is er misschien een programma te vinden die misschien wel bestanden kan openen of fixen , heb er al een paar gedownload maar geen resultaat.
 
Hoi ik heb een vraagje over mijn cam , ik heb een jaartje geleden ongeveer via wish ook eentje besteld , een Eken H9 Ultra HD 4K , tenminste hier adverteren ze mee , zal gewoon een look a like zijn .
Is mijn eerste om te proberen en ik heb hem op mijn spiegel gemonteerd en ik vond het beeld op zich vrij netjes op zich goed voor het geld .
Nu stop ik er een micro sd kaartje in , Sony Class 10 , en hij filmd gewoon netjes het kaartje vol, allemaal bestandjes van +/- 8 min , heb de resolutie 1080p staan , maar als ik de bestanden wil terug kijken , op de camera of laptop of wat dan ook , de eerste 3 a 4 filmpjes kan ik kijken maar de anderen opent hij niet , zijn corrupt of zo , maar ze zijn even groot en gewoon het zelfde afbeeldingje erbij maar openen ho maar .
Zijn er wel eens meer hier die zo iets hebben gehad of is er misschien een programma te vinden die misschien wel bestanden kan openen of fixen , heb er al een paar gedownload maar geen resultaat.

Ik heb in het verleden vaak filmpjes kunnen redden met Handbrake.
https://handbrake.fr
 
Ik ben op zoek naar een kort armpje voor mijn Go Pro mount. Deze zit nu op de kin van mijn helm gemonteerd maar zit er net te kort tegen waardoor de camera net niet ver genoeg naar achter kantelt. Door er zo'n recht armpje tussen te zetten moet dat wel lukken.
En voor de wijsneuzen onder ons, deze (foto) maakt deel uit van een pakket dat meer als 30 euro kost, is me net iets te veel voor enkel een stukje plastic van drie centimeter.

5hKN7zb.jpg
 
Ik ben op zoek naar een kort armpje voor mijn Go Pro mount. Deze zit nu op de kin van mijn helm gemonteerd maar zit er net te kort tegen waardoor de camera net niet ver genoeg naar achter kantelt. Door er zo'n recht armpje tussen te zetten moet dat wel lukken.
En voor de wijsneuzen onder ons, deze (foto) maakt deel uit van een pakket dat meer als 30 euro kost, is me net iets te veel voor enkel een stukje plastic van drie centimeter.

[afbeelding]

Bij Gearbest of Alibaba heb je een zak vol met allerlei verbindingstukjes voor een paar euro
 
Terug
Bovenaan Onderaan