Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat voor Racesport geldt wat voor andere media ook geldt en dat is dat je niet klakkeloos moet aannemen wat je leest \ ziet.

Zolang je dat niet doet en dubbel checkt elders (en mss driedubbel checkt) dan kan je een conclusie trekken (als in; het zal vast kloppen of juist niet).

MF is tevens een top concurrent van Racesport, want hier word je bestookt met info van alle kanten, maar ook hier geldt dan hetzelfde. Alleen praat je hier met mensen waardoor onjuistheden vaak al snel gecorrigeerd kunnen worden.

Dit is wel ook hoe ik zelf Racesport benader. Ik zit niet op social media dus die ervaring met hen heb ik niet, maar het sensatie kliknieuws is óók onderdeel van Racesport en dit is eigenlijk niets nieuws in medialand.

Wees zelf gewoon slim. De mogelijkheden heb je anno 2018 tot jouw beschikking :)

Ik denk niet dat je hen er op zou moeten aanvallen \ afvallen. Ik denk dat je vooral zelf moet bedenken hoe je zo'n website benaderd (met welke instelling en verwachting).

Het is en blijft een commerciële website.
 
Laatst bewerkt:
Het is juist jammer dat ze als "redactie" lezers aanvallen die kritisch zijn ;) net als dat er enige tijd geleden telkens gedreigd werd om er mee te stoppen.. komt een beetje kinderachtig over om dergelijke dingen te roepen.
Ook het "provoceren"wat ze kunnen doen tov MM en VR, ze zeggen dat ze het bewust niet doen maar alsnog worden er teksten op een bepaalde manier opgesteld... leuk voor de reacties maar doe aub niet zo schijnheilig
 
Het is juist jammer dat ze als "redactie" lezers aanvallen die kritisch zijn ;) net als dat er enige tijd geleden telkens gedreigd werd om er mee te stoppen.. komt een beetje kinderachtig over om dergelijke dingen te roepen.
Ook het "provoceren"wat ze kunnen doen tov MM en VR, ze zeggen dat ze het bewust niet doen maar alsnog worden er teksten op een bepaalde manier opgesteld... leuk voor de reacties maar doe aub niet zo schijnheilig

Duidelijk verhaal 100% mee eens .
 
+1
Dat 'sturen' viel me laatst wel heel erg op idd.

Verder haal ik mn info veelal bij motorrad/speedweekgp vandaan. Meer info en in mijn beleving minder tendentieus.
 
Hoe vaak ik deze zin niet gelezen heb de voorgaande 18 topics _O-

Het kan ook beter over onzin gaan: Veel zinnigs zie je tegenwoordig niet meer voorbij komen. Niet hier en ook niet op andere topics. Op het moment dat er gemeld wordt dat het ontopic moet gaan, dan volgt er niets meer :X
 
Ja man doe eens een paar mooie high res platen :t
full
 
Mooie kwalificatie vandaag en hij doet het toch maar weer eens! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan