Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik gisteravond nog gedaan ;)

Ik heb van karton even een beugeltje gemaakt en dat lijkt beter te passen, straks even een stripje aluminium halen :t

Ik had alleen gehoopt dat ik met het meegeleverde beugeltje klaar zou zijn, dat ziet er vaak toch altijd net ff wat netter uit dan zelf een beugeltje maken.

Nog even terugkomen op mijn verhaal:

De rempomp heb ik gemonteerd en ik heb van een alu strip een nieuw beugeltje gemaakt.

Afgelopen woensdag ben ik op het circuit geweest en het is niet normaal hoe groot het verschil is tov de originele rempomp :o

De motor remde op het circuit al prima, maar met deze pomp kan je nog net wat harder doorremmen, toen ik de eerste keer aan het einde van de veenslang in de remmen ging schrok ik wel even want de achterkant begon hevig te kwispelen O-)
 
Moet je lid van zijn
full
 
Heb die al eerder te koop zien staan, opvallende blade met die kleurstelling en 98-99 kont er op...

Met die kleurstelling zou je eigenlijk lichtblauwe wielen moeten hebben met evt wit velglint. Dat vind ik wel de meest sexy combi met die Conica Minolta editie :9
 
Laatst bewerkt:
Ik twijfel wel eens of ik de 954 weg moet doen :/ kleine op komst en nog een operatie aan m'n knie in het vooruitzicht. Aan de andere kant is de fun factor super hoog
 
Ik twijfel wel eens of ik de 954 weg moet doen :/ kleine op komst en nog een operatie aan m'n knie in het vooruitzicht. Aan de andere kant is de fun factor super hoog


Ik heb twee kids en een 954. heb mijne weer gekocht toen de eerste een half jaar oud was :) het is maar net hoeveel tijd je er vrij voor wilt maken.
 
Beste mensen,
Zouden jullie mij kunnen voorzien van advies. Ik ben namelijk bezig om een andere schokbreker te plaatsen in mijn 1998 Fireblade . Oude heeft zijn beste tijd wel wat gehad. Na inlees werk op forums etc heb ik het volgende al geprobeerd:
- R6 schokbreker van 2005. Had mijn broertje nog liggen. Past prima, alleen een kleine 2cm te kort.
- RSV 1000 schokbreker besteld, bij binnenkomst blijkt het eentje van een 2013 aorillia tuono v4. Past niet, bevestigings punt boven te smal en onder te breed. Teven gas reservoir komt tegen subframe vN zitje aan. Waar accu bak ook op steunt.
Opties eventueel ern Gsxr k9 shock? Of toch een juiste aprillia rsv1000 schokbreker opsnorren. Of zijn er nog andere opties. Kan natuurlijk nieuw wilbers etc bestellen. Maar wil gewoon een frisse gebruikte.
Rij motor voornamelijk op de weg. Enkel eens op assen.
Groeten Sander
 
is er een reden dat je niet gewoon een goede (al dan niet gereviseerde) shock voor een fireblade gebruikt? Overigens kun je je huidige shock ook gewoon laten opfrissen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan