The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
5M5Wpds.jpg
 
Verlopen!

Ter ere van mijn overleven van een weekendje Eiffel / Luxemburg / Wallonië, de volgende opdracht:

Jouw motor naast een motorfiets met een kenteken uit een buurland.

Dus voor een Belg kan dat een Nederlands, Duits, Luxemburgs of Frans kenteken zijn.
 
Verlopen!
...
Dus voor een Belg kan dat een Nederlands, Duits, Luxemburgs of Frans kenteken zijn.
'( moest je eens weten hoe gemakkelijk die is op mijn werk ...
Twee vaste "klanten" met zwitsers kenteken. Verder alles wat je maar kan bedenken, NL, F, D, I, L, deze kom je er bijna dagelijks tegen, en soms ook GB, IRL, PL, S ... en ooit zelfs eentje gezien met een USA kenteken. Ik ging toen nog op zoek of hij nog ergens een EU kenteken had, maar nee hoor, echt een USA kenteken, wellicht motor mee over gevlogen.

Bij bijvoorbeeld puntje 366 en puntje 520 stond er een van die twee Zwitsers op.
Bij puntje 444 de andere Zwitser (vaag te zien links in de foto, BMW R1200RT).
BTW: op 444 staat die andere Zwitser er blijkbaar ook weer op, maar dan met de snuit :Y

Ik ben gewoon dringend toe aan een volgende motor ... en een hersteld lichaam :')

Edit: ohw ... enkel buurland zie ik staan, dus meer mogelijkheden dan nodig op Brussels Airport :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
'( moest je eens weten hoe gemakkelijk die is op mijn werk ...
Twee vaste "klanten" met zwitsers kenteken. Verder alles wat je maar kan bedenken, NL, F, D, I, L, deze kom je er bijna dagelijks tegen, en soms ook GB, IRL, PL, S ... en ooit zelfs eentje gezien met een USA kenteken. Ik ging toen nog op zoek of hij nog ergens een EU kenteken had, maar nee hoor, echt een USA kenteken, wellicht motor mee over gevlogen.

Bij bijvoorbeeld puntje 366 en puntje 520 stond er een van die twee Zwitsers op.
Bij puntje 444 de andere Zwitser (vaag te zien links in de foto, BMW R1200RT).
BTW: op 444 staat die andere Zwitser er blijkbaar ook weer op, maar dan met de snuit :Y

Ik ben gewoon dringend toe aan een volgende motor ... en een hersteld lichaam :')

Edit: ohw ... enkel buurland zie ik staan, dus meer mogelijkheden dan nodig op Brussels Airport :P
Ik heb nog aan je gedacht toen we door België reden :] Hoop dat je snel weer opknapt!
 
Oei ... weer vervallen ... nochtans niet zo een moeilijke ...

Je motor bij een liggende koe
Voorbeeldje ...
Dus wel een echte uiteraard, en het mogen er ook meerdere zijn natuurlijk.
Ik schaam mij diep, ik heb een onmogelijke opdracht verzonnen ;(

En bedankt voor het voorbeeld, anders had ik het niet gesnapt ;)
 
Ik schaam mij diep, ik heb een onmogelijke opdracht verzonnen ;(
Nee hoor, helemaal niet onmogelijk :N

Er zijn er een paar die deze gemakkelijk hadden kunnen doen.
-Dre- is "omsingeld" door Frankrijk, en Hollender woont bijna naast Brussels Airport, die had naar aanleiding van mijn laatste bericht even tot daar kunnen rijden :]
 
Nee hoor, helemaal niet onmogelijk :N

Er zijn er een paar die deze gemakkelijk hadden kunnen doen.
-Dre- is "omsingeld" door Frankrijk, en Hollender woont bijna naast Brussels Airport, die had naar aanleiding van mijn laatste bericht even tot daar kunnen rijden :]
Ik was niet op aan het letten, drukke week tot nu toe. Heb de motor nog niet aangeraakt de laatste dagen.
 
Wat jammer ... een beetje te laat -O-

Maar met 17 minuten ertussen? Niet gerefresht? :P

Nee. Dat is wegrijden bij je werk en bij de eerste koeien stoppen en dan meteen de foto posten. Als ie net iets eerder gepost was had ik hem op mijn werk nog gezien. En als ik een foto maak ga ik niet dan nog refreshen. Dan post ik hem meteen. En zie daarna dan wel dat ik te laat ben :)
 
Laatst bewerkt:
Nee. Dat is wegrijden bij je werk en bij de eerste koeien stoppen en dan meteen de foto posten. Als ie net iets eerder gepost was had ik hem op mijn werk nog gezien. En als ik een foto maak ga ik niet dan nog refreshen. Dan post ik hem meteen. En zie daarna dan wel dat ik te laat ben :)
Begrijp ik heel goed :t

Maar sinds het "gas-paal incident" refresh ik meestal nog snel even vóór ik de foto neem. Ja, kost me 10 sec tijdverlies, maar die neem ik voor lief ;)
 
:t
En mooie lichte bruine nog wel *D
Jup, heb de motor 100m van te voren ook uitgezet zodat ze niet zouden schrikken. Zaten gelukkig 2 stoere koeien bij, eerst lagen ze allemaal en na een tijdje gingen die 2 stoere ook in de benen. :P
 
En weer vervallen -O-

Heb er anders toch al een stuk of 6 a 7 gezien :9

Opdracht iets makkelijker maken dan maar, ook al was die helemaal niet moeilijk ...

Je motor bij een BMW 3 reeks E36
(jaren 90 dus. Of misschien al eind jaren 80 al?)
Die zie je toch al wat meer.

Edit: nee, niet eind jaren 80 dus, hij vult mooi de jaren 90 in, van 90 tot 99 namelijk.
BMW E36 - Wikipedia
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan