Motorgroet

Daar verschillen de meningen over. En een futiliteit als het groeten van andere motorrijders heeft daar niets mee te maken.


Van t groeten had hij tenminste wel goed,beter iets dan niets ;)
 
Neenee, 130 met 1 hand aan het stuur is zeker goed te doen, maar of het nu legaal is of niet heb ik er geen idee van.
Snelweg aan de overkant groeten doe ik niet, zij zien je toch niet. Op zelfde traject steek ik m'n rechtervoet uit als ik inhaal, of m'n linkerhand als zij mij inhalen :)

Met je voet ziet er raar uit. Als je er voorbij bent kun je prima je linkerhand opsteken. Alleen als je harder dan 160 rijdt moet je dat wel voorzichtig doen.
 
Ik groet tegenwoordig met mijn middelvinger. Ik krijg altijd wel reactie terug tegenwoordig. :-D

Nee, geintje. Dit doe ik alleen naar Harlies en skoeters.
 
Dit doe ik alleen naar Harlies en skoeters.

En daarom ben ik helemaal klaar met dat gegroet.
Rij binnen afzienbare tijd rond met mijn motorscooter en Grom.
Dan hoef ik ook niet meer te zwaaien want dan zien ze mij toch al niet meer voor vol aan.
De groeten...........not.
 
Laatst bewerkt:
Je begrijpt toch wel dat Dhr. Braaapus gewoon een grap maakt?
Waarschijnlijk steekt hij beide middelvingers op
 
op de motor zwaaien we allemaal naar elkaar en komen we hartelijk over, in de auto willen we elkaar het liefst vd weg drukken.
Zo en nu ga ik weer verder met azijn drinken :W
 
op de motor zwaaien we allemaal naar elkaar en komen we hartelijk over, in de auto willen we elkaar het liefst vd weg drukken.
Zo en nu ga ik weer verder met azijn drinken :W

't is ook omdat motoren ook niet zoveel plaats innemen als een auto, dus een treuzelende motorrijder kan je zo op dezelfde rijstrook inhalen :)
 
Ik wil op de motor ook iedereen van de weg drukken, maar dat lukt me op een of andere manier niet zo. :+
 
ik zou eerst klein beginnen, spiegels van vrachtwagens proberen te koppen :+
 
op de motor zwaaien we allemaal naar elkaar en komen we hartelijk over, in de auto willen we elkaar het liefst vd weg drukken.
Zo en nu ga ik weer verder met azijn drinken :W


Sterker nog, we zwaaien naar elkaar, en als je dan bij de dealer rond loopt waar ook alleen maar motorrijders komen dan zeggen we opeens niks meer tegen elkaar.....

Ik vind het een vreemde gewoonte, dat zwaaien naar andere motoren......
 
Bijzonder. Als ik in een motorzaak (dealer of niet) kom en ik sta even te wachten dan heb ik in no-time een babbeltje met een of andere motorrijder. Ben ik dan zo toegankelijk? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan