Triumph Street Triple topic deel 24

Weet iemand wellicht van een fijne veringboer in NL waar je compression en rebound cartridges kunt laten inbouwen?

Ik heb een street 08 en een progressieve Hyperpro veer aan de voorkant maar voor een racedagje vind ik 'm toch minder.

Ik weet dat je Daytona vork kunt swappen en dat je in de UK en Italie cartridges kunt bestellen en die zelf kunt inbouwen.

Vroeg me dus af of iemand hier een solide adres heeft in NL waar je terecht kunt.

geen idee waar je woont maar Stamsnijder in Bornerbroek kun je eens proberen.
 
HK Suspension. Houd wel rekening met een maand of zo wachttijd, ze hebben het volgens mij altijd druk.


Kijk aan, dank je, precies wat ik zoek. Ze hebben idd een redelijk schappelijk geprijsde kit voor de Street.

@Henkbokhove: Dank, Tiel scheelt 250 km rijden maar je input wordt gewaardeerd :)
 
Weet iemand wellicht van een fijne veringboer in NL waar je compression en rebound cartridges kunt laten inbouwen?

Ik heb een street 08 en een progressieve Hyperpro veer aan de voorkant maar voor een racedagje vind ik 'm toch minder.

Ik weet dat je Daytona vork kunt swappen en dat je in de UK en Italie cartridges kunt bestellen en die zelf kunt inbouwen.

Vroeg me dus af of iemand hier een solide adres heeft in NL waar je terecht kunt.

Zal altijd een compromis worden: wat fijn is voor een dagje racen is voor (lang) toeren op de openbare weg niet comfortabel (genoeg). Helemaal als je in bijvoorbeeld België verzeilt.
 
Hallo allemaal,

Vanaf nu kom ik jullie hier vergezellen.
Ik ben vanaf vanavond de trotste eigenaar van deze geweldige machine geworden. *O*

Wellicht kennen jullie hem al...


Sjoerd bedankt he :t
full
 
Gelijk ook even een vraagje.

Heeft er iemand voor mij een online werkplaatshandboek?
Die link in de 1ste pagina werkt niet meer.

Wil graag weten hoe de km teller werkt/moet in stellen
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand ervaring met een zadel laten maken / bijwerken. Ik zou hem iets harder willen dat schijnt meer comfort te hebben

Gelijk ook even een vraagje.

Heeft er iemand voor mij een online werkplaatshandboek?
Die link in de 1ste pagina werkt niet meer.

Wil graag weten hoe de km teller werkt/moet in stellen

Ik heb je een PB gestuurd :)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag heeft de ST de eerste 1250 km beurt gehad,
Inmiddels mag de motor naar 8k toeren, en het geluid wordt alleen maar mooier.
 
Mijne moest bij 800km al zijn eerste beurtje hebben... bij de RS anders? Ik kwam er pas bij 900km ofzo aan toe en erna mocht ik wel los van ze. Na goed warm rijden kon het sowieso wel zolang je niet continue hoog in de toeren bleef maar ook dat was erna niet echt een punt meer.

1 ding is zeker, die gast die het inlaatgeluid heeft gefikst op die nieuwe street verdient een lintje :9~ Daar ga je van genieten, gegarandeerd!
 
Mijne moest bij 800km al zijn eerste beurtje hebben... bij de RS anders? Ik kwam er pas bij 900km ofzo aan toe en erna mocht ik wel los van ze. Na goed warm rijden kon het sowieso wel zolang je niet continue hoog in de toeren bleef maar ook dat was erna niet echt een punt meer.

1 ding is zeker, die gast die het inlaatgeluid heeft gefikst op die nieuwe street verdient een lintje :9~ Daar ga je van genieten, gegarandeerd!

Officieel bij 800 km klopt, echter dan heb je nog weinig toeren gemaakt.
Op advies van de dealer tussen de 1000-1500 km 1e beurt gedaan.
Verder rij ik de motor in volgens de inrijmodus die je kunt selecteren in je menu, baadt het niet schaadt het ook niet.
 
Heeft iemand ervaring met een zadel laten maken / bijwerken. Ik zou hem iets harder willen dat schijnt meer comfort te hebben.

Ben op de motorbeurs in aanraking gekomen met Ellermeijer.
Topbedrijf, maakt ook interieurs voor onder andere Spyker, alles handgemaakt.
Ik ben van plan mijn zadel van mijn Scrambler te laten doen.
Deze is juist te hard, maar hier kunnen ze een gepatenteerd gel-pakket in verwerken.
Verder kun je zelf je hoes ontwerpen in diverse materialen, kleuren, stiksels en borduursels.
In jou geval harder maken van het zadel zal ook wel moeten lukken.
 
Volgens mij vroeg laatst iemand naar bandenkeuze voor de Street. Na afgelopen weekend kan ik de Dunlop Sportsmart 2 Max van harte aanbevelen! In droog en in het (zeik)nat doen ze het uitstekend! :]
 
Vraagje: iemand een advies voor een tailpack voor de Street R (2013 model)? Ik had de tailpack van Triumph zelf, maar al drie jaar ruzie met de bevestiging op het zadel (die ritsen zijn oprecht k**! Wie dat bedacht heeft mogen ze wel een keertje kielhalen B| ). Die tailpack heb ik dan ook een slinger de vuilcontainer in gegeven O-).

Dus, alternatief gezocht, tips zijn welkom!
 
Vraagje: iemand een advies voor een tailpack voor de Street R (2013 model)? Ik had de tailpack van Triumph zelf, maar al drie jaar ruzie met de bevestiging op het zadel (die ritsen zijn oprecht k**! Wie dat bedacht heeft mogen ze wel een keertje kielhalen B| ). Die tailpack heb ik dan ook een slinger de vuilcontainer in gegeven O-).

Dus, alternatief gezocht, tips zijn welkom!


Ik rij met een waterdichte Kriega us-20
 
Hallo iedereen,

Heb sinds vorig weekend ook eindelijke een eigen Street Triple van '08. Wat een heerlijke machine!

De vorige eigenaar had er een zadel opgezet van Nopper, is intussen denk ik een jaar of 8 oud en nog steeds in top staat. Kan zijn/haar werk dus enkel aanraden.

Mijn lakwerk heeft wel wat krassen en swirls. Iemand tips om deze weg te krijgen? Kan je de plastic kappen gewoon polijsten zoals de lak van een wagen?

AK1aHxj.jpg
 
Over QS gesproken is dit ook mogelijk op mijn 2009 R (ronde koplampen dis nog) ?
Bij mij komt er een Shifting Controll QS op, via shifter-france.com .
Beestje kost 115,- ipv. 400,- voor de Triumph versie en ik lees alleen maar goede berichten.
Je zou hun kunnen contacten?

En anders moet een unit van Healtech op de ontsteking altijd kunnen lijkt mij :)
 
Ik rij met een waterdichte Kriega us-20
Same here (zou ook de Us-30 kunnen zijn ;) )

Moet nu alleen nog uitzoeken of ik het kan bevestigen via t duozadel, zoals destijds bij de speed 08, of dat ik toch onder t kontje door moet. Duoseat komt echt niet zomaar los dus werkte perfecto
 
Terug
Bovenaan Onderaan