Kawasaki Versys 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog niet echt de ervaring maar een week geleden op een 1000 , anderhalf uur proef gereden met zijn tweetjes .
Door dorpjes , buitenaf wegen stukje snelweg , ook in zijn 6 gereden met laag toe toerental en hij bokte niet , reed gewoon lekker en als je dan gas gaf was hij ook gelijk weg .
Ook die leuke drempels die we hier overal hebben daar kon je gewoon soepeltjes over heen .
Is misschien wel een iets grotere motor maar ik merkte er weinig van en ik was gelijk verkocht en na de rit heb ik ook een 1000 besteld .

_O- *O*

Mooi man. :t
 
Goeden morgen , ik heb een vraagje , ik heb de verys nl edition besteld en nu word deze met zo een navigatie steuntje besteld , zijn er hier nog meer met zo een steun , zo ja hebben jullie daar nog zo een ram mount (kogeltje) op gezet of iets anders om daar je navigatie weer op te bevestigen , ik heb zelf een tomtom rider 450.
ik hoor het graag .
 
Goeden morgen , ik heb een vraagje , ik heb de verys nl edition besteld en nu word deze met zo een navigatie steuntje besteld , zijn er hier nog meer met zo een steun , zo ja hebben jullie daar nog zo een ram mount (kogeltje) op gezet of iets anders om daar je navigatie weer op te bevestigen , ik heb zelf een tomtom rider 450.
ik hoor het graag .

Welke steun ? er zijn er 2, 1 voor bij het raam en 1 voor op het stuur. :?

w1plcn.jpg

deze heb ik.

s-l500.jpg

deze is er tegenwoordig ook.

Als je een adapter plaat bij je tomtom hebt kan je hem er zo opschroeven zonder kogel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die bij het raam is veel makkelijker met aflezen van je TT.
De TT kan je er zo op monteren zonder ram mount.



Klik
 
Laatst bewerkt:
Welke steun ? er zijn er 2, 1 voor bij het raam en 1 voor op het stuur. :?

[afbeelding]
deze heb ik.

[afbeelding]
deze is er tegenwoordig ook.

Als je een adapter plaat bij je tomtom hebt kan je hem er zo opschroeven zonder kogel.

Voor de steun bij het raam, is daar een telefoonhouder voor te krijgen die daaraan te bevestigen is ipv een navigatiesysteem?
 
Voor de steun bij het raam, is daar een telefoonhouder voor te krijgen die daaraan te bevestigen is ipv een navigatiesysteem?

Voor zo ver ik het weet is het een gps houder, er zijn vast oplossingen beschikbaar voor jouw wensen, gebruik google eens....ik zie oplossingen voor op het stuur met kogel.
 
Welke steun ? er zijn er 2, 1 voor bij het raam en 1 voor op het stuur. :?

[afbeelding]
deze heb ik.

[afbeelding]
deze is er tegenwoordig ook.

Als je een adapter plaat bij je tomtom hebt kan je hem er zo opschroeven zonder kogel.

Het gaat om de steun die op het stuur bevestigd word , de onderste foto zeg maar , nu zit er aan de onderkant van mijn TomTom houder / dock de kogel bevestigd , dus daarom was mijn vraag of er misschien nog meer met zo een steun of bevestiging zijn die op het stuur zit .
Ik weet niet of ik mijn houder / dock rechtstreeks op die steun kan bevestigen maar dan zit deze er weer en wind op , weet niet of dit goed is .
 
Het gaat om de steun die op het stuur bevestigd word , de onderste foto zeg maar , nu zit er aan de onderkant van mijn TomTom houder / dock de kogel bevestigd , dus daarom was mijn vraag of er misschien nog meer met zo een steun of bevestiging zijn die op het stuur zit .
Ik weet niet of ik mijn houder / dock rechtstreeks op die steun kan bevestigen maar dan zit deze er weer en wind op , weet niet of dit goed is .

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/28720872#28720872

Ik klik alleen de Garmin van zijn docking plaat af, de rest laat ik ook zitten.

w1plcn.jpg


2dsnwis.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag even bij de dealer geweest en hij stond binnen alleen het pakket was er nog niet , dus nog even geduld voor mij

360.jpg


Niet de duidelijkste foto maar die komen wel als mijn brommer helemaal klaar is
 
Vandaag even bij de dealer geweest en hij stond binnen alleen het pakket was er nog niet , dus nog even geduld voor mij

[afbeelding]

Niet de duidelijkste foto maar die komen wel als mijn brommer helemaal klaar is

Mooi he die groene, ik wilde er ook 1 maar mijn vrouw vind die kleur maar niets.
Toen probeerde ik de rode/oranje en ook daarmee hoefde ik niet thuis te komen.
Vorige week zag ik bij Premium motors een 650 in het legergroen, is ook wel wat. :9~

2018_Versys_650_F_GN2_T.png


In het echt is hij veel mooier dan op dit plaatje...
 
Mooi he die groene, ik wilde er ook 1 maar mijn vrouw vind die kleur maar niets.
Toen probeerde ik de rode/oranje en ook daarmee hoefde ik niet thuis te komen.
Vorige week zag ik bij Premium motors een 650 in het legergroen, is ook wel wat. :9~

[afbeelding]

In het echt is hij veel mooier dan op dit plaatje...

Vandaag ook nog die kleur gezien , vind hem mooi maar ik ga toch voor de lichte groene , ieder zijn kleur .
 
Mooi he die groene, ik wilde er ook 1 maar mijn vrouw vind die kleur maar niets.
Toen probeerde ik de rode/oranje en ook daarmee hoefde ik niet thuis te komen.
Vorige week zag ik bij Premium motors een 650 in het legergroen, is ook wel wat. :9~

[afbeelding]

In het echt is hij veel mooier dan op dit plaatje...

Ik zit te twijfelen om mijn 1000 na afleveren te laten wrappen in die boswachter kleuren. Of matzwart, ik zag de zwarte niet zitten met al dat abs, dat is volgens mij een hel om toonbaar te houden.
 
Ik zit te twijfelen om mijn 1000 na afleveren te laten wrappen in die boswachter kleuren. Of matzwart, ik zag de zwarte niet zitten met al dat abs, dat is volgens mij een hel om toonbaar te houden.

Leg eens uit ? wat bedoel je precies ?
 
Ik zit te twijfelen om mijn 1000 na afleveren te laten wrappen in die boswachter kleuren. Of matzwart, ik zag de zwarte niet zitten met al dat abs, dat is volgens mij een hel om toonbaar te houden.~[/quote]


Dus als ik het goed begrijp heb je een motor / kleur gekocht waar je niet tevreden over bent .
 
Hallo allen binnenkort zal ik me hier wat vaker melden. Heb vanmiddag een versys 1000 nl edition besteld.

Ik zou hem toch, iig voorlopig in het "Kawa-groen" blijven rijden, mss valt de kleur (op termijn) "toch wel mee", en zeg je mmmmwaahhhhhh toch wel blits kleurtje. 8-) 8-)
Wrappen zou natuurlijk de komende winter alsnog goed kunnen.
En met je ca.600km woon-werk in de week valt deze iig veel beter op tussen het overige verkeer als een mat-groene :] :] :t
 
Vind de groene kleur echt prima maar die donkere kleur mooier. Dus waarom niet. Beter zo dan een 650 kopen omdat die mooier is.

Zelf heb ik ook de groene gekocht , 1000 Tourer se , vind ik zelf de mooiste van de 3 uitvoeringen en deze kost 200 euro meer dan de 2 andere kleuren , waarom weet ik niet , puur het groen denk , maar als je over wrappen zit/zat na te denken had je beter een andere kleur kunnen nemen , scheelt je in de prijs , weet niet wat wrappen kost voor de hele motor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan