Yamaha XSR 700 900 FASTER SONS

Precies daarom ben ik naar Pajic in Gendringen gegaan. Je kiest een demper (ze hebben er een stuk of 30 op voorraad, diverse merken en types. Ongeveer een 5-8 komen in aanmerking), hij zet de zaag in je oude systeem, en vóór de boel wordt vastgelast en gepolijst etc... schuiven ze de gekozen demper erop en kun je hem horen.
Bevalt het geluid niet...kies je een andere demper.
Als het wel bevalt wordt de boel netjes afgewerkt.

[afbeelding]

Excuus voor de wazige foto :+

Eindresultaat:
[afbeelding]

netjes :Y ....laklaag op de achtervork is wel erg dun of je laarzen zijn een beetje (te) stevig ;)
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk wat foto's van mijn XSR 700 incl. subtiele aanpassingen:

Evotech performance tail tidy:
1k0.jpg


Evotech headlight guard + Shin Yo bar end mirrors:
1k0.jpg


Akrapovic einddemper + SW Motech Legend Tank bag:
1k0.jpg


Next:
- Geel folie over de koplamp
- Subtiele tank striping
- Dart Flyscreen
 
Mooi motoren weer zo! Zal binnenkort ook maar eens een foto maken en kijken hoe ik ze kan plaatsen. Gebruikte photobucket maar dat is overleden.

Wat is dat voor akra demper oorspronkelijk met maar 1eindtuutje WDZxsr?? Ik heb er zelf 2, een 2e hands akra titanium mt07 uitlaat.
 
netjes :Y ....laklaag op de achtervork is wel erg dun of je laarzen zijn een beetje (te) stevig ;)

Ja, heb de punt van de voet op het stepje, en heb de voet net ietsje naar binnen staan en dan is het inderdaad de hak van m'n maat 45 die die kale plek veroorzaakt. :+
 
Mooie machine en tas!

Ik hoop dat ik er zelf ook mag van genieten in de toekomst. Een maand terug ben ik geslaagd voor mijn examen en heb een oogje op de XSR 700 :Y Afgelopen week heb ik de MT-07 proefgereden omdat ik geen XSR in de buurt kon vinden. Volgens de dealer is er nauwelijks verschil. Alleen de zitpositie (zadel en stuur) is net wat anders en uiteraard de looks :9~ . Ik vondt de MT-07 erg fijn rijden, heel erg licht en wendbaar. Veel kracht ook. Wat zijn jullie ervaringen met de XSR vergeleken met de MT07?
 
Toch geeft alleen het aanblik op de motor vanaf de zitplaats je al een heel andere beleving. Ik heb het zadel verlaagd zodat je wat meer in de motor zit zoals bij de mt07. Beide leuke motoren. Mocht je een hele dag willen proefrijden op eentje die goed aangekleed is met oa Ohlins vering en Akrapovic kan dat; Huur een YAMAHA XSR 700 voor €83 per dag
 
Toch geeft alleen het aanblik op de motor vanaf de zitplaats je al een heel andere beleving. Ik heb het zadel verlaagd zodat je wat meer in de motor zit zoals bij de mt07. Beide leuke motoren. Mocht je een hele dag willen proefrijden op eentje die goed aangekleed is met oa Ohlins vering en Akrapovic kan dat; Huur een YAMAHA XSR 700 voor €83 per dag

Ben ik zeker van plan. Ik was m al tegengekomen. Bedankt.
 
Iemand toevallig originele spiegels over van de xsr900? Ik Zou graag op de 700 dezelfde willen als op de 900.
 
Terug
Bovenaan Onderaan